TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התגייסתי היום :))))))
Pages (2): [1] 2 »


Posted by TTman on May-12-2004 18:58:

Behold, my arse. התגייסתי היום :))))))

איזה ליגה

אני בצריפין, כל יום בבית

חמש דקות הליכה מהבית


פשוט תענוגגגגגגגגגגגג



Posted by GLoBaL-MUZiK on May-12-2004 19:32:

Satan (eek!)

איפה קנית??? גם אני רוצהההההה
בכל אופן, שיהיה בהצלחה אחי


Posted by markfeldman on May-12-2004 20:24:

quote:
איזה ליגה

אני בצריפין, כל יום בבית

חמש דקות הליכה מהבית


פשוט תענוגגגגגגגגגגגג


איפה רוח הקרב והמוטיבציה ?????


Posted by Sm0keMachine on May-12-2004 20:30:

חחח מה זאת בדיחה או משו..?

איך אתה יודע איפה תשובץ כבר ביום הגיוס שלך?
ואם כן, אז באיזה בסיס בצריפין?


Posted by taltul on May-12-2004 20:41:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
חחח מה זאת בדיחה או משו..?

איך אתה יודע איפה תשובץ כבר ביום הגיוס שלך?
ואם כן, אז באיזה בסיס בצריפין?

חחח..אחי זה בגלל שהוא עתודאי...הרי כאילו הוא התגייס כבר לפני שנתיים...רק עכשיו הוא מתחיל לשרת בפועל אחרי שסיים ללמוד...
והיה לו גם חופש של חודש לפני זה ולכן אמרו לו כבר לפני יום גיוסו איפה יהיה ומה יעשה...

גל למרות שאנחנו לא בקשר מי יודע מה עכשיו בפורום (אני בטוח שאתה יודע למה בדיוק אני מתכוון) אני מאחל לך בהצלחה...טוב לשמוע שלא דפקו אותך באיזה בסיס מרוחק וכאלה...


Posted by fishfish on May-13-2004 04:19:

באיזה בסיס בתוך מחנה צריפין ??


Posted by LA© on May-13-2004 10:40:

ליגהההההההההההה



אחלה בחלה



משהו אשששששש


Posted by TTman on May-13-2004 12:10:

מתקן איריס

ב 23 אני מתחיל קורס של 4 חודש

ואז אני נשאר במתקן איריס


משהו אש

היום שיחררו אותנו בשתיים


תודה לכולם


Posted by Sm0keMachine on May-13-2004 13:14:

quote:
Originally posted by TTman
מתקן איריס

ב 23 אני מתחיל קורס של 4 חודש

ואז אני נשאר במתקן איריס


משהו אש

היום שיחררו אותנו בשתיים


תודה לכולם



חח גם אני יצאתי ב2 היום..בפינוקים..

המממ לא שמעתי על מתקן איריס...
איפה זה נמצא בצריפין?
לאיזה חיל אתה שייך?


Posted by TTman on May-13-2004 16:11:

זה ליד לוט"ם

אני שייך לחיל קשר

אולי אתה מכיר את אבן יקרה

אז אני שם

מתקן איריס


Posted by -CosmicFire- on May-13-2004 18:16:

ואני הייתי בטוח שאתה כבר אחרי צבא רבק :}
אבל בכל זאת בהצלחה אח שלו


Posted by markfeldman on May-13-2004 19:42:

כולם יוצאים מוקדם ורק אני טוחן לילות בקריה....


Posted by TTman on May-13-2004 20:06:

קטן עלייך מארק

יהיה טוב


Posted by yonih on May-13-2004 20:39:

יא מנייאק!!!!!!! שיהיה לך רק בהצלחה!

אם תוכל גל, תגנוב לי איזה " אבן יקרה"....... חחחחחחחחח


Posted by YoraY on May-14-2004 02:14:

זונה :>


Posted by Elior on May-14-2004 06:27:

בהצלחות שלך גבר :P


Posted by TTman on May-14-2004 07:11:

quote:
Originally posted by yonih
יא מנייאק!!!!!!! שיהיה לך רק בהצלחה!

אם תוכל גל, תגנוב לי איזה " אבן יקרה"....... חחחחחחחחח



חחחחחחחחחחח, ג'ו אני חולה עלייך

??? אבל אתה לא אמור לסגור שבת


Posted by ronsh on May-14-2004 10:37:

וואלה בהצלחה גל אחי...
בהזדמנות זאת אני שמח לבשר שסיימתי את הטירונות בהצלחה...

ואני רגע לפני התחלת הטחינה האמיתית...


Posted by TTman on May-14-2004 10:57:

quote:
Originally posted by ronsh
וואלה בהצלחה גל אחי...
בהזדמנות זאת אני שמח לבשר שסיימתי את הטירונות בהצלחה...

ואני רגע לפני התחלת הטחינה האמיתית...



איפה אתה ?


Posted by yonih on May-14-2004 12:10:

אני סוגר שבת בבסיס אבל גיליתי שיש
לי גישה לאינטרנט מהיר בבסיס.
אני גם יכול להתחבר מפה לאיי סיי


Posted by TTman on May-14-2004 12:40:

quote:
Originally posted by yonih
אני סוגר שבת בבסיס אבל גיליתי שיש
לי גישה לאינטרנט מהיר בבסיס.
אני גם יכול להתחבר מפה לאיי סיי



חחחחחחחחחחחחחחחח

שכונההההההההההההההההההההההההההה


Posted by Sniper on May-15-2004 10:09:

שיהיה במזל טוב אח שלי!!!

ת'אחלס אבן יקרה זה פשוט אחד הדברים היותר איכותיים שיש בצבא, וביכלל זה הקורס הכי יוקרתי של חיל קשר שאגב זה חייל חרא.. אניי הייתי בחייל הקשר סעממק לקח לי חודשיים לצאת מהחור הזה.

אבל עדיין אבן יקרה זה ליגה!! ושירות ביזיוני הרבה יותר..


Posted by markfeldman on May-16-2004 18:03:

quote:
ת'אחלס אבן יקרה זה פשוט אחד הדברים היותר איכותיים שיש בצבא, וביכלל זה הקורס הכי יוקרתי של חיל קשר שאגב זה חייל חרא.. אניי הייתי בחייל הקשר סעממק לקח לי חודשיים לצאת מהחור הזה.


נראה לך ?

מה עם הקורסים של ממר"ם ?


Posted by TTman on May-16-2004 18:30:

quote:
Originally posted by markfeldman
נראה לך ?

מה עם הקורסים של ממר"ם ?



אין על אבן יקרה


"השם החדש זה "אבנט ירוק


Posted by markfeldman on May-16-2004 19:22:

quote:
אין על אבן יקרה


אח שלי, אתה צעיר....


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.