TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- !!!טרד הטרחות-תאונות הגדווול
Pages (2): [1] 2 »
!!!טרד הטרחות-תאונות הגדווול
טוב חברים מתחיל לשעמם
אז שכל אחד יספר לפחות על טרחה אחת שזכורה לו מחייו...
(לאשכנזיים הכבדים מאיתנו, "טרחה" משמעותה מעידה קשה על הקרקע)
שתפו פעולה אין אחד שאין לו סיפור כזה...
ניתן לפרט גם תוצאות כגון שברים ופציעות:>
ודוגרי כל סיפור תאונה (לא של רכבים!!!) מצחיק יתקבל
ואני אפתח באחת..
אוקי אז...
המיקום - נתניה, ירידת יהודה הנשיא (תלולה+)ד
זמן - לפני כ13 שנים
אחי על אופניים, יום כיפור, מתחיל לרדת את הירידה שבאמצע הירידה הוא נדהם לגלות שהשרוך של הנעל נתקע בשרשרת של האופניים
235!@$ןצםי2פ!@$ב5םיותASGAS]שAS!@$GעשASG90!@$וD23@#%]בD
לפני שלוש שנים אני ושלוש חברים שלי ירדנו לבית הארחה בקיבוץ, שזה בעצם מן חדרים קטנים כאלה כמו מלון...
פתאום קלטנו באיזה חלון זוג מזדיינים, התקרבנו התחלנו להתבונן. בחוץ היה חשוך והאנשים בחדר הזדיינו באור מלא...
קיצר כנראה שהבן קלט אותנו בחלון למה היינו ממש ממש קרובים, הוא כזה עוצר את המעשה ומסתכל, פתאום הוא נעמד כזה ובא לצאת אל הדלת...
והוא היה דיי אמתני ואנחנו היינו ילדים קטנים, דפקנו את הריצה של החיים, אני סובבתי את הראש אחורה לראות אם הוא רודף וחבר שלי ניתקע בי, נפלתי על אבן חדה אכושרטוטה עם הברך וזה עשה לי כאלה סיבוכים אחרי זה... מאז יש לי שם צלקת עצבנית ביותר של איזה 5 ס"מ.
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ לפני שלוש שנים אני ושלוש חברים שלי ירדנו לבית הארחה בקיבוץ, שזה בעצם מן חדרים קטנים כאלה כמו מלון... פתאום קלטנו באיזה חלון זוג מזדיינים, התקרבנו התחלנו להתבונן. בחוץ היה חשוך והאנשים בחדר הזדיינו באור מלא... קיצר כנראה שהבן קלט אותנו בחלון למה היינו ממש ממש קרובים, הוא כזה עוצר את המעשה ומסתכל, פתאום הוא נעמד כזה ובא לצאת אל הדלת... והוא היה דיי אמתני ואנחנו היינו ילדים קטנים, דפקנו את הריצה של החיים, אני סובבתי את הראש אחורה לראות אם הוא רודף וחבר שלי ניתקע בי, נפלתי על אבן חדה אכושרטוטה עם הברך וזה עשה לי כאלה סיבוכים אחרי זה... מאז יש לי שם צלקת עצבנית ביותר של איזה 5 ס"מ. |

