TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Just be Free DJ SETS
Just be Free DJ SETS
Lees hier net een artikel over het nieuwe album van Ti�sto in de krant en blijkbaar gaat hij een aantal DJ sets op 20 mei doen in een paar treinstations ter voorstelling van zen album. Locaties zijn nog geheim. Hou Ti�sto.com maar in de gaten zou ik zeggen 
edit: niet lette op de brakke zinsconstructie
edit: leuk verjaardagscadeau heb dan net geen examen dat direct in de buurt is, nu nog hopen op brussel centraal 
zal wel nl-only zijn hoor
klopt... en ik dacht dat de stations ook al bekend waren...
| quote: |
| Originally posted by eieregooie klopt... en ik dacht dat de stations ook al bekend waren... |
En die zijn? 
joehoeeeeeee
dat hij maar s in antwerp centraal komt draaien! t zou wel feest zijn, in die grote vertrekhal 
je kon naar't schijnt meedoen met een wedstrijd op DONNA om mee in die trein te zitten ...
heb het zelf niet gehoord maar jongen die het gewonnen had was helemaal in de wolkjes
hoe zou ge zelf zijn 
even mezelf corrigeren dan -> gillende tienerjongens
Ik trakteer op breezer!!
en ik verkoop cowboyhoedjes
Glowsticks anyone?
Ik heb vernomen dat het deze maand (of volgende maand?) DJ maand is in six flags, en de naam armin van buuren is me al te ore gekomen... Elke dag zou er een dj draaien.
Er is al een week of 3 een Dj-contest bezig in Six Flags, ieder weekend draaien er een hoop Dj's aan enkele attracties! Er is op dance4mation en topic over, misschien heeft dit daarmee te maken?
AvB kan niet want die contest draait om Tiesto 
Kheb artikel in men kamer ergens liggen.
Prijzen zijn 1 meter vinyl, iets met Tiesto (nen date ofzo) en nog vanalles
owkee my mistake then. Tiesto had er idd ook iets mee te maken.
http://www.dance4mation.com/board/v...orum=13&start=0