TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen
Pages (4): [1] 2 3 4 »

Posted by TOR on May-05-2004 15:04:

AiB Outdoor 04/09

ben dit topic tegengekomen op D4M, en het leek me wel leuk om ook even naar jullie visies te peilen..

wie willen we in september op de affiche zien staan?

wat mij betreft, voor de trance tent:

- Ferry Corsten
- Paul Van Dyk
- Markus Schulz

liever niet opnieuw Armin, want die is er de laatste drie edities al telkens bij geweest, en deze zomer is er ook nog de Club Elite party waar hij zeker wel van de partij zal zijn.

M.I.K.E. staat al vast.

Posted by Freezel on May-05-2004 15:12:

De datum is toch 4 september? Als je dit aanpast in de titel, is het makkelijker Ik probeer hier wel bij te zijn

Verder zou ik graag namen zien als Misja Helsloot, DJ Precision, Niklas Harding, Deep Dish, Filterheadz, Ben Lost, Marco V, Ronald van Gelderen, Nu NRG, Carl Cox, Remy, Adam Beyer, Ben Sims, Michael Burkat

Posted by Wildfir3 on May-05-2004 15:12:

wie ik (nog eens) wil zien:

Ti�sto
Ferry Corsten
Paul van Dyk
M.I.K.E.
Nu NRG
Yoji Biomehanika
Scott Project
Carl Cox
Adam Beyer
Rush

Als ze die namen hebben zullen ze wel al vrij hard blut zijn dus dat zal volstaan

Posted by TOR on May-05-2004 15:23:

quote:
Originally posted by Freezel
De datum is toch 4 september? Als je dit aanpast in de titel, is het makkelijker Ik probeer hier wel bij te zijn

Verder zou ik graag namen zien als Misja Helsloot, DJ Precision, Niklas Harding, Deep Dish, Filterheadz, Ben Lost, Marco V, Ronald van Gelderen, Nu NRG, Carl Cox, Remy, Adam Beyer, Ben Sims, Michael Burkat

nou ja, Misja, Precision, Niklas, Ben Lost wil ik ook allemaal wel es zien, maar je moet het ook vanuit commercieel oogpunt bekijken. met die namen trek je geen volk in Belgi�.

daarom was ik zelfs aan het twijfelen om Markus op mijn lijstje te zetten.

en daarom staat PvD er wel tussen, ook al ben ik niet overtuigd van zijn kwaliteiten. maar ik wil die zeker es zien om een definitief oordeel te kunnen vellen.

Posted by djcresto on May-05-2004 15:26:

freezel en dj bax back 2 back voor de opwarming he

jon'o'bir
scott bond
dj precision (heb ik ��n setje van en dat vond ik super)
ferry
pvd wil ik ook wel eens meemaken
markus en perry vind ik superdj's maar zou ik toch liever in een club zien.
En zoals tor al zei, tmoet niet altijd armin zijn

Posted by Freezel on May-05-2004 15:30:

quote:
Originally posted by djcresto
freezel en dj bax back 2 back voor de opwarming he

jon'o'bir
scott bond
dj precision (heb ik ��n setje van en dat vond ik super)
ferry
pvd wil ik ook wel eens meemaken
markus en perry vind ik superdj's maar zou ik toch liever in een club zien.
En zoals tor al zei, tmoet niet altijd armin zijn

Hehe, LOL laat ze maar een belletje geven

TOR: Klopt helemaal dat dit soort namen (nog) geen groot publiek naar een feest trekken. Het publiek is over het algemeen mainstream en wil de altijd bekende grote namen zien op een feest. Beetje jammer, maar je doet er weinig aan.

Posted by djcresto on May-05-2004 15:34:

quote:
Originally posted by Freezel
Hehe, LOL laat ze maar een belletje geven

was er geen contest om te zien wie mocht openen?

Posted by emma on May-05-2004 15:36:

ik vind da M.I.K.E. & armin gewoon bij aib horen, als ik aib uitspreek moet ik meteen aan die twee namen denken... (sorry, is mijn persoonlijk gevoel)

PvD heb ik ook nog nooit aan het werk gezien en da zou niet misstaan op aib denk ik, zal heel wa volk trekken

verder zouden gabriel&dresden wel eens mogen langskomen van mij (zullen nu maybe wa volk aantrekken aangezien 'as the rush comes' nu wel alle vlaamse topparadekes is gepasseerd) die setjes die ik hoor van hen klinken wel lekker en heb ze ook nog nooit live aan het werk gezien.

Markus is niet meteen iets voor antwerp is burning denk ik, voor mij is het een super dj ma weet niet of ons belgisch volkje der ook zo over denkt

en ferry die mag zeker komen ! die MOET er gewoon eens bijzijn op een editie van aib vind ik .

maar ik heb vertrouwen in de organisators van aib, ze hebben me eerlijk gezegd nog nooit teleurgesteld !

