TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 3 years ASOT @ Panama, June 24th
3 years ASOT @ Panama, June 24th
Heb wel erg veel zin om dit mee te maken, vorig jaar in Bloemendaal zag het er al erg bruut uit !!! Iemand meer info over dit event?
nee, meer info is er voorlopig nie vrijgegeven ...
ma panama is wel een tsjille lokatie ...
volgens mij gaat het gezellig feetsje worden en zeker een aanrader voor de beta's om zo exaampjes mooi af te sluiten
ik ben zeker van de partij (nu effe 2 maand arminloos)
als er een vette party na de show komt, wil ik best wel gaan.
anders niet echt de moeite lijkt mij..
mijn examens beginnen pas de 28ste juni 
Ik ben zeker van de partij, ondanks tentamen de volgende ochtend 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Ik ben zeker van de partij, ondanks tentamen de volgende ochtend |
Panama is echt ��n van de gaafste tenten in Nederland vind ik zelf. Lekker klein, maximaal 800 a 1000 man kan erin, hierdoor onstaat een hele intieme sfeer tussen het publiek en dj. Enige grote nadeel is dat het qua temperatuur echt Panama is, errug tropisch dus.
Heb pas donderdag de 25ste gedaan met de examens, dus dees feestje zal'k aan mij voorbij moeten laten gaan...

| Originally posted by Meltoz Heb pas donderdag de 25ste gedaan met de examens, dus dees feestje zal'k aan mij voorbij moeten laten gaan... |
| Originally posted by emma zeker een aanrader voor de beta's om zo exaampjes mooi af te sluiten |
Tot 26e examen
geen examens
maar euh, misschien wel werkverplichtingen die week. Khoop al dat ik naar de city parade kan trekken
Feessie gaat niet door volgens de Bouma-Bros. Emma had het al opgemerkt, Armin heeft een openingsfeessie die dag op Ibiza. Beter wordt er een andere datum geprikt dan.

Dit is echt k met p
Nu moet ik wel leren voor tentamen de volgende dag
Hopelijk verplaatsen ze het, zodat het ons allemaal gunstig uitkomt 

| Originally posted by Freezel Dit is echt k met p Nu moet ik wel leren voor tentamen de volgende dag Hopelijk verplaatsen ze het, zodat het ons allemaal gunstig uitkomt ![]() |