TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID van nummer
ID van nummer
Blank en jones draaide dit op trance energy.
Hoe heet dit nummer?
Audio sample hier
Alvast bedankt.......
RMB - Redemption 2.0
Ik weet dat ik geen MOD meer ben (al 2 jaar nie meer..mmmm...die goede oude tijd
)
Maar volgende keer ff hier posten:
tranceaddict Forums > Tracks Section > Unknown Tracks
En als je ff op deze knop
(klik) had gedrukt en gewoon ff gezocht had, dan had je dit ook wel gevonden:
Blank and Jones Trance Energy 17/2/2002
Mocht deze tune, die al vet oud is nml, ver voor je tijd zijn (2002), kijk dan eens hier: http://www.discogs.com/artist/RMB
Daar staat alles over RMB.
T beste nr van RMB vind ik zelf Deep Down Below:
code:
RMB - Deep Down Below (Airscape Remix) (7:31) RMB - Deep Down Below (Club Mix) (6:16) RMB - Deep Down Below (DJ Mellow D Remix) (8:22) RMB - Deep Down Below (Extended Version) (6:11) RMB - Deep Down Below (Humate Remix) (8:07) RMB - Deep Down Below (Terry Lee Brown Jr Vocal Remix) (7:57)
| quote: |
| Originally posted by eXos Ik weet dat ik geen MOD meer ben (al 2 jaar nie meer..mmmm...die goede oude tijd )Maar volgende keer ff hier posten: tranceaddict Forums > Tracks Section > Unknown Tracks En als je ff op deze knop (klik) had gedrukt en gewoon ff gezocht had, dan had je dit ook wel gevonden:Blank and Jones Trance Energy 17/2/2002 Mocht deze tune, die al vet oud is nml, ver voor je tijd zijn (2002), kijk dan eens hier: http://www.discogs.com/artist/RMB Daar staat alles over RMB. T beste nr van RMB vind ik zelf Deep Down Below: code: Tot zo ver! |
Enne, Deep down below is idd hun beste track, de Airscape remix dan.
neu!1
SPRING is de vetste
| Originally posted by DJ Gerrit neu!1 SPRING is de vetste |
| Originally posted by New Wave Jij brengt de Trance ten schande. Als je eenmaal Apreski en kleutermuziek draaid dan ben je uitgesloten van elke mening die betrekking heeft tot iedere productie-genre uit de dance/house scene. |
| Originally posted by New Wave Jij brengt de Trance ten schande. Als je eenmaal Apreski en kleutermuziek draaid dan ben je uitgesloten van elke mening die betrekking heeft tot iedere productie-genre uit de dance/house scene. |

omdat TECHNO the music is voor de echte peoples.
| Originally posted by DJ Gerrit ik breng trance ten schande?? moet je horen wie het zegt, wie loopt er nu duizenden jaren te lopen met trance is voor mietjes en trrance sucks e.d omdat TECHNO the music is voor de echte peoples.en als ik andere muziek luister als jou, wat maakt dat uit! damn hoe sneu kunje zijn hee! muziek is er voor iedereen, ook voor mensen die lekker feesten op APRES SKI! blijf jij nu maar lekker bekrompen met je mening achter de computer zitten! loser |
]
joh ga jij nou eerst maar een levenzoeken, dan praten we verder
Ben het wel eens met Gerrit......al dat commentaar op hem slaat echt nergens op. Laat iedereen gewoon luisteren en doen wat hij / zij zelf wilt. Kinderachtige mensen hier joh....
Trancezoner, jij moet helemaal je bek houden want de reply's van jou van vandaag waren werkelijk waar weer van kleuterniveau, hoe oud ben jij in godsnaam?
en toen brak de pleuris uit....
| Originally posted by DJ Gerrit neu!1 SPRING is de vetste ![]() |
Een van de nummers waardoor ik destijds meer geintresseert in trance raakte.
| Originally posted by TranceFool Trancezoner, jij moet helemaal je bek houden want de reply's van jou van vandaag waren werkelijk waar weer van kleuterniveau..... |
ik heb er echt heerlijk hard om moeten lachen!
| Originally posted by DJ Gerrit neu!1 SPRING is de vetste |
Even on topic (bemoei me niet met dit gedoe allemaal, laat iedereen alles lekker luistere..... al vond ik het wel een leuke reply van New_Wave
)
In welke setjes van vroegah zit Deep Down Below van RMB? Probeer hem te zoeken in oude Armin setjes , maar kan hem NERGENS vinden!!!!
Wie helpt me? (oud Tiesto of Ferry setje mag ook, staan ook nog allemaal wel ergens op cd)
Als iedereen elkaar nou eens wat meer in zijn waarde zou laten, stelletje kleutrs hiero, laat iedereen lekker luisteren wat hij zelf wilt!
En idd Spring is de beste plaat van RMB, die melodie
Ik ga ook voor Spring, dat is DE classic van RMB 
| Originally posted by SnuggLe In welke setjes van vroegah zit Deep Down Below van RMB? Probeer hem te zoeken in oude Armin setjes , maar kan hem NERGENS vinden!!!! |
):
*EDIT*
Jaaaaaaaaa dat is hem wel!
Dat is ook mijn favo set van Armin! Dacht dat ik hem op mijn HD had staan, maar stond op een oude mp3cd dus! VET!
Kan je zien hoe smaken verschillen, ik vind de DJ Mellow-D remix dus een stuk beter dan die Airscape remix 
Ligt een beetje in de stijl van Lost Vagueness - Utah Saints (Oliver Lieb Mix), ook een geweldig nummer!
Idd een lekker setje van Armin. Ik vind de Mellow-D remix ook veel beter als de Airscape remix. Eigenlijk wel opmerkelijk, want de meeste Mellow-D nummers zijn maar matig.
| Originally posted by SnuggLe Kan je zien hoe smaken verschillen, ik vind de DJ Mellow-D remix dus een stuk beter dan die Airscape remix ![]() |