Posted by TOR on May-05-2004 15:41:

quote:
Originally posted by emma
ik vind da M.I.K.E. & armin gewoon bij aib horen, als ik aib uitspreek moet ik meteen aan die twee namen denken... (sorry, is mijn persoonlijk gevoel)

en dit is juist niet de bedoeling.

er zullen heel wat mensen zijn die bij zichzelf zullen zeggen "alweer die twee, niet de moeite om �30 daarvoor neer te tellen".

M.I.K.E. is resident op AiB, dus daar kun je niet veel aan veranderen, maar om toch een enigszins innovatieve line-up te hebben, zou ik er Armin niet opzetten in september.

begrijp me niet verkeerd, hij is mijn favo DJ maar hij is er al zoveel bij geweest.

en wat betreft Markus heb je wel gelijk denk ik, is mss beter voor Indoor in de kleine zaal..

Posted by Eagle` on May-05-2004 16:26:

DJ's als Schulz, O'neil, Sasha & Diggers zijn vrij kansloos voor belgenland, tenzij in een club. Vond publiek zaterdag in de main weer vrij lauw tbh, niet dat ik me niet vermaakt heb hoor, verre van

Maar aangezien outdoor toch in kleine tentjes is zou je het nog kunnen overwegen, hoewel ik ben er niet happig om, toch fus ???

Voor mij wat meer alternatieve namen:

Lange
Pulser
GTR
O'bir
the judge ??
J"OO"F
Signum
Ferry

Zie je nooit in belgi� buiten ferry dan af en toe, kut vesuz

en Armin,mike of course

Posted by 1Million$shot on May-05-2004 16:27:

ben vorig jaar naar den outdoor geweest. En ik vond het eigenlijk ni echt goe. Hopelijk doen ze dit jaar wat beter.

Heb wel genoten van Adam Beyer en Marco Bailey vs Redhead
Echt veel sfeer in die technotent toen.

Wie wil ik dit jaar zeker zien ?

1. Adam Beyer
2. Carl Cox
3. Dj Icon
4. Marco V
5. perhaps is een live optreden: Underworld of Faithless (is maar een suggestie, wat vinden jullie hier van ?)
....

Ach , da ze hunne plan er mee trekken �
hopelijk is't goe !!!

Posted by Kaidreas on May-05-2004 16:33:

ik denk dat een sasha set wel iets moet geven in zo'n tentje.
btw. inderdeed ferry mag er wel is bij zijn.
tiesto niet meer, heb ik al genoeg gezien vind ik.
armin liever ook nie. sorry maar hij stelt me behoorlijk teleur de laatste tijd. (big phat imo e)
en voor de rest.
gtr? of ronski speed, die draaien wel lekker uplifting denk ik.
en natuurlijk onze mike.
wete wa in vorige editie ook lekker klonk--> die house tent. damn felix die p.diddy-let's get ill draaide... OMG

Posted by Jakhira on May-05-2004 16:47:

quote:
Originally posted by TOR
begrijp me niet verkeerd, hij is mijn favo DJ

Wie ist nu? Armin of Harding?

Anyway, voor mij... een progtent!
Nee ff serieus:

Markus Schulz
L-Vee <- krijgt hij een beetje promo als dj
Ferry Corsten
Paul Van Dyk <- zelfde reden als TOR

Edit: Heb Sander Kleinenberg gezien in tent op House Torhout en prog werkt wel in zo'n toestanden hoor, moet wel vroeg zijn.

Edit2: Mevrouw Pumaz zal er ook zijn

Posted by Wildfir3 on May-05-2004 16:53:

'k zie underworld nog niet direct op AIB gebeuren... Underworld vraagt om een groot openlucht publiek, niet in tenten, dat gaat niet vind ik.

@ Emma: G&D zullen ongetwijfeld nogaltijd mega onbekend zijn bij de mainstream belgen aangezien ze motorcycle en gabriel & dresden niet aan elkaar kunnen linken. Tenzij ge natuurlijk ne 'LIVE MOTORCYCLE' op de affiche zet, daar komt dan wel weer volk op af.

Ik vind grote namen trouwens ook leuker dan dingen zoals markus en perry... Maar ik vind wel dat ze van alles wat moeten kunnen doen, en die bvb net na de warmup dj mogen laten draaien, dan moet er uiteindelijk nog steeds nen hoop volk in the mood geraken en zijn er natuurlijk ook nog mensen die nog moeten toekomen.
But then again: zet ne grote naam om 11u en al 't volk is daar al -> veel verkoop van bonnekes (armin van buuren) -> veel inkomsten. En dan nog is ne grote naam opt einde en alleman blijft minstens tot bijna-sluitingstijd (sven vath).

En om perry of markus ergens tussenin te gooien vind ik het toch iets te tam (sorry, i tried ). Ge kunt moeilijk een publiek in form krijgen om ze daarna terug af te laten koelen. Zeker als het over Belgisch publiek gaat dat het uiteindelijk vooral van hitjes zou moeten hebben.

