TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vem i världen skulle du helst vilja vara?
Vem i världen skulle du helst vilja vara?
Just kinda curious 
kan vara en dj, producent, statschef, kung, sultan, fotomodell, fotbollstärna, vanlig människa etc... vad fan som helst helt enkelt 
Helst vill man ju ändå vara sig själv... Fast, med Brad Pitt's utseende, Armin's mixningstekniker och Bill Gates pengar

Ja, typ som jag då fast lite mer 
lätt tarzan. han e kung i skogen, kan snacka me apor och har jane. kan det bli bättre?
Lätt...
Mig själv för åtta år sedan.
Edit: Fast två skulle räcka det med.
ärligtt talat.. mig själv bara
mig själv.. fast med lite mer disiplin på mig själv 
inte vilja vara direkt, men det skulle alltid vara kul att ha Jet Li's kunskaper i kampsport och sen gå ut o mucka gräl på stan 
skulle va kul å va armin för en dag å få droppa ett sextimmars set på dancevalley eller godskitchen 
skulle va kul å va dracula för en dag också, få testa på hur de e å va en riktigt ond jävel som går å suger blodet ur folk 
Ron Jeremy 
nej skojar
ingen aning egentligen. 
jag skulle bara vilja vare nån annan för en dag typ.. det e bättre att låta det som det är nu 
| quote: |
| Originally posted by ScuL Ron Jeremy ![]() |

| Originally posted by Vizay hahaha, scul din lilla porris, you wish ![]() btw för dom som undrar så har Ron Jeremy gjort över 1800 filmer sedan 70-talet...porrfilmer alltså |
| Originally posted by St_Andrew haha, läskig koll du hade då =/ |
)
Vizay jag tror du ljuger
Jag har ingen aning om ´vem jag skulle villja vara.
Tror jag skulle villja vara mig själv fast minus alla defekter. Eller nått sånt.
Skulle vilja vara en kille för en dag eller så vore kul o se hur det är 
ah låter helt klart misstänksamt det där asså... är ju en klassiker att skylla på nån kompis.. 
| Originally posted by Gate 42 Helst vill man ju ändå vara sig själv... Fast, med Brad Pitt's utseende, Armin's mixningstekniker och Bill Gates pengar ![]() Ja, typ som jag då fast lite mer |
| Originally posted by Vizay njae inte så läskigt...fick en länk av en polare till porrens motsvarighet till imdb (ja, tro det eller ej...det finns en sån )va han som hittade så skyll inte på mig |

Jag skulle villja va anden i lampan med väldig "*****" moral/etik =) eller Gud... lixom ångrar jag mig så är det ju bara o "byta" tebax..är man Gud så kan man väl göra så?