TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Eurosong 2004
Eurosong 2004
22ste, dat ze niet eerste ging worden had ik wel gedacht, maar voorlaatste, dat is een beetje een afgang en ook niet echt verdiend vond ik.
De act die ze deed was ronduit slecht naar mijn gevoel, het straalde geen kracht uit op dat grote podium.
Wel hebben voor ��n keer de besten gewonnen naar mijn gevoel.
Mijn pronostiek was
1.Oekraine
2.Griekenland
3.Duitsland
4.Belgie 
5. Servie - montenegro
Ik zat er wel kort bij 
heb niet alle nummers volledig gezien, maar uit de samenvatting kon ik afleiden dat er heel wat shit tussen zat, en dat Xandee zeker in de linker kolom hoorde.
maar ja, politiek speelt de voornaamste rol tegenwoordig..
het liedje van de winnares was iets speciaals.. vrij slordig vond ik, maar het was origineel.
Servi�-Montenegro was #1 voor mij.
en Spanje, maar ik heb een zwak voor salsa/latino.. 
ik heb het nummer altijd slecht gevonden, maar had toch niet gedacht dat het zo laag zou eindigen (er waren warempel n�g slechtere nummers).
Het blijft een vriendjespolitiek tot en met, das echt een schande eigenlijk. Ik vind ook dat elk land in hun eigen taal moet zingen ...(of in 1 vd offici�le)
kvind het eigenlijk raar dat nog zoveel jonge mensen daarnaar kijken. Da's uiteindelijk gewoon een internationale versie van tien om te zien eh 
gewoon lachen ja.
en het nummer suckte ook maja wa suckt er ni in de Belgische muziek scene (behalve mike
)
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 kvind het eigenlijk raar dat nog zoveel jonge mensen daarnaar kijken. Da's uiteindelijk gewoon een internationale versie van tien om te zien eh |
Laat ons eerlijk zijn en zeggen dat de belgische inzending maar 13 in een dozijn kitch was he 
hmmm ... voor de goede luisteraars:
opbouw & drums van winnaar van dit jaar = winnaar van vorig jaar
ongeloofelijk ... origineel zeggen ze dan 
Dat M.I.K.E. eens een inzending doet, h�. Om aan de definitie van song te voldoen gooien we er gewoon 'Enjoy' tussen zoals in Silver Bath 
Watte, nie serious? Wel serieus! Weggestemd waarschijnlijk, maar dan weten een pak mensen meer dat deze muziek bestaat, als we door de pre-selecties geraken toch (is Betty ook gelukt, dus...). Ik vrees wel voor senioren op Antwerp is Burning dan

Mijn favorieten waren Albani� en Turkije. Het was weer leuk, hoogtepunt van de optredens vond ik Deen met 'In The Disco' 
| quote: |
| Originally posted by Belgian Bonzai Ik vrees wel voor senioren op Antwerp is Burning dan |
Net zoals met sergio dachten de meeste mensen da we eurosong op 1 been gingen winnen...
Yeah right!
Ik wist meteen dat oekraine de winnaar ging zijn, het liedje was slecht gezongen MAAR er was show. Net dezelfde reden waarom de vorige winnar gewonnen had.
ik vind t nie erg dat xandee op haar bek is gegaan, maar het was wel niet verdiend, want der zat dit jaar echt wel verschrikkelijke crap bij
had xandee daar nu in eva kostuumpje gestaan hadden we allicht beter gedaan
het niveau van de wedstrijd is wel vrij laag, maar denk nie da ge meer kunt verwachten met hoofdzakelijk nationale "sterren"
maarja het is en zal altijd vriendjespolitiek blijven, kunt ge toch nie onderuit
kvond cyprus nog een van de betere
Over 2 jaar sturen we gewoon onze "Voze of Europe" 
aka Eddy Wally
Wie weet kennen ze die wel in die oostbloklandjes die toch alleen maar punten geven aan hun buren. Da vinnek pas triestig. Ik stel voor om de liedjes pas op de avond zelf te laten horen aan het grote publiek. En geen land te verbinden aan het nummer dat ze zien. Gewoon een nummer op het scherm waarvoor ze kunnen bellen. Zal wel moeilijk zijn enzo met al die pers om de nummers geheim te houden ma soit. Ze moeten er maar een systeem voor bedenken h�. Dan is da gedaan met al dat politiek gedoe. 
Trouwens, die Ruslana heeft liggen touren in 10 landen met haar liedje. Zo kunt ge al wel wa stemmen halen h�. Zoiets moesten ze ook verbieden. Soit, de show was wel af, daar ni van. 
kheb enkel stukken van de puntentelling gezien.
Het nummer van Oekrainie vind ik zeker nie goed. Maar der was show, net als vorig jaar. Zet bij xandee 20 dansers en danseressen en ze zit misschien in de top 5. Sinds het systeem van televoting is het ook allemaal politiek. Maar toen we vorig jaar 2e werden riep daar niemand over, dus moeten we daar dan ook nie over zagen.
juist goe, ik wist wel dat het een flop ging worden, eerst alles kei hard hypen, en dan. wel newsflash da hypen lukt enkel bij armin enz. atrc
anyways voor een of ander reden vond ik die xandee wa mike material
maar kvond em wel slecht