TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA-Nyheter
Pages (2): [1] 2 »
TA-Nyheter
Man kan nu v�lja "preview" �ven p� PM. 
ujuj, vilken nyhet, n�stan bud p� att bjuda lagetrunt den 15th
... n�men de va ju bra
weehooo gissa om jag saknat det...
har skickat typ 10pm totalt nu under ett �r...
det antalet l�r dock stiga till skyarna nu 
det vore kanske b�st att inte previewa �nd�. i af inte n�r min svenska l�rare st�r bakom mig 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity i af inte n�r min svenska l�rare st�r bakom mig |

�SG Malm�
det finns nog bara en svenska l�rare i den h�r stan
Kan ju meddela n�t som kan verka som en nyhet f�r m�nga att det faktiskt finns en funktion f�r att kunna radera sina egna poster... *pik pik*
Finns en del som inte f�rst�r n�r detta b�r till�mpas ibland *hostspamhosthost*
Jepp, jag funderar p� att s�tta upp lite tips f�r tex f�r hur man tar bort inl�gg etc... eventuellt uppdatera "l�s detta alla nya" eller n�t, f�r se hur jag g�r.
det star faktiskt edit/delete nu nar jag tanker pa det. Men eftersom jag bara skriver jattebra poster (som denna) anvander jag den inte. 
Wow, smekbar, du ar ju varsta PMspammaren! Jag har skickat 5 nagonsin. Typ ett varannan manad blir det val.
ett tips vore ju � fixa en till bild till "l�s detta alla nya"
fixa in den h�r bilden ocks� :P
plus, fixa en bild fr�n f�rfesten ocks� 
Re: TA-Nyheter
| Originally posted by reveal Man kan nu v�lja "preview" �ven p� PM. |

N�n som har koll p� hur m�nga meddelanden man kan ha som mest i sin inbox?
jag borde nog rensa min snart 
| Originally posted by Nyx N�n som har koll p� hur m�nga meddelanden man kan ha som mest i sin inbox? jag borde nog rensa min snart |
Standard �r nu att det visas 12 svar per sida i en tr�d, och inte 15 som tidigare. 
| Originally posted by reveal Tror det �r 50, men jag �r inte s�ker |
det �r aldrig n�n som messar �ver pm h�r till mig �nd� 
jag som �r s� trevlig ...
| Originally posted by Glorie jag har haft 80 n�t och d� fick jag mail om att jag m�ste rensa. |
"tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden" syns nu �ven i slutet av en tr�d, inte bara �verst. 
| Originally posted by reveal "tranceaddict Forums > Local Scene Info / Discussion > Europe > Europe - Sweden" syns nu �ven i slutet av en tr�d, inte bara �verst. |
f�rr�n jag s�g det! och d� tyckte jag det var j�kligt bra
| Originally posted by CJ InterCity det vore kanske b�st att inte previewa �nd�. i af inte n�r min svenska l�rare st�r bakom mig |

wow, kolla detta 
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=185939
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=77
smart som fan ju
tur att man h�nger i toronto delen nu ox� s� man f�r reda p� allt nytt innan det h�nder 
Jo, detta kanske kommer till fler lokala delar, t�nkte v�nta med nyheten tills dess 
Sur grej �r dock att jag f�r permission denied p� det forumet 
| Originally posted by reveal Jo, detta kanske kommer till fler lokala delar, t�nkte v�nta med nyheten tills dess |
"
Sur grej �r dock att jag f�r permission denied p� det forumet |
ska jag ta screenshot eller?
| Originally posted by St_Andrew �hh mobbad ska jag ta screenshot eller? |

nu ska ja s�ka efter johans bl�ckfisk i klotterplankstr�den
| Originally posted by Glorie hehe, din busr�tta ja har m�rkt en TA-skada jag har... s� fort jag har l�st sista svaret i en tr�d och allts� �r l�ngst ner p� sidan, s� scrollar jag upp igen. GL�MMER att man nu kan g� tillbaka i tr�dstrukturen �ven l�ngst ner p� sidan ![]() sen kom ja p� en sak... "search in this thread" har de funnits l�nge eller? ja s�g det idag. nu ska ja s�ka efter johans bl�ckfisk i klotterplankstr�den |