Posted by Joker666 on May-05-2004 16:54:

Mogen van mij zeker komen:

Ferry Corsten
Jon o'Bir
Marco V
Lange of GTR
Airwave (L-Vee)
Markus Schulz
Blank and Jones of Nu Nrg
Armin

Paul Van Dyk zou ik liever volgend jaar op de indoor edition zien spelen in the main hall!!! Maar ja, daar AiB en MayDay Germany bijna altijd samen vallen lijkt dit onwaarschijnlijk!!

Posted by TOR on May-05-2004 16:57:

quote:
Originally posted by Pumaz
Wie ist nu? Armin of Harding?

Armin

Harding is gezakt naar #5 op mijn lijstje

en L-Vee wil niet echt doorbreken als DJ, dus die zou ik niet echt overwegen.

tenzij voor een live act.
maar zoiets komt dan weer beter tot zijn recht in een zaal denk ik.

maw: Fire & Ice live op Indoor volgend jaar!!

Posted by Zehra on May-05-2004 17:01:

hmm meeste namen die ik nog wel eens wil zien staan in de bovenstaande posts mah aangezien ik er toch nie bij kan zijn, hoef ik hier ook nie namen op te sommen! pffffff khaat weddings!

Posted by Jakhira on May-05-2004 17:03:

quote:
Originally posted by TOR
Harding is gezakt naar #5 op mijn lijstje

Geef die dan eens, als je echt een lijst hebt...

Posted by TOR on May-05-2004 17:03:

ik dacht dat vrouwen dat leuk vonden.. zo'n emotionele toestanden..

@ Pumaz:

01. Armin
02. Markus Schulz
03. Ben Lost
04. Perry O'Neil
05. Niklas Harding

Posted by Zehra on May-05-2004 17:04:

quote:
Originally posted by TOR
ik dacht dat vrouwen dat leuk vonden.. zo'n emotionele toestanden..

echt niet!

Posted by Wildfir3 on May-05-2004 17:08:

Volgens mij vindt ge het vooral erg dat ge PvD gaat missen, ist ni?

Posted by Jasperovitsj on May-05-2004 17:14:

quote:
Originally posted by djcresto
was er geen contest om te zien wie mocht openen?

Yup, tot half juni kan je demo's inzenden en daaruit kiezen ze 2 winnaars die op AIB mogen spelen! Ik ben mijn demo al aan het voorbereiden, volgende week mixen en de post op, en wie weet...

En er zei iemand hier iets over een live-act, wel, daar ga ik volledig mee akkoord! Live-acts zijn altijd super, maakt bijna niet uit welk genre het is! Ik persoonlijk zou heel graag een Filterheadz live zien, of misschien Moodlex XL. Er zou blijkbaar ook een live-act rond Marco bailey komen, misschien is die ook wel leuk om te zien...

En een prog dj zoals Sasha of Diggers zou super zijn, maar ik vrees dat het Belgische publiek daar gewoon niet klaar voor is. Maar een goeie progressive Dj uit eigen huis om op te warmen zou ook al geweldig zijn! Dave Swayze, Dj Miguel, George's,... Of Sander Kleinenberg, die kan elk publiek aan het dansen krijgen!

Posted by CygnusX on May-05-2004 18:44:

Ferry, Tiesto, PvD, ... maakt niet zoveel uit eigenlijk. L-Vee wil ik wel eens zien, Judge Jules mag ook

Ik ben er vrij zeker van dat Tiesto EN Paul van Dyk er bij Outdoor zullen staan. Begin dit jaar had ik gemaild naar de organisatie van AiB en ze vertelden me dat zowel bij Indoor als bij Outdoor minstens 1 van de 3 top 3 deejays van de wereld er zouden staan. En dat de ganse top 3 op AiB zou hebben gestaan dit jaar. Hieruit concludeer ik dat PvD en Tiesto er zullen staan in september.

Tenzij... er iets misloopt of al misgelopen is. Tijdens de bekendmaking van de lineup van Indoor op Rotationz was de eerste dj in de main een grote naam in de trance wereld. Achteraf kwamen ze af met Patrick ... (hoe heet ie ook al weer?). Misschien stond PvD eerst op de affiche, maar heeft ie afgezegd?

Posted by Wildfir3 on May-05-2004 18:48:

kheb er ook mee gemaild en dit zeiden ze mij:

ze hadden pvd 30 000 euro geboden voor die avond, maar hij kon in de states meer krijgen op het een of ander event, vandaar dat hij er niet bij was. bovendien streefden ze naar een nu-nrg achtig ding voor de outdoor... er zou ook een hardhouse tent komen

Posted by Eagle` on May-05-2004 18:50:

tjemig dat tentje is dan toch echt te klein hoor

quote:
Originally posted by Wildfir3
kheb er ook mee gemaild en dit zeiden ze mij:

ze hadden pvd 30 000 euro geboden voor die avond, maar hij kon in de states meer krijgen op het een of ander event, vandaar dat hij er niet bij was. bovendien streefden ze naar een nu-nrg achtig ding voor de outdoor... er zou ook een hardhouse tent komen

$$$$$$$$ Alsof ie nog geen geld genoeg heeft. Vind ik echt belachelijk

Pages (4): [1] 2 3 4 »