אז ככה זה קרה לפני..מממ...אני כבר לא זוכר בדיוק מתי...הייתי די קטו...
קיצר טיילנו אני וחבר שלי ואז פגשנו איזה ידיד אחד שרכב על אפניים...קיצר מה קורה מה מצב...ביקשתי ממנו לעשות סיבוב על אפניים הוא הסכים אבל שכחתי לשאול אותו איפה הבלם האחורי וקדמי כלומר באיזה צד נמצא כל אחד מהם...אז עוד לא היו לי אפניים בכלל לכן לא הייתי מבין בזה כל כך...קיצר...
לא יודע אבל לא היה לי כוח לחזור ולשאול אותו אז אני כזה התרחקתי מהם למשהו כמו 200 250 מטר....ואז התחלתי לנסוע בחזרה ובאותו זמן להאיץ כמו מטורף
... בסופו של דבר "בדרך" לפני הסוף התחלתי לשאול את עצמי איזה מהבלמים ללחוץ כלומר איזה מהם הוא אחורי כדי שאני לא יעוף מהאפניים כשאעצור...חשבתי לשעות כזה עצירה יפה עם גלישה של הגלגל האחורי...אתם יודעים...
ואז בסוף אני כזה עוצר...ותבינו זו הייתה מהירות חבלז!!!משהו כמו 40 קמש בטוח!!!
ומה אתם חושבים..כן..זה היה בלם הקדמי...אני אפילו לא הבנתי מה קרה הכל כזה עצר לרגע אני מרגיש שגוף שלי עולה כזה למעלה ומתחיל להסתובב באוויר יחד עם האפניים...
אחרי זה אמרו לי עשיתי שם כמעט 2 סלטות...אבל למזלי הנחיתה הייתה די בסדר כמו שצריך על התחת
...+ אפניים נפלו עליי מלמעלה אבל מרוב ההתרגשות לא הרגשתי אף כאב או משהו ובכלל לא נפצעתי...
| quote: |
| Originally posted by taltul אז ככה זה קרה לפני..מממ...אני כבר לא זוכר בדיוק מתי...הייתי די קטו... קיצר טיילנו אני וחבר שלי ואז פגשנו איזה ידיד אחד שרכב על אפניים...קיצר מה קורה מה מצב...ביקשתי ממנו לעשות סיבוב על אפניים הוא הסכים אבל שכחתי לשאול אותו איפה הבלם האחורי וקדמי כלומר באיזה צד נמצא כל אחד מהם...אז עוד לא היו לי אפניים בכלל לכן לא הייתי מבין בזה כל כך...קיצר... לא יודע אבל לא היה לי כוח לחזור ולשאול אותו אז אני כזה התרחקתי מהם למשהו כמו 200 250 מטר....ואז התחלתי לנסוע בחזרה ובאותו זמן להאיץ כמו מטורף ... בסופו של דבר "בדרך" לפני הסוף התחלתי לשאול את עצמי איזה מהבלמים ללחוץ כלומר איזה מהם הוא אחורי כדי שאני לא יעוף מהאפניים כשאעצור...חשבתי לשעות כזה עצירה יפה עם גלישה של הגלגל האחורי...אתם יודעים...ואז בסוף אני כזה עוצר...ותבינו זו הייתה מהירות חבלז!!!משהו כמו 40 קמש בטוח!!! ומה אתם חושבים..כן..זה היה בלם הקדמי...אני אפילו לא הבנתי מה קרה הכל כזה עצר לרגע אני מרגיש שגוף שלי עולה כזה למעלה ומתחיל להסתובב באוויר יחד עם האפניים... אחרי זה אמרו לי עשיתי שם כמעט 2 סלטות...אבל למזלי הנחיתה הייתה די בסדר כמו שצריך על התחת ...+ אפניים נפלו עליי מלמעלה אבל מרוב ההתרגשות לא הרגשתי אף כאב או משהו ובכלל לא נפצעתי... |
| quote: |
| Originally posted by taltul ... אחרי זה אמרו לי עשיתי שם כמעט 2 סלטות...אבל למזלי הנחיתה הייתה די בסדר כמו שצריך על התחת ...+ אפניים נפלו עליי מלמעלה אבל מרוב ההתרגשות לא הרגשתי אף כאב או משהו ובכלל לא נפצעתי... |
| quote: |
| Originally posted by YoraY אני מניח שמאז נהיית אלוף ב Elasto Mania המבין יבין |
סקייט... 9 מדרגות... יד שמאל שבורה

