TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Techno??

Posted by Opti on Aug-29-2001 20:19:

Question Techno??

Mensen, ik heb ff een vragie: ik zat net op Audiogalaxy me styles te editen, en wat kom ik daar tegen? Dub Techno, Detroit Techno, Techno...allemaal techno stijlen dus. Er is mij verteld dat er zelfs meer stijlen zijn, kan iemand mij uitleggen (of iig proberen) hoe dat nou zit met die stijlen (hoeveel, welke verschillen ertussen)?? (en ja, ik ben dom)

Bellie? Jukx? New Wave? Jullie kennen t mij wel vertellen toch?

Posted by Bellie on Aug-29-2001 20:38:

pfff..das een moeilijke vraag jongen.het is echt heel moeilijk uit te leggen hoe elke style gaat.Ik weet dat je ook nog Acid techno hebt.Das de style die Miss Djax draait.Voor de rest weet ik eigenlijk niet hoe ik al die stylen moet onderscheiden.Ik koop altijd gewoon wat ik lekker vind klinken.Maar dat zijn toch wel meestal de platen die lekker stevig zijn.niet te soft en te langzaam en er zitten veel van die high hats in.Zeg maar die dooi momenten:tssss ttstssstsssss en dan BAM BAM BAM...(tja zoals ik al zei:kut om te omschrijven )

GREETZ!!

Posted by Opti on Aug-29-2001 20:42:

hmmm...tsssss tssssss? jaja
was dat dub techno dan? is dat wel uit teleggen

Posted by Jukx on Aug-30-2001 09:31:

Dub techno? nog nooit van gehoord!!

Detroit techno; goed voorbeeld: DJ Rolando - Knights of the Jaguar. Detroit techno is meestal wat warmer en funkie-er dan de europese techno die vaker wat harder en rauwer is. Ja het is moeilijk uit te leggen maar Detroit techno is warmer en heeft meer soul dan de europese techno, neem het voorbeeld van DJ Rolando maar in je hoofd.

Posted by Dj Alpha on Aug-30-2001 09:58:

Ik ben gisteren heel hard uitgelachen door de zin "techno moet je begrijpen" duz ik zeg nix meer

Posted by Opti on Aug-30-2001 17:15:

quote:
Originally posted by Jukx
Dub techno? nog nooit van gehoord!!

Detroit techno; goed voorbeeld: DJ Rolando - Knights of the Jaguar. Detroit techno is meestal wat warmer en funkie-er dan de europese techno die vaker wat harder en rauwer is. Ja het is moeilijk uit te leggen maar Detroit techno is warmer en heeft meer soul dan de europese techno, neem het voorbeeld van DJ Rolando maar in je hoofd.

DJ Rolando, ik zal wel ff wat van m op audiogalaxy zoeken

Posted by New Wave on Aug-30-2001 17:20:

Khee, nouwwhhuuhhh Detroit techno.....wwheeeeuuhmmm nou uhm een heeeeel sterkt voorbeeld issuh Derrick may, ennuh Jeff Mills....dat zijn DE Detroit Techno DJ"s die meestal wel veel in Belgie staan te spinnen, die komen zelf ook uit Detroit.....
Maar het verschil...mwah, volgens mij, iets meer met een beetje Industrial.....uhmmmm beetje meer vrolijker....whaa wat wazig..je moet het horen.............en BEGRIJPEN

latox!!

fette set trouwens van Jeff Mills & Laurant Garnier opuh I love techno in de Expo in Brussle (bleu room) keihard, maar zonde van veel ruis.

Posted by DJ CLUSTER on Sep-01-2001 06:30:

HOLY SHIT! I'm definetaly in the wrong forum!! LOL , just kiddin guys.
I have a few techno sets available on my site. You can download them for free here: www.djcluster.com
Fast server so you can suck it up fast

Cheers,
Zigg's

Posted by Opti on Nov-27-2001 01:03:

Whehehehe, Jukx, je hebt dit mij al eens uitgelegd, zo te zien, hehehe

Posted by Biohazard on Nov-27-2001 07:44:

zeg bellie

Ik hoorde laast een vette techno track (kweet niet meer waar, geloof op TMF the DJs)Er waren van die vocals in die gingen zo van " You'r travelling through another dimension, through space through time, your next stop is the twilight zone!" Deze had jij ook in je sig

Hoe dit nummer, ik vind m zoo vet

Posted by Bellie on Nov-27-2001 07:49:

Das alweer een oudje joh!!
Megamind - Taub (Picotto Rmx)

GREETZ!!

Posted by Miss Proximus on Nov-27-2001 08:52:

lolololol heeeeeeel oud ja

Posted by Biohazard on Nov-28-2001 14:20:

bedankt! idd vet nummer

Raar maar waar, ik vond techno een paar maanden geleden echt niks, nu vind ik het steeds beter worden

Posted by Boss on Nov-28-2001 20:14:

Taub = Techno?? Nee toch? Is't niet meer hard trance? of mediterranean hard trance..... of mediterranean progressive...eh..techno?... naja...

Posted by Biohazard on Nov-28-2001 20:33:

nee, bellie heeft me het verkeerde nummer gegeven. Hij is ook in de Mauro picotto@Te set, hij is niet Taub

wel vet nummer igg

Posted by Opti on Nov-28-2001 21:03:

quote:
Originally posted by Biohazard
" You'r travelling through another dimension, through space through time, your next stop is the twilight zone!"

Dat is toch echt Taub hoor....

Posted by Biohazard on Nov-30-2001 07:31:

nee het is het nummerdat hij voor Taub in zijn TE set draait

hoe heet dat nummer, ik vind hem zo vet

Posted by Bellie on Nov-30-2001 08:03:

Ook die is oud
maar dat maakt niet uit.Is idd een heel bruut nr.

John Thomas - Undisputed Life (Technasia Remix 2)

Maar dat nr wat jij bedoelt me...bla bla bla the twilight zone is toch echt Taub...

GREETZ!!