TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hilfe @ vinyl freaks!

Posted by CJ InterCity on May-04-2004 12:14:

Red face Hilfe @ vinyl freaks!

f�r och fr�mst: jag har inget kreditkort s� jag kan inte handla online...

Jag har Ayu - M (part 1) vinylen med Above & Beyond mixarna. men jag �r desperat ute efter part 2 med morph vs van eyden remix finns det n�gon h�r som har den och kan t�nkas byta?

Posted by dbl on May-04-2004 12:19:

har du inga p�ron med kreditkort????

Posted by Laszlo on May-04-2004 13:06:

quote:
Originally posted by dbl
har du inga p�ron med kreditkort????

hehe - den gubben gick inte hem hos mina p�ron. De hade sett f�r mycket p� Kalla Fakta om kreditkortskapare och dyl uppenbarligen s� de ville inte l�ta mig handla p� n�tet d� jag fortfarande inte hade VISA .

CJ: Spring in till banken, f�rsta �ret brukar vara gratis, d�refter kostar det v�l en hundring om �ret. En vecka, sen f�r du ditt VISA i brevl�dan.

Posted by reveal on May-04-2004 14:25:

En bra grej kan vara att ha ett separat konto kopplat till sitt betalkort. Att ha kredit p� kortet �r bara dumt tycker jag. Sen s�tter man in pengar p� kontot kopplat till kortet varje g�ng man ska anv�nda det. P� s� s�tt riskerar man aldrig att bli av med "s� mycket" pengar (�ven om det �r en f�rsvinnande liten risk f�r att man ska f� sitt konto "stulet").

Posted by CJ InterCity on May-04-2004 15:08:

jo jag har t�nkt p� att skaffa kreditkort. men d� skulle det inte dr�ja l�nge innan jag bodde p� gatan

�r det ingen som har skivan jag �r ute efter?

Posted by Laszlo on May-04-2004 16:14:

quote:
Originally posted by reveal
En bra grej kan vara att ha ett separat konto kopplat till sitt betalkort. Att ha kredit p� kortet �r bara dumt tycker jag. Sen s�tter man in pengar p� kontot kopplat till kortet varje g�ng man ska anv�nda det. P� s� s�tt riskerar man aldrig att bli av med "s� mycket" pengar (�ven om det �r en f�rsvinnande liten risk f�r att man ska f� sitt konto "stulet").

Exakt. F�reningssparbankens E-Kort �r fan det b�sta som uppfunnits sedan det skivade br�det. Det �r helt gratis att skaffa, det enda man beh�ver �r internet-konto, och givetvis ett VISA-kort, sendan kan man skapa unika visa-kortsnummer med den summan man sj�lv �nskar s�tta in p� det, och de kontona fungerar i en m�nad. Har anv�nd det i lite �ver ett halv�r nu och det �r hur smidigt som helst!

Posted by CJ InterCity on May-04-2004 17:48:

hmm det d�r t�l verkligen att t�nkas p