TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID van nummer

Posted by tiestoworld on May-05-2004 10:23:

ID van nummer

Blank en jones draaide dit op trance energy.

Hoe heet dit nummer?
Audio sample hier

Alvast bedankt.......

Posted by Original on May-05-2004 10:45:

RMB - Redemption 2.0

Posted by eXos on May-05-2004 11:40:

Ik weet dat ik geen MOD meer ben (al 2 jaar nie meer..mmmm...die goede oude tijd )

Maar volgende keer ff hier posten:

tranceaddict Forums > Tracks Section > Unknown Tracks

En als je ff op deze knop (klik) had gedrukt en gewoon ff gezocht had, dan had je dit ook wel gevonden:

Blank and Jones Trance Energy 17/2/2002

Mocht deze tune, die al vet oud is nml, ver voor je tijd zijn (2002), kijk dan eens hier: http://www.discogs.com/artist/RMB

Daar staat alles over RMB.

T beste nr van RMB vind ik zelf Deep Down Below:

code:
RMB - Deep Down Below (Airscape Remix) (7:31) RMB - Deep Down Below (Club Mix) (6:16) RMB - Deep Down Below (DJ Mellow D Remix) (8:22) RMB - Deep Down Below (Extended Version) (6:11) RMB - Deep Down Below (Humate Remix) (8:07) RMB - Deep Down Below (Terry Lee Brown Jr Vocal Remix) (7:57)

Tot zo ver!

Posted by Cosmic on May-05-2004 16:11:

quote:
Originally posted by eXos
Ik weet dat ik geen MOD meer ben (al 2 jaar nie meer..mmmm...die goede oude tijd )

Maar volgende keer ff hier posten:

tranceaddict Forums > Tracks Section > Unknown Tracks

En als je ff op deze knop (klik) had gedrukt en gewoon ff gezocht had, dan had je dit ook wel gevonden:

Blank and Jones Trance Energy 17/2/2002

Mocht deze tune, die al vet oud is nml, ver voor je tijd zijn (2002), kijk dan eens hier: http://www.discogs.com/artist/RMB

Daar staat alles over RMB.

T beste nr van RMB vind ik zelf Deep Down Below:

code:
RMB - Deep Down Below (Airscape Remix) (7:31) RMB - Deep Down Below (Club Mix) (6:16) RMB - Deep Down Below (DJ Mellow D Remix) (8:22) RMB - Deep Down Below (Extended Version) (6:11) RMB - Deep Down Below (Humate Remix) (8:07) RMB - Deep Down Below (Terry Lee Brown Jr Vocal Remix) (7:57)

Tot zo ver!

Zo, Petrus in een helpende bui. Goed! Enne, Deep down below is idd hun beste track, de Airscape remix dan.

Posted by DJ Gerrit on May-06-2004 21:09:

neu!1

SPRING is de vetste

Posted by New Wave on May-06-2004 22:24:

quote:
Originally posted by DJ Gerrit
neu!1

SPRING is de vetste

Jij brengt de Trance ten schande. Als je eenmaal Apreski en kleutermuziek draaid dan ben je uitgesloten van elke mening die betrekking heeft tot iedere productie-genre uit de dance/house scene.

Posted by SnuggLe on May-07-2004 05:43:

quote:
Originally posted by New Wave
Jij brengt de Trance ten schande. Als je eenmaal Apreski en kleutermuziek draaid dan ben je uitgesloten van elke mening die betrekking heeft tot iedere productie-genre uit de dance/house scene.

Mooie reply, die komt op nr 2 na die van Donna over Azior @ XL Armada night

Posted by AirPole on May-07-2004 11:05:

quote:

@ New Wave: WoeHoe!!!

Ik d8 dat ik de enige was die zich dood ergerde aan deze gast!!!
Jippie!!! Go New Wave!!!!
Totally agree m8

Verder:

RMB - Deep Down Below (Airscape Mix) --> Dit is een geweldig nummer, een klassiek nummer d8 ik! Ik ga dus met het grootste deel mee wat betreft de beste plaat van RMB...

Cheers!

Posted by DJ Gerrit on May-07-2004 13:54:

quote:

ik breng trance ten schande?? moet je horen wie het zegt, wie loopt er nu duizenden jaren te lopen met trance is voor mietjes en trrance sucks e.d omdat TECHNO the music is voor de echte peoples.

en als ik andere muziek luister als jou, wat maakt dat uit! damn hoe sneu kunje zijn hee! muziek is er voor iedereen, ook voor mensen die lekker feesten op APRES SKI!

blijf jij nu maar lekker bekrompen met je mening achter de computer zitten!

loser

Posted by AirPole on May-07-2004 13:56:

quote:
ik breng trance ten schande?? moet je horen wie het zegt, wie loopt er nu duizenden jaren te lopen met trance is voor mietjes en trrance sucks e.d omdat TECHNO the music is voor de echte peoples.

en als ik andere muziek luister als jou, wat maakt dat uit! damn hoe sneu kunje zijn hee! muziek is er voor iedereen, ook voor mensen die lekker feesten op APRES SKI!

blijf jij nu maar lekker bekrompen met je mening achter de computer zitten!

loser

]

WORLD LID VAN DE ADJG-Alliance!!!!! Gratis!!!

