TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Erick E & Benjamin Bates @ Versuz - 30 mei - Hasselt
Erick E & Benjamin Bates @ Versuz - 30 mei - Hasselt

+ keep your eyes open, big big big one comin' up in September..

Een threadje over Ferry Corsten & Yves Deruyter in de Versuz was er al (link), maar nog geen over 30 mei dus heb ik de titel van deze aangepast.
Ik hoop dat het eindelijk PvD is.
Gingen ze normaal een tijdje geleden al boeken 
Maar Erick E is inderdaad ook wel goed. Niet echt trance maar meer naar de house kant op.
Is al PvD in een belgische disco gekomen? ILT, ja maar ik herriner me niet een anderen fuifje ...
PvD is ooit in de Zillion geweest geloof ik.
idd, in de zillion 
Zou me wel verbazen dat ze iemand als pvd kunnen strikken, kdenk dat die mens nog een pak onbetaalbaarder is dan tijsie
PvD was toen in de Zillion op ��n van de eerste edities van AIB, niet? Spijtig dat ik toen niet ben gegaan...
Ik hoop dat ze eens wat Engels geweld laten overkomen, John 'OO' Fleming zou de max zijn! 
PvD is eind 2003, december dacht ik, op een priv�feestje in de caf� d'anvers geweest. Heeft iemand van het praesidium mij is verteld toen ik men PvD shirt droeg op een cantus 
Nee em was ni zat, en ik kon geen kaarten/guestlist toegang vastkrijgen verdoeme 
PvD in Cafe D'Anvers da zou mij verbazen...
Ze zijn daar toch meer house soms techno en eel af en toe progressive gericht ma trance...
anyway kga er ni teveel over discussieren omdakker er niveel van weet ma tzou sterk zijn moest hij daar geweest zijn 
Nooit van het concept "afhuren" gehoord?
Kan altijd zijn natuurlijk, aangezien het een priv�-feestje was. Maar als het effectief een priv�-feestje was dan moet die organisator PvD echt wel h��l goed kennen zodat die voor een vriendenprijsje komt! Anders is dat toch gewoon onbetaalbaar voor een priv�-initiatief op zo'n kleine schaal...
Er was indertijd sprake van dat feestje in Caf� d'Anvers en pvd hier op de forum ergens, vooral over het feit dat het quasi onmogelijk was om er binnen te raken...
Ik had er toen over gepost 
En het was van 1 of ander bedrijf, alhoewel ik daar niet echt zo zeker meer van ben.
hmmz weird 
spijtig dazze da ni "publiek" gemaakt hebbe, dan kon da bedrijf nog meer cenge verdiene 
| quote: |
| Originally posted by pooley Ik had er toen over gepost ![]() |

Erick E in auto ongeluk
Zaterdag 1 mei 2004 was dj Erick E betrokken bij een auto ongeluk op de snelweg naar Maastricht (NL).
Een weggelopen paard en een pony liepen op de snelweg. DJ Erick E kon het paard ontwijken, maar niet de pony. Deze klapte tegen z'n wagen en verbrijzelde daarbij z'n voorruit. DJ Erick E werd zwaargewond afgevoerd naar het dichtsbijzijnde ziekenhuis. Z'n toestand is ondertussen stabiel en hij ligt niet langer op intensive care. Binnen enkele dagen zal hij wellicht het ziekenhuis mogen verlaten.
Meer info: www.ericke.com
bron: d4m