TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Erick E & Benjamin Bates @ Versuz - 30 mei - Hasselt

Posted by VJ-LuPuS on May-03-2004 04:40:

Erick E & Benjamin Bates @ Versuz - 30 mei - Hasselt

+ keep your eyes open, big big big one comin' up in September..

Posted by CygnusX on May-03-2004 07:33:

Een threadje over Ferry Corsten & Yves Deruyter in de Versuz was er al (link), maar nog geen over 30 mei dus heb ik de titel van deze aangepast.

Posted by pooley on May-03-2004 08:49:

Ik hoop dat het eindelijk PvD is.
Gingen ze normaal een tijdje geleden al boeken

Maar Erick E is inderdaad ook wel goed. Niet echt trance maar meer naar de house kant op.

Posted by Steve-Austin on May-03-2004 09:35:

Is al PvD in een belgische disco gekomen? ILT, ja maar ik herriner me niet een anderen fuifje ...

Posted by CygnusX on May-03-2004 09:40:

PvD is ooit in de Zillion geweest geloof ik.

Posted by Wildfir3 on May-03-2004 10:51:

idd, in de zillion

Zou me wel verbazen dat ze iemand als pvd kunnen strikken, kdenk dat die mens nog een pak onbetaalbaarder is dan tijsie

Posted by Jasperovitsj on May-03-2004 12:15:

PvD was toen in de Zillion op ��n van de eerste edities van AIB, niet? Spijtig dat ik toen niet ben gegaan...

Ik hoop dat ze eens wat Engels geweld laten overkomen, John 'OO' Fleming zou de max zijn!

Posted by pooley on May-03-2004 12:22:

PvD is eind 2003, december dacht ik, op een priv�feestje in de caf� d'anvers geweest. Heeft iemand van het praesidium mij is verteld toen ik men PvD shirt droeg op een cantus
Nee em was ni zat, en ik kon geen kaarten/guestlist toegang vastkrijgen verdoeme

Posted by lievez on May-03-2004 13:56:

PvD in Cafe D'Anvers da zou mij verbazen...

Ze zijn daar toch meer house soms techno en eel af en toe progressive gericht ma trance...

anyway kga er ni teveel over discussieren omdakker er niveel van weet ma tzou sterk zijn moest hij daar geweest zijn

Posted by pooley on May-03-2004 14:11:

Nooit van het concept "afhuren" gehoord?

Posted by Jasperovitsj on May-03-2004 14:11:

Kan altijd zijn natuurlijk, aangezien het een priv�-feestje was. Maar als het effectief een priv�-feestje was dan moet die organisator PvD echt wel h��l goed kennen zodat die voor een vriendenprijsje komt! Anders is dat toch gewoon onbetaalbaar voor een priv�-initiatief op zo'n kleine schaal...

Posted by Jakhira on May-03-2004 15:09:

Er was indertijd sprake van dat feestje in Caf� d'Anvers en pvd hier op de forum ergens, vooral over het feit dat het quasi onmogelijk was om er binnen te raken...

Posted by pooley on May-03-2004 17:39:

Ik had er toen over gepost
En het was van 1 of ander bedrijf, alhoewel ik daar niet echt zo zeker meer van ben.

Posted by lievez on May-03-2004 18:19:

hmmz weird

spijtig dazze da ni "publiek" gemaakt hebbe, dan kon da bedrijf nog meer cenge verdiene

Posted by Jakhira on May-03-2004 18:51:

quote:
Originally posted by pooley
Ik had er toen over gepost

Ja ik weet het Fred, en gij waard de inspiratie voor the dailey addict, happy now?
Which reminds me...

Posted by FredNova on May-03-2004 20:01:

Erick E in auto ongeluk

Zaterdag 1 mei 2004 was dj Erick E betrokken bij een auto ongeluk op de snelweg naar Maastricht (NL).

Een weggelopen paard en een pony liepen op de snelweg. DJ Erick E kon het paard ontwijken, maar niet de pony. Deze klapte tegen z'n wagen en verbrijzelde daarbij z'n voorruit. DJ Erick E werd zwaargewond afgevoerd naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Z'n toestand is ondertussen stabiel en hij ligt niet langer op intensive care. Binnen enkele dagen zal hij wellicht het ziekenhuis mogen verlaten.

Meer info: www.ericke.com

bron: d4m