Posted by DJ Gerrit on May-07-2004 13:57:

joh ga jij nou eerst maar een levenzoeken, dan praten we verder

Posted by TranceFool on May-07-2004 14:04:

Ben het wel eens met Gerrit......al dat commentaar op hem slaat echt nergens op. Laat iedereen gewoon luisteren en doen wat hij / zij zelf wilt. Kinderachtige mensen hier joh....

Trancezoner, jij moet helemaal je bek houden want de reply's van jou van vandaag waren werkelijk waar weer van kleuterniveau, hoe oud ben jij in godsnaam?

Posted by Original on May-07-2004 14:28:

en toen brak de pleuris uit....

quote:
neu!1

SPRING is de vetste

Inderdaad! oldscool. Een van de nummers waardoor ik destijds meer geintresseert in trance raakte.

Posted by Partyhardy! on May-07-2004 14:39:

quote:
Originally posted by TranceFool
Trancezoner, jij moet helemaal je bek houden want de reply's van jou van vandaag waren werkelijk waar weer van kleuterniveau.....

whahahahahahha ik heb er echt heerlijk hard om moeten lachen!

Posted by moogwai on May-07-2004 14:56:

quote:
neu!1

SPRING is de vetste

Idd, met stip!

Verder is het weer lachen geblazen met de replys

Posted by SnuggLe on May-07-2004 15:38:

Even on topic (bemoei me niet met dit gedoe allemaal, laat iedereen alles lekker luistere..... al vond ik het wel een leuke reply van New_Wave )

In welke setjes van vroegah zit Deep Down Below van RMB? Probeer hem te zoeken in oude Armin setjes , maar kan hem NERGENS vinden!!!!

Wie helpt me? (oud Tiesto of Ferry setje mag ook, staan ook nog allemaal wel ergens op cd)

Posted by Asperge on May-07-2004 15:39:

Als iedereen elkaar nou eens wat meer in zijn waarde zou laten, stelletje kleutrs hiero, laat iedereen lekker luisteren wat hij zelf wilt!

En idd Spring is de beste plaat van RMB, die melodie

Posted by -TAIS- on May-07-2004 16:23:

Ik ga ook voor Spring, dat is DE classic van RMB

Posted by moogwai on May-07-2004 17:15:

quote:
Originally posted by SnuggLe
In welke setjes van vroegah zit Deep Down Below van RMB? Probeer hem te zoeken in oude Armin setjes , maar kan hem NERGENS vinden!!!!

Alleen in deze (ff gezocht in mijn tracklist files ):

Armin van Buuren Live At Club Eau 17-03-2001
Broadcasted on 538 Partynight 08-04-2001

01. R.M.B. - Deep Down Below (DJ Mellow-D Remix)
02. DJ Nukem - Deepest Level
03. DJ Nukem - Instinct
04. Sourmash - Mescalito (Pablo Gargano's Beatbox Remix)
05. Three Drives - Sunset On Ibiza
06. ID
07. Kay Cee - Unsolved Mysteries (Club Mix)
08. Airwave - Mysteries Of Life
09. David Forbes - Question Must Be Asked (Magica Remix)
10. Bismark - Just A Moment (Clubby Remix)

Alleen is het de Mellow-D remix, welke eigenlijk niet te vergelijken is met het origineel, wat ook geen trance is

Posted by SnuggLe on May-08-2004 10:08:

*EDIT*
Jaaaaaaaaa dat is hem wel!
Dat is ook mijn favo set van Armin! Dacht dat ik hem op mijn HD had staan, maar stond op een oude mp3cd dus! VET!

Kan je zien hoe smaken verschillen, ik vind de DJ Mellow-D remix dus een stuk beter dan die Airscape remix
Ligt een beetje in de stijl van Lost Vagueness - Utah Saints (Oliver Lieb Mix), ook een geweldig nummer!

Posted by moogwai on May-08-2004 17:29:

Idd een lekker setje van Armin. Ik vind de Mellow-D remix ook veel beter als de Airscape remix. Eigenlijk wel opmerkelijk, want de meeste Mellow-D nummers zijn maar matig.

Posted by Jesse on May-08-2004 17:36:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Kan je zien hoe smaken verschillen, ik vind de DJ Mellow-D remix dus een stuk beter dan die Airscape remix

Zeker weten!! Ik heb nog wat meer van Mellow-D gezocht na deze remix maar dit is toch echt zijn meesterwerk!