TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Summer Cruise
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Summer Cruise
Yes �ntligen vart man f�re steve med info om kryssarna ;-)
"Monday Bar Summer Cruise 26-27 augusti
M�nga har undrat vad vi menat med "Act of Gods" i v�rt kalendarium. Som ni kanske minns skrev vi samma kryptiska tre ord i vintras innan vi sl�ppte nyheten att John Digweed var bokad p� valborg. Med andra ord s� har vi n�got nytt, n�got riktigt, riktigt stort p� g�ng! Vi t�nker dock h�lla er p� str�ckb�nken ett litet tag till innan vi sl�pper bomben...
Vi kan dock avsl�ja s� mycket att det syftar p� att n�gra av v�rldens st�rsta namn inom techno, trance och house kommer att spela p� v�r stora n�sta kryssning som g�r av stapeln den 26-27 augusti p� Silja Festival. Monday Bar Summer Cruise med Ministry of Sound blir sommarens riktigt stora fest och en grandios avslutning p� sommars�songen. Denna g�ng �ven med dansgolv p� d�ck om v�dret till�ter!"
Ska bli intressant att se vilka namn de sl�pper denna g�ngen inom trance och techno genren, men den d�r housen f�r allt h�lla sig i maskinrum om det inte �r musik till maten vi pratar om.
Utomhus scen hade ocks� varit f�rbannat nice.
Och f�r att inte samma eviga f�ljdfr�ga ska komma s�... Ja det �r 20 �rs gr�ns, ja de kommer ha det fantastiska specialerbjudandet med 1 hamburgare + en �l f�r 100 kr �ven denna kryssningen och nej man f�r inte bada i havet.
YES!!!!!!!!
Det h�r kommer nog bli riktigt bra tror jag. Ska bli kul att se vad dom s�tter ihop f�r line up. V�ntar med sp�nning 

ett namn som har dykt upp, har jag f�tt f�r mig, �r Chris Liebling...
| quote: |
| Originally posted by Versace ett namn som har dykt upp, har jag f�tt f�r mig, �r Chris Liebling... |
Sj�lvklart kommer jag men *suck*... fan e lite less p� Festivalb�tN
Kul kommer det bli s�klart �nd� 
| Originally posted by SteveTranz4ever Sj�lvklart kommer jag men *suck*... fan e lite less p� Festivalb�tN Kul kommer det bli s�klart �nd� |
weee jag kommer! 
nu g�ller det att inte br�nna alla pengar under sommaren bara
| Originally posted by Funfrock weee jag kommer! ![]() nu g�ller det att inte br�nna alla pengar under sommaren bara |

)
| Originally posted by SteveTranz4ever Sj�lvklart kommer jag men *suck*... fan e lite less p� Festivalb�tN |
kan vartenda vr� utantill nu
)
Surt att man fyller 20 den 28 augusti
De kanske �r sn�lla och l�ter mig komma �nd�?
Isf, n�gon som vill dela hytt? 
Inget gn�ll fr�n mig � reveal... vi �r bara �rliga gamla rutinerade pojkar...
Som sagt... klart de kommer bli KUL men den som minns Symphony i all i sin prakt & st�tlighet (+ lite groggar med Ferry Corsten i baren *ett-m�ste-skryt*) vet bla. att ombyte f�rn�jer, finare e b�ttre, st�rre e najsigare. Vem skulle inte vilja ha ett st�rre mainfloor p� Festival
Ska inte s�ga mer om den saken men s� tycker jag... allts� min �sikt, men inge gn�ll
Det kommer bli KUL !!!!
och en till 
[edit] KLART SOM FAN du ska med Connector, en dag gn�ller dom inte om !!!
St��v��: mysigt
N�gon som vill dela hytt?
K�nner inga tranceaddicts h�r som �r 20 och �ver.... boohoo
TECHNO!!!!!!!!
sn����lla, Beyer Beyer Beyer, Picott, Picotto, och SVEN V�TH

bangar int es� l�nge jag har pengar...har ju dock planerat att dra till GKGG s� man f�r se hur mycke pengar som finns kvar till detta, m�ste fan hitta jobb 
hmmmm �r ju bara 19 men n�gon fan kanske tar mig f�r 20.
Som steve sa, vi gn�ller inte, vi har bara synpunkter
Vi har varit med en del g�nger 
Ni som inte �r 20, t�nk p� att de kollade leg f�rra g�ngen, och flera som var under 20 tvingades v�nda vid "inloggningen"...
| Originally posted by reveal Ni som inte �r 20, t�nk p� att de kollade leg f�rra g�ngen, och flera som var under 20 tvingades v�nda vid "inloggningen"... |

OAVSETT VEM som ska lira s� �r jag P�! 
WIeee!!
suprise suprise me en kryss..
men grym najs om det e bra v�der s� det kan bli n�tt soft housegolv ute p� d�ck � allt..yay
festival e den b�ten som va under valborgskryssen va??
minnet e inte p� topp...
st�r lite mellan detta � dancevalley..inte r�d me b�da...
Det h�r var riktigt uppiggande nyheter man fick kl 5:30 imorse n�r man kollade mailen innan jobbet. Gick runt med ett leende p� l�pparna hela dagen.
Detta f�r inte missas. G�ller att vara snabb p� telefonen n�r de f�rsta biljetterna sl�pps, wohoo vilken fest det kommer bli!

| Originally posted by Amnezia festival e den b�ten som va under valborgskryssen va?? minnet e inte p� topp... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Nope... Festival �r b�ten som det vart p� b�da Lucia kryssningarna och senaste V�r kryssningen... P� Varlborgs kryssningen var det Symphony |
| Originally posted by St_Andrew hoho du har vart p� itnernet f�r mkt ![]() |
| Originally posted by reveal Nej, nej, SweTA har best�mt att det heter s�, fr�ga tex sipo eller steve |

| Originally posted by St_Andrew sipo? steve? ![]() neh okej, nu tycker jag faktiskt att det � lite or�ttvist h�r. ni borde iaf ha en poll eller n�tt innan sweta best�mt n�tt |