TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- התגייסתי היום :))))))
Pages (2): [1] 2 »
התגייסתי היום :))))))
איזה ליגה
אני בצריפין, כל יום בבית
חמש דקות הליכה מהבית
פשוט תענוגגגגגגגגגגגג

איפה קנית??? גם אני רוצהההההה
בכל אופן, שיהיה בהצלחה אחי
| quote: |
| איזה ליגה אני בצריפין, כל יום בבית חמש דקות הליכה מהבית פשוט תענוגגגגגגגגגגגג |
חחח מה זאת בדיחה או משו..?
איך אתה יודע איפה תשובץ כבר ביום הגיוס שלך?
ואם כן, אז באיזה בסיס בצריפין?
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine חחח מה זאת בדיחה או משו..? איך אתה יודע איפה תשובץ כבר ביום הגיוס שלך? ואם כן, אז באיזה בסיס בצריפין? |
באיזה בסיס בתוך מחנה צריפין ??
ליגהההההההההההה
אחלה בחלה
משהו אשששששש

מתקן איריס
ב 23 אני מתחיל קורס של 4 חודש
ואז אני נשאר במתקן איריס
משהו אש
היום שיחררו אותנו בשתיים

תודה לכולם
| quote: |
| Originally posted by TTman מתקן איריס ב 23 אני מתחיל קורס של 4 חודש ואז אני נשאר במתקן איריס משהו אש היום שיחררו אותנו בשתיים ![]() תודה לכולם |

זה ליד לוט"ם
אני שייך לחיל קשר
אולי אתה מכיר את אבן יקרה
אז אני שם
מתקן איריס
ואני הייתי בטוח שאתה כבר אחרי צבא רבק :}
אבל בכל זאת בהצלחה אח שלו 
כולם יוצאים מוקדם ורק אני טוחן לילות בקריה....
קטן עלייך מארק
יהיה טוב

יא מנייאק!!!!!!! שיהיה לך רק בהצלחה!
אם תוכל גל, תגנוב לי איזה " אבן יקרה"....... חחחחחחחחח
זונה :>
בהצלחות שלך גבר :P
| quote: |
| Originally posted by yonih יא מנייאק!!!!!!! שיהיה לך רק בהצלחה! אם תוכל גל, תגנוב לי איזה " אבן יקרה"....... חחחחחחחחח |
וואלה בהצלחה גל אחי...
בהזדמנות זאת אני שמח לבשר שסיימתי את הטירונות בהצלחה...
ואני רגע לפני התחלת הטחינה האמיתית...
| quote: |
| Originally posted by ronsh וואלה בהצלחה גל אחי... בהזדמנות זאת אני שמח לבשר שסיימתי את הטירונות בהצלחה... ואני רגע לפני התחלת הטחינה האמיתית... |
אני סוגר שבת בבסיס אבל גיליתי שיש
לי גישה לאינטרנט מהיר בבסיס.
אני גם יכול להתחבר מפה לאיי סיי
| quote: |
| Originally posted by yonih אני סוגר שבת בבסיס אבל גיליתי שיש לי גישה לאינטרנט מהיר בבסיס. אני גם יכול להתחבר מפה לאיי סיי |
שיהיה במזל טוב אח שלי!!!
ת'אחלס אבן יקרה זה פשוט אחד הדברים היותר איכותיים שיש בצבא, וביכלל זה הקורס הכי יוקרתי של חיל קשר שאגב זה חייל חרא.. אניי הייתי בחייל הקשר סעממק לקח לי חודשיים לצאת מהחור הזה.
אבל עדיין אבן יקרה זה ליגה!! ושירות ביזיוני הרבה יותר..
| quote: |
| ת'אחלס אבן יקרה זה פשוט אחד הדברים היותר איכותיים שיש בצבא, וביכלל זה הקורס הכי יוקרתי של חיל קשר שאגב זה חייל חרא.. אניי הייתי בחייל הקשר סעממק לקח לי חודשיים לצאת מהחור הזה. |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman נראה לך ? מה עם הקורסים של ממר"ם ? |
| quote: |
| אין על אבן יקרה |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.