TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hilfe @ vinyl freaks!
Hilfe @ vinyl freaks!
f�r och fr�mst: jag har inget kreditkort s� jag kan inte handla online...
Jag har Ayu - M (part 1) vinylen med Above & Beyond mixarna. men jag �r desperat ute efter part 2 med morph vs van eyden remix finns det n�gon h�r som har den och kan t�nkas byta?

har du inga p�ron med kreditkort????
| quote: |
| Originally posted by dbl har du inga p�ron med kreditkort???? |
.
En bra grej kan vara att ha ett separat konto kopplat till sitt betalkort. Att ha kredit p� kortet �r bara dumt tycker jag. Sen s�tter man in pengar p� kontot kopplat till kortet varje g�ng man ska anv�nda det. P� s� s�tt riskerar man aldrig att bli av med "s� mycket" pengar (�ven om det �r en f�rsvinnande liten risk f�r att man ska f� sitt konto "stulet").
jo jag har t�nkt p� att skaffa kreditkort. men d� skulle det inte dr�ja l�nge innan jag bodde p� gatan
�r det ingen som har skivan jag �r ute efter? 
| quote: |
| Originally posted by reveal En bra grej kan vara att ha ett separat konto kopplat till sitt betalkort. Att ha kredit p� kortet �r bara dumt tycker jag. Sen s�tter man in pengar p� kontot kopplat till kortet varje g�ng man ska anv�nda det. P� s� s�tt riskerar man aldrig att bli av med "s� mycket" pengar (�ven om det �r en f�rsvinnande liten risk f�r att man ska f� sitt konto "stulet"). |
hmm det d�r t�l verkligen att t�nkas p