TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Integrate - 5 juni - Paard van Troje - Den Haag


Posted by SnuggLe on May-16-2004 15:18:

Integrate - 5 juni - Paard van Troje - Den Haag



Integrate - 5 juni 2004
25 pleuro - Het Paard van Troje - Den haag
www.musikatremenda.nl

Lineup: Heiko Laux, Technasia, Dave Miller, Benny Rodrigues
Bart Skills, Makcim en MC Zoe Xenia

Wie gaan d'r?
Ik ga wel eventjes kijken zeer waarschijnlijk.

BasD ga je mee?

Greetz,
SnuggLe


Posted by TranceFool on May-16-2004 16:46:

Ligt het aan mij of proberen de clubs nogal gebruik te maken van de toenemende populariteit van kleine feesten? 25 euro....das omgerekend 55 piek (ja ik reken nog steeds terug ). Ik heb het idee dat kleine feesten over het algemeen steeds duurder worden.

Trouwens wel een erg leuke line-up hoor!


Posted by SnuggLe on May-16-2004 17:31:

quote:
Originally posted by TranceFool
Ligt het aan mij of proberen de clubs nogal gebruik te maken van de toenemende populariteit van kleine feesten? 25 euro....das omgerekend