TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Integrate - 5 juni - Paard van Troje - Den Haag
Integrate - 5 juni - Paard van Troje - Den Haag

Integrate - 5 juni 2004
25 pleuro - Het Paard van Troje - Den haag
www.musikatremenda.nl
Lineup: Heiko Laux, Technasia, Dave Miller, Benny Rodrigues
Bart Skills, Makcim en MC Zoe Xenia
Wie gaan d'r?
Ik ga wel eventjes kijken zeer waarschijnlijk.
BasD ga je mee? 
Greetz,
SnuggLe
Ligt het aan mij of proberen de clubs nogal gebruik te maken van de toenemende populariteit van kleine feesten? 25 euro....das omgerekend 55 piek (ja ik reken nog steeds terug
). Ik heb het idee dat kleine feesten over het algemeen steeds duurder worden.
Trouwens wel een erg leuke line-up hoor! 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Ligt het aan mij of proberen de clubs nogal gebruik te maken van de toenemende populariteit van kleine feesten? 25 euro....das omgerekend 55 piek (ja ik reken nog steeds terug ). Ik heb het idee dat kleine feesten over het algemeen steeds duurder worden.Trouwens wel een erg leuke line-up hoor! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Mjah, best veel geld inderdaad, ik heb er niet zo bij na gedacht. 25 euro aan de deur was het overigens, 20 in de vvk. Maarja, het lijkt er wel op ja dat het duurder wordt. Vroegah kostte een groot feest netzoveel geld. Apart... Ben benieuwd hoe Benny trouwens draait deze avond, of hij 'harder' draait dan normaal. |
Re: Integrate - 5 juni - Paard van Troje - Den Haag
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe BasD ga je mee? ![]() |
Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo......
Zou mooi zijn!!!! 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... Zou mooi zijn!!!! |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... Zou mooi zijn!!!! |
D'r hingen wel posters van Integrate op Strike One dus het zou me niet verbazen als die 2 een dealtje gesloten hebben!
ik kom niet, moest nog mensen terug brengen naar utrecht en dan was het geen doen om weer naar den haag te reiden
als sven vath wel komt dan baal ik echt als een stekker dat ik niet door ben gegaan!
| quote: |
| Originally posted by xxl Mocht dit gerucht waaro zijn, wipneus ik gelijk ff langs.. Volgende integrate Way Out West!! |


En was Sven nog aanwezig??
Nee, was er niet.
Zie ook verslag hier:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=187359
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.