TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- IRC blijft gezellig... nou ja gezellig :(
IRC blijft gezellig... nou ja gezellig :(
*** Now talking in #taforum
*** Topic is '4TAHFTDIM: Ieren Raus!!! TA-Hooligan Front Tegen De Ierse Medemens'
*** Set by Gla|IR-NL on Sat Sep 01 17:42:58
*** FuckIrish is now known as SnuggLe
*** SnuggLe has quit IRC (Bye bye cruel world)
*** BeL|NA is now known as BeLLiE
Kom ook naar irc! helemaal als je ier bent..
Ik ga ff de irish coffe onder pisse
hehehe 
ok ik ben al weer een heeeeeel klein beetje bijgekomen.Maar toch blijven het kut ieren..blech!!
GREETZ!!
| quote: |
| Originally posted by Bellie hehehe ![]() ok ik ben al weer een heeeeeel klein beetje bijgekomen.Maar toch blijven het kut ieren..blech!! GREETZ!! |
| Originally posted by DJ_Siesta Helmaal gelijk, we hadden penalty moeten krijgen toen die keeper van nistelrooy onderuit haalde, en die roy keane mogen we voor mij een kogel tussen z'n ballen schieten GreetZ GERRIT@@ |

Van die penalty is idd waar, maar nederland speelde gewoon slecht en heeft het echt aan zich zelf te danken, erg zwak gespeeld 
Wij gaan vanavond met z'n 20en het Ierse Caf� in Zwolle ff verbouwen. Je moet wat op Zaterdagavond!!!!!
GReeTZ
| Originally posted by TranceFool Van die penalty is idd waar, maar nederland speelde gewoon slecht en heeft het echt aan zich zelf te danken, erg zwak gespeeld |
ik ben nog steeds zwaar verslagen door het verlies van nederland en een WK zonder Nederland 

er waren gisteren in Den Bosch rellen bij de irish Pub 
Den Bosch, Ontmoetingsstad.....?? nee Den Bosch Rel-stad
zucht......zullen we een collectieve zelfmoordactie ondernemen ofzo
later
michiel
kZat dit weekend in duitsland op een festival en hoorde de uitslagen van de wedstrijden (we hadden een Engelsman bij ons die ERRUG blij was met de overwinning van Engeland op Duitsland, zijn lol kon niet meer op daarzo!). En ik ben er ERG blij mee: geen oranje shit dus, hiep hoi! (oei, nu zal ik het krijgen, allemaal boze voetbalfans, ojee!
:
)
Wat???? Dat is gvd het belangrijkste voetbalevenement in 4 jaar!!!! Daar moet je als groot voetballand bij zijn. En ja dat oranje gedoe dat hoort er nu eenmaal bij he.
weet iemand misschien een adresje waar ze zo'n beetje psychische hulp uitdelen aan Hup-Holland-voetbal-fans ?
In deze moeilijke tijden heb ik gelukkig altijd nog FC DEN BOSCH 
En om het verdriet wat te verwerken zing maar met me mee 
Everywhere we go ... Everywhere we go
People want to know ... People want to know
Who we are ... Who we are
Where we come from ... Where we come from
We come from Den Bosch ... We come from Den Bosch
We are the M-Side ... We are the M-Side
We 're gonna sing ... We 're gonna sing
We 're gonna win ... We 're gonna win
We're gonna f*ck you ... We're gonna f*ck you
You bloody *-Side ... You bloody *-Side
Make up your minds ... Make up your minds
Cause here we go ... Cause here we go
Here we go, here we go, here we go ... !!!
....snik..* DJ_Massive haalt er een zakdoekje bij, het wordt teveel..
maar toch heb ik liever:
AJAX KAMPIOEN OLE OLEEEE !!!!!
mm, is Rudy hier ergens? Rudy, RUUUUUUUDY, waar zit je, ik heb iets te zeggen:
als jij je landje hebt gevonden waar je al je Marokkanen en Turken enzo gaat stoppen, neem je dan het voetbal en zijn supporters mee?

No offense tegen de liefhebbende voetballiefhebbers 
| Originally posted by Eye-Riz mm, is Rudy hier ergens? Rudy, RUUUUUUUDY, waar zit je, ik heb iets te zeggen: als jij je landje hebt gevonden waar je al je Marokkanen en Turken enzo gaat stoppen, neem je dan het voetbal en zijn supporters mee? ![]() No offense tegen de liefhebbende voetballiefhebbers |

ik zie geen koeien....
duh Henkie
als jij niet snapt hoe die bedoeld is, dan is dat erg jammer.
enne, moet je ook niet even in die thread over asielzoekers dan wat posten over koeien, die is nl. ook weer uit de sloot gehaald...