3 בלילה
מרתף
פינג פונג
פינג פונג בראש
גלבה

כיתה ח'...
נסענו כמה חברים באופניים
קיצור היו שני זוגות אופניים והיינו ארבעה ילדים
חבר הסיע אותי ושניים אחרים הסיעו אחד תשני כל פעם
קיצור הגיע תורי הסעתי את חבר שלי..
קיצור נסעתי די מהר לא זוכר בטח איזה ירידה.. איבדנו שיווי משקל ונפלתי והשמן הזה נפל עלי!!! ושברתי תיד למה נפלתי לא טוב על פרק היד
ותחשבו עוד עם כל המשקל שלו עלי אז בכללללל
וגם נפלתי קצת על הראש היתה לי בלוטה כזאת חחחחח זה עבר רק אחרי איזה שבוע ומשו
חחחח והיה עוד משו.. שהייתי קטן.. אבל ממש קטן..
אז נסעתי באופניים.. מי שמגבעתיים בטח מכיר תמקום.. במכתש שם ליד האיצטדיון... טוב זאת הירידה הכי תלולה שיכולה להיות!!! אבל מממשששש
קיצור נסעתי את זה תפסתי מעצמי גבר
חחח ולקראת הסוף נפלתיייי
עכשיו הייתם חושבים אחרי ירידה כזאת ליפול הבן אדם גמור!! חחח אבל נפלתי הכי טוב בעולםםם כאילו לא קרה לי כלום וכולם באו לראות מה קרה לי וזה.. והיו שם ילדים גם יותר גדולים וכולם תפסו ממני גבר שאני לא בוכה כזה נפלתי כמו איזה תותח והמשכתי לסוע חחח
היו ימים!!
לפני 4 שנים שההיתי בן 13 עליתי על מכשיר ריצה וחשבתי שאני אלוף עולם ושמתי על המהירות הגבוהה ביותר, איך שאני עולה .....
כול הברכיים שלי השתפשפו אוחשרמוטה כאב רצח!!
וואי איך שחכתי
לפני שנה בערך באתי למגרש של הבית ספר / שכונה
w/e
בקיצור חבר שלי קנה אופני פעלולים הרו משהו טוב כזה
בקיצור אני שהייתי דפוק כמו לא יודע מה עושה לו כזה
וואי אני קופץ את הבמה איתם לא?
טוב מה שאני זוכר מזה את הנסיעה לכיוון הסוף של הבמה
את הנפילה אני כבר לא זוכר
כי סיפרו לי שהיתי פשוט מאובד הכרה לאיזה דקה שלמה
פשוט שכבתי שם על הרצפה.
אכלתי פצעים בכל הפנים שלמזלי לא עשו לי שום צלקות
שברתי תאף שגם הוא יסדר לי ישר מאוד
הקאתי כמו לא יודע מה ומרוב של היה לי מה להקיא התחלתי להקיא את המיצי קיבה שלי משהו מזעזע
לא לדבר על זה שאכלתי אמנזיה (מחלת השכחה) ואני פשוט זוכר דברים במעורפל ביותר כאילו זה היה חלום.
את הפצעים אני לא ישכח.
הביאו אותי באמבולנס לבית חולים....
זה היה הלקח הכי גדול שלמדתי עד היום
ואני כבר לא עושה תשטויות האלה
(סקייט, אופנים.. etc')

אה כן
קיץ שעבר אני חושב זה היה
או לפני שנתיים
התלהבתי והכל כי הצלחתי לנסוע על רולר בליידס
קניתי חדשים ב 500 שקל וזה
שבועיים בערך ניסיתי ללמוד וזה
וקיצר הרכבנו בשכונה אצלנו איזה רמפה מעפנה
אני עם כל הבורות שלי וחוסר הנסיון ניסיתי לקפוץ
נפלתי
נהיה לי איזה שטף דם על הירך
סרטים
היה מצחיק אבל
ככה לא נגעתי שנתיים ברולר
מישהו רוצה ?

what is the hardest part in rollerblading?
telling your father that you are gay.

שהייתי קטן בן איזה 4-5
אחי הגדול שיחק עם חבריו כדורגל ורציתי לשחק איתם
הוא לא הרשה לי
אז באתי ודפקתי לו בראש מגובה רבע מטר ככה אבן
אורך: כקלטת וידאו
עובי: ככוס מים רגילה
הוא פתח תראש נשאר קצת בבית
היום אני מצטער שלא הרגתי אותו או שלא גרמתי לו סתם לפיגור שכלי...
הגיל: 6
המקום: בטונדה בגובה 2.5 מטר
המקרה: אני הולך אחורה בעיניים עצומות
התוצאה: אני בגבס
נסיון לרדת מגלשה של ילדים קטנים על אופניים
לחיצה על ברקס קדמי, סלטה, ועם הפנים במדרכה
אחרי זה התנפחו לי חצי מהפנים.... נראה מגניב

כשהייתי בן איזה 8 נסעתי על אופניים ליד הבית שלי זה היה כשגרתי בכפר סבא
אני נוסע ומסתכל שניה אחורה איך שאני מחזיר את הראש הגלגל הקדמי שלי נתקע בעמוד חשמל
אני עף מהאופניים ונתקע עם הראש בעמוד
מתחיל לבכות ולא יודע למה
מרגיש רטוב
פתאום אחותי רואה אותי במדרגות וצורחת
מסתבר שהייתי מלא דם...
בגיל 11 אני נוסע על אופניים בחזרה מאימון כדורגל
מגיע למעבר חצייה
לא מספיק לעצור
סיאט איביזה נכנסת בי...
לפני 6-7 שנים
אני מרכיב את חבר שלי על אופניים
הוא ישב כזה מקדימה עם הידיים על הקידון
קיצר הכל טוב ויפה ופתאום הוא דחף את הרגל בגלגל הקדמי ותקע אותו
הדבר הבא שקרה הוא הגלגל האחורי מתרומם, חבר שלי מתהפך על הכביש ואני עדיין על האופניים...
קיצר חבר שלי מרוח על הרצפה ולא קרה לו כלום מבחינת פציעות אז הוא הזדרז להגיד לי שהוא בסדר
הוא עוד לא הספיק להוציא מילה מהפה, הוא מסתכל למעלה וקולט אותי עם האופניים מתהפכים עליו
התוצאה: הוא פתח את הגבה
ואני נשרטתי קלות
זה היה מצחיק רצח
או שפעם עשיתי עם חבר שלי רייסים על האופניים ונכנסתי בכלב שתמיד שנא אותי לא יודע למה...
עפתי איזה 6 מטר מהאופניים והתחלתי להתגלגל על הכביש כמו איזה יוצמח
ואז הכלב בא אליי ודפק לי ביס ברגל (בן זונה)
מוזר... הנוער של היום
שלא תגידו לי שזה לא מתאים עכשיו 
ת'כלס אין לי יותר מדי סיפורים כאלה
נשבע שאני לא זוכר... אין לי גלבות של החיים...
יכול להיות שסיפרת ויכול להיות שלא, המאורע התחרש היום לפני 4 שנים בערך בל"ג בעומר של כיתה ח' נראה לי, זה בעיקרון הסיפור היחיד או הגלבה היחידה שאני זוכר שעשיתי שהייתי שיכור, וגם זה בחלקים קטנים ממה שחברים סיפרו לי, קיצר ל"ג בעומר, שתייה והרבה ילדים טיפשים וכמובן שאני חייב להשתכר, קיצר בשלב מסויים החלטתי להיום עורב, ואיפה שעשינו את הל"ג בעומר זה היה במקום עם דיונות...קיצר, ציפור אוהבת לעוף נכון? אז ניסית, לעוף וכמובן שמי שראה אותי יודע שאני יותר דומה לדוב ולא לציפור אז... התרסקתי על המאגר בקבקוקי בירות שהביאו...מפה לשם אני מוצא את עצמי בבית, במיטה שלי, אחרי מקלחת...וחתכים בכל הגוף
עד היום אין לי מושג מי הביא אותי הבייתה או מי רחץ אותי...אבל ההורים שלי מסתכלים עלי מוזר מאותו יום
ממממממ אני הולך לתחנת אוטובוס מהיציאה מנתניה, ממהר כי ישלי טרמפ ואני מאחר באיזה 10 דקות ופתאום ברמזור של הכניסה התת-קרקעית לקניון אני מביא את החליקה של החיים ואיזה 10 פועלים זרים צוחקים עלי
המקום - קוס יוון
הזמן - לפני שנתיים
הארוע: אני משכיר קטנוע...50 סמ"ק חמוד כזה..
קיצר יומיים אני נוסע כמו גדול כיף חיים
חבר שלי מבקש סיבוב...אני נותן לו...
הוא ברחבת חנייה של המלון..והטמבל הזה נוסע לכיוון קיר..
והוא מתחיל להלחץ...אני צועק לו תן ברקס...
הוא מנסה לתת ברקס אבל לא עוזב לגמרה את הגז..
הקטנוע ממשיך לקפוץ לכיוון הקיר .. הוא קופץ ממנו שנייה לפני
והקטנוע התרסק לגמרה..
הנזק : 300 יורו...!!
אבל מה ..... צחוקים אחו שרמוטא...אתם צריכים לראות את הבנאדם..
הוא כמעט 2 מטר גובה ולא חסר לו רוחב...גוש אדם..!!
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind הגיל: 6 המקום: בטונדה בגובה 2.5 מטר המקרה: אני הולך אחורה בעיניים עצומות התוצאה: אני בגבס |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.