TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Markus Schulz?
Markus Schulz?
ahoi,
sinds een week of twee geleden is er constant een set van markus schulz op mijn pc aan het spelen... de set is genaamd:
Markus Schulz - Global DJ Broadcast (the mix) party 931) 04-12-2004
Het probleem is: ik vind daar niet meteen een tracklist van, maar er is in deze set (derde track, 11de minuut ongeveer) een nummer dat zooooooooo zaaaaalig is dat ik absoluut de titel daarvan moet hebben! Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen
01 Plastic Angel - Distorted Reality
02 ID
03 Li Kwan - Point Zero (Leama & Moor Remix)
04 Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
05 �zg�r Can - Irony
06 ID
07 Armin Van Buuren - Burned With Desire (Markus Schulz Coldharbour Remix)
08 Sworn - Treatment Decline (Demended Mix)
09 Probspot - Blueberry
10 Benz & MD - Unconditional
Echt een supersetje van Mr Schulz (zoals elk setje van hem) 
damn right een lekker setje!!
maar vooral die derde plaat, wist niet dat hij van leama en moor was... echt een zaaaaaaaaaaaaalige schijf, ik kan er maar niet over zwijgen
tnx voor de snelle reply:-)
idd zalig liedje!
check out andere setjes van Schulz! zijn tranceairwaves march mix is zijn beste setje dit jaar imo! damn das echt genieten...
\o/
| quote: |
| Originally posted by Zehra idd zalig liedje! check out andere setjes van Schulz! zijn tranceairwaves march mix is zijn beste setje dit jaar imo! damn das echt genieten... \o/ |
| Originally posted by Bertn die heb ik ook staan hoor, maar daar komt dit nummer niet in voor |
| Originally posted by Bertn die heb ik ook staan hoor, maar daar komt dit nummer niet in voor |
getver
damn, het was nog een andere mix die ik staan had, een dubbele mix van de "cd release party" of zo, en daar zit constant ��n of ander wijf constant tussen commentaar te geven...
maar dat nummer, manman, ik snap niet waarom ik er niet over kan zwijgen
| Originally posted by Bertn maar dat nummer, manman, ik snap niet waarom ik er niet over kan zwijgen |
Info over de track:
Li Kwan is Matt Darey en een kameraad (Jamie iets, kan er nu niet op komen) en de original mix dateert al van '94 en klinkt eerder goa/psytrance. Op de vinyl stond naast 'Point zero' ook 'I need a man'. De plaat werd maar 1000x gedrukt en waren vrij snel uitverkocht. Hij werd gespeeld door oa Paul Oakenfold en Pete Tong. Nu nog een exemplaar kopen is haast onmogelijk, zelfs Armin had er 5 jaar en h��l veel geld voor nodig. Later werd hij in een andere (meer tranzy) versie uitgebracht als Matt Darey - From Russia with love...
Het is dus uiteraad geweldig dat deze terug is gekomen, want voor velen (ook Oakie en Armin) is het deze track die trance op de kaart zette.
EDIT: dit zijn de versies die ik ken
Li Kwan - Point zero
Li Kwan - Point zero (The Digital Blonde remix)
Li Kwan - Point zero 2004 (Leama & Moor remix)
Li Kwan - Point zero 2004 (Matt Darey remix)
Li Kwan - Point zero 2004 (Kuffdam & Plants's 3.0 mix)
Matt Darey presents DSP - From Russia with love
Matt Darey presents DSP - From Russia with love (Solarstone's red city mix)
Matt Darey presents DSP - From Russia with love (Oliver Lieb remix)
Matt Darey presents DSP - From Russia with love (Alaska remix)
Waar afgehaald, pumaz, ge maakt me nieuwsgierig 
| Originally posted by Zehra zijn tranceairwaves march mix is zijn beste setje dit jaar imo! |
| Originally posted by pooley Waar afgehaald, pumaz, ge maakt me nieuwsgierig |
WAAAR?
))
Zo beter?
Ik bedoel de set he van hem.
Nu kan ik echt ni volgen ze Fred, moet je weten waar hij te vinden is of, of zeg je dat het waar is dat hij goed is?

Ik vraag me af waar ge die set van markus kunt downloaden 
Markus Schulz - Global DJ Broadcast (the mix) party 931) 04-12-2004
die dus
merci