TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meest Belovende Producer 2004
Pages (3): [1] 2 3 »
Meest Belovende Producer 2004
Wat is jullie meest belovende producer van 2004. Ik weet dat Trance de laatste maanden weinig voorstelt, maar er is nog steeds groot talent in opkomst...
Ik ga voor de Benassi Bros.!!!
Sido
Waarom staat Special D er niet bij? Die maakt echt de vetste techno van het moment!
beperkte keuze!!
Ik stem niet, mag dat ook ?? 
Svensson...
Ik stem overigens niet
Ik bedoel, er zijn betere producers dit jaar..
| quote: |
| Originally posted by Fkwebeman Svensson... Ik stem overigens niet Ik bedoel, er zijn betere producers dit jaar.. |
Waar is de optie 'none of the above'?
Tiesto?? waarom staat die er niet bij??

laat ik nou net Dana effe heel tof vinden! 
| quote: |
| Originally posted by FunkySimon luke chable staat er niet tussen |
Ozgur Can ook niet....
Tja, euh...
Websley? Waarom heb je jezelf niet genomineerd? 
Toen ik deze thread zag staan dacht ik echt dat het wel is een leuk draadje zou kunnen zijn.... Maar toen ik de genomineerden zag, ehhhhhhh
Ik stem niet
Euuhh dit is niet eens grappig meer 
Ik bedoel dit is toch nog altijd tranceaddict toch jongens? Heb ik wat gemist ofzo... is het nu eurodance(+kutzooi) addict?
Wel grappig om juist hier te plaatsen.
Whahaha

Vind dit eerlijk gezegd niet om te lachen, omdat dit gewoon echt als een serieuze poll bedoeld is.....(of hij zit ons te fokken
)
.....er is in ieder geval iets goed mis 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Vind dit eerlijk gezegd niet om te lachen, omdat dit gewoon echt als een serieuze poll bedoeld is.....(of hij zit ons te fokken ).....er is in ieder geval iets goed mis |
kheb maar op ayu's remixen gestemd, het stond er zo grappig
Vrij kansloos als je het mij vraagt, eerst maar eens een spoedcursus Trance volgen ofzo...
Ik weet het niet zeker maar kijkend naar zijn site en zijn vorige posts ben ik bang dat dit nog wel eens serieus zou kunnen wezen...
Maar ja, we hebben allemaal wel eens naar Svenson & Gielen geluisterd toch... Vond ze wel een van de meest belovende duo's van 2000
.
WTB.
| quote: |
Total Posts: 19 (0.63 posts per day) |
| quote: |
| Originally posted by basd Waarom staat Special D er niet bij? Die maakt echt de vetste techno van het moment! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.