TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Proficiat BETA! :)
Pages (2): [1] 2 »
Proficiat BETA! :)

He he
Feestjjeuh
Mooi gedaan Zehra, helemaal TOP meid, ma ging de gij nie wa minder gaan posten of heb'k da maar gedroomd

En die examens binnenkort, hup hup achter die boeken

| quote: |
| Originally posted by Meltoz He he Feestjjeuh Mooi gedaan Zehra, helemaal TOP meid, ma ging de gij nie wa minder gaan posten of heb'k da maar gedroomd ![]() En die examens binnenkort, hup hup achter die boeken |

en int weekend studeer ik bijna nooit de laatste tijd. only work for me!
Gefeliciteerd BeTa boys & girls
Waar is de taart en wanneer het feest 

of beter:

oooh te mooi om op te eten! 
tijd voor de contests
| Originally posted by Wildfir3 tijd voor de contests |
congrats
zehra for mod 
We hebben maar eentje nodig, en Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik.
Zehra, give it up 
Anyway, als ik mij niet vergis zit Johan erachter dat wij een BeTA forum hebben, dus hiermee bedankt, zonder hem waren we niet zo berucht 
| Originally posted by Pumaz Zehra, give it up ![]() |
Personally... I don't give a shit 
Als ge een goeie reden hebt om mod te willen zijn zal ik u wel steunen, maar als het om de power gaat
Dus: waarom wil je mod worden?
en zeg ni "omdat het tof lijkt"
Proficiat aan alle beta's voor dit leuk clubje 
We zijn trouwens vorige week over de 20000 posts gegaan, woohoo!!!! 
| Originally posted by Pumaz We hebben maar eentje nodig, en Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik. Zehra, give it up ![]() |
| Originally posted by Pumaz Anyway, als ik mij niet vergis zit Johan erachter dat wij een BeTA forum hebben, dus hiermee bedankt, zonder hem waren we niet zo berucht |
Daar ga ik straks ene op drinken 
| Originally posted by Nabistai Daar ga ik straks ene op drinken |
zijn er eigenlijk vrouwelijke mods op TA? ik denk het niet.. zou een mooie primeur zijn.
probleem is dat Benny zeer goed werk levert.. 
maar goed, 1 jaar al.. de tijd vliegt 
| Originally posted by TOR zijn er eigenlijk vrouwelijke mods op TA? ik denk het niet.. zou een mooie primeur zijn. probleem is dat Benny zeer goed werk levert.. ![]() |
Proficiat Beta! Alleen dacht ik wel dat het beta-forum al veel langer dan een jaar bestond...
| Originally posted by Pumaz Benny is niet echt te druk met wat hij moet doen denk ik. |
heb even uitgerekend.. we zitten nu in totaal aan iets meer dan 20000 posts.
dat is gemiddeld 57 posts per dag.
Belgi� leeft 
komkom nu ni alle krediet op mijne naam schuiven eh. Als ik dat topic niet had aangemaakt was het wel iemand anders geweest waarschijnlijk.
oprichten is 1 ding, het controleren en enz is een ander paar mouwen. Dus tx Benny!!! 
En laten we hopen dat we nog vele jaren zo close kunnen blijven he 
Ik was het �cht volledig vergeten, ik was nogthans met 16 mei als geboortedag van dees forumke afgekomen...ach ja, mijn verstand stelt ook ni teveel voor he 
| Originally posted by CygnusX Proficiat aan alle beta's voor dit leuk clubje ![]() We zijn trouwens vorige week over de 20000 posts gegaan, woohoo!!!! ![]() |

| Originally posted by Jasperovitsj Proficiat Beta! Alleen dacht ik wel dat het beta-forum al veel langer dan een jaar bestond... |
amai, ik dacht ook dat dit forum al ouder was
ikzelf zit hier al een half jaar
congratz!
| Originally posted by Dark Apostle We hebben er een hele tijd voor moet zagen, tot thread-jacking toe, maar we kregen het. |