TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Meest Belovende Producer 2004
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by websley on May-12-2004 13:51:

Meest Belovende Producer 2004

Wat is jullie meest belovende producer van 2004. Ik weet dat Trance de laatste maanden weinig voorstelt, maar er is nog steeds groot talent in opkomst...


Posted by Bouma-Bros on May-12-2004 14:16:

Ik ga voor de Benassi Bros.!!!

Sido


Posted by basd on May-12-2004 14:27:

Waarom staat Special D er niet bij? Die maakt echt de vetste techno van het moment!


Posted by capidituticapi on May-12-2004 14:27:

beperkte keuze!!


Posted by Smirnoff on May-12-2004 14:38:

Ik stem niet, mag dat ook ??


Posted by Fkwebeman on May-12-2004 15:05:

Svensson...


Ik stem overigens niet

Ik bedoel, er zijn betere producers dit jaar..


Posted by ambs on May-12-2004 15:33:

quote:
Originally posted by Fkwebeman
Svensson...


Ik stem overigens niet

Ik bedoel, er zijn betere producers dit jaar..


Daar ben ik het helemaal mee eens....


Posted by Hitman on May-12-2004 15:41:

Waar is de optie 'none of the above'?


Posted by magrec on May-12-2004 16:24:

Tiesto?? waarom staat die er niet bij??


Posted by Chicane on May-12-2004 16:31:

laat ik nou net Dana effe heel tof vinden!


Posted by SnuggLe on May-12-2004 16:46:

quote:
Originally posted by FunkySimon
luke chable staat er niet tussen


LoL, dit is de eerste 'serieuze ' post van deze thread


Posted by total woot on May-12-2004 16:53:

Ozgur Can ook niet....


Posted by Ultravibe! on May-12-2004 17:19:

Tja, euh...


Posted by HiGH_NrG on May-12-2004 17:21:

Websley? Waarom heb je jezelf niet genomineerd?


Posted by tango on May-12-2004 17:27:

Toen ik deze thread zag staan dacht ik echt dat het wel is een leuk draadje zou kunnen zijn.... Maar toen ik de genomineerden zag, ehhhhhhh

Ik stem niet


Posted by Glaniskanis on May-12-2004 17:38:

Euuhh dit is niet eens grappig meer
Ik bedoel dit is toch nog altijd tranceaddict toch jongens? Heb ik wat gemist ofzo... is het nu eurodance(+kutzooi) addict?


Posted by moogwai on May-12-2004 17:48:

Wel grappig om juist hier te plaatsen.


Posted by eieregooie on May-12-2004 17:49:

Whahaha


Posted by TranceFool on May-12-2004 17:53:

Vind dit eerlijk gezegd niet om te lachen, omdat dit gewoon echt als een serieuze poll bedoeld is.....(of hij zit ons te fokken )

.....er is in ieder geval iets goed mis


Posted by HiGH_NrG on May-12-2004 18:01:

quote:
Originally posted by TranceFool
Vind dit eerlijk gezegd niet om te lachen, omdat dit gewoon echt als een serieuze poll bedoeld is.....(of hij zit ons te fokken )

.....er is in ieder geval iets goed mis


Ik denk dat hij vandaag tegen een lantaarnpaal is gefietst ofzo...


Posted by Teknikol on May-13-2004 14:25:

kheb maar op ayu's remixen gestemd, het stond er zo grappig


Posted by Blik on May-13-2004 14:36:

Vrij kansloos als je het mij vraagt, eerst maar eens een spoedcursus Trance volgen ofzo...


Posted by WTB on May-13-2004 15:13:

Ik weet het niet zeker maar kijkend naar zijn site en zijn vorige posts ben ik bang dat dit nog wel eens serieus zou kunnen wezen...

Maar ja, we hebben allemaal wel eens naar Svenson & Gielen geluisterd toch... Vond ze wel een van de meest belovende duo's van 2000 .

WTB.


Posted by total woot on May-13-2004 15:41:

quote:

Total Posts: 19 (0.63 posts per day)


zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben....

heeft TMF geen forum?


Posted by websley on May-14-2004 09:15:

quote:
Originally posted by basd
Waarom staat Special D er niet bij? Die maakt echt de vetste techno van het moment!


Man dat meen je toch niet, Special D is geeneens Trance. Het is voor mij net zo erg als happy-pop! "potjestrance" dus!


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.