TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- bt - force of gravity (whitesun remix)
bt - force of gravity (whitesun remix)
m'kay.. t�nkte f�rst ha v�ntat ett tag med att l�gga ut den till jag hade fixat mastring och s�nt p� den.. men orka.. haha
s� h�r e den
bt - force of gravity (whitesun remix)
omastrad version
�ntligen 
*tankar*
....�terkommer...
Behaglig, l�ter v�lgjord, tilltalade helt klart mig.. !!
percussions var tighta
bassynthen var inte min smak riktigt, men det �r v�l ditt sound
k�nner igen den sen innan..
str�karna som g�r n�r han sjunger refr�ngen l�ter falskt med s�ngen.. fixa det 
annars vare fine
keep it up!
Underbar ... HELT UNDERBAR!!
har ju all potential i v�rlden och bli n�got riktigt stort tycker jag.
J�vligt bra 9/10![]()
Re: bt - force of gravity (whitesun remix)
| quote: |
| Originally posted by dbl bt - force of gravity (whitesun remix) |
Re: Re: bt - force of gravity (whitesun remix)
| Originally posted by reveal Lite OT, men du vet att "whitesun" och "white sun" uttalas olika? Vidare ber jag dig kollat upp vad pingst heter p� engelska, du kommer eventuellt b�rja kalla dig "white sun" ist�llet |

Re: Re: Re: bt - force of gravity (whitesun remix)
| Originally posted by dbl det e inte whitsun du t�nker p� ![]() allts� utan e:et... hehe |
�ven i svenska blir det skillnad, jmf "vit sol" med "vitsol". Aja, du f�r heta precis vad du vill
I love it daniel. Den �r underbar. tack som mixa den
lyssnar p� den varje dag ja...(sedan jag fick den tidigare i veckan)
hur m�nga andra mixar finns det? jag k�nner bara till tiesto och ferrys mix
ah ska tanka den ! 
| Originally posted by Glorie I love it daniel. Den �r underbar. tack som mixa den lyssnar p� den varje dag ja...(sedan jag fick den tidigare i veckan)hur m�nga andra mixar finns det? jag k�nner bara till tiesto och ferrys mix |
jisses...... kommer l�tt ligga i min mp3spelar imorgonbitti n�r jag ska jobba....

Re: Re: Re: Re: bt - force of gravity (whitesun remix)
| Originally posted by reveal Jo, det var ju d�rf�r jag bad dig kolla upp vad pingst heter? "Whitesun" p�minner om det b�de till utseende och uttal, t�nkte att du kanske inte visste �ven i svenska blir det skillnad, jmf "vit sol" med "vitsol". Aja, du f�r heta precis vad du vill |
| Originally posted by Glorie I love it daniel. Den �r underbar. tack som mixa den lyssnar p� den varje dag ja...(sedan jag fick den tidigare i veckan)hur m�nga andra mixar finns det? jag k�nner bara till tiesto och ferrys mix |
Lysnade p� den hemma ig�r. Vad kan jag s�ga. L�t ju toppen fint! Hade l�tt kunnat t�nka mig spela den ute. 
Tyv�rr f�r jag allergiska besv�r av vocals s� om jag skulle ha n�gra inv�ndningar s� �r det just att d�r finns vocals. Jag vet att det finns det i orginalet ox� men jag �r inte glad i dem d�r heller hehe.
Hursomhelst, bra jobbat och jag ska l�tt kolla upp om du g�r n�gra andra grejer 
Jag tycker den var kanon ... mer av det h�r vill jag ha....keep up the good work DBL alla Whitesun
| Originally posted by Dj_Irish Lysnade p� den hemma ig�r. Vad kan jag s�ga. L�t ju toppen fint! Hade l�tt kunnat t�nka mig spela den ute. ![]() Tyv�rr f�r jag allergiska besv�r av vocals s� om jag skulle ha n�gra inv�ndningar s� �r det just att d�r finns vocals. Jag vet att det finns det i orginalet ox� men jag �r inte glad i dem d�r heller hehe. Hursomhelst, bra jobbat och jag ska l�tt kolla upp om du g�r n�gra andra grejer |

kollade runt lite idag och hittade detta.. hehe
bt_-_force_of_gravity_(whitesun_remix)-cds-2004-grm
och detta e ju lite halv roligt.. haha 
490. Mtv Hit's 2004 - Bt - Force Of Gravity (Whitesun Remix) (08:51)
| Originally posted by dbl kollade runt lite idag och hittade detta.. hehe bt_-_force_of_gravity_(whitesun_remix)-cds-2004-grm och detta e ju lite halv roligt.. haha ![]() 490. Mtv Hit's 2004 - Bt - Force Of Gravity (Whitesun Remix) (08:51) |
| Originally posted by dbl kollade runt lite idag och hittade detta.. hehe bt_-_force_of_gravity_(whitesun_remix)-cds-2004-grm och detta e ju lite halv roligt.. haha ![]() 490. Mtv Hit's 2004 - Bt - Force Of Gravity (Whitesun Remix) (08:51) |
tack tack antar jag.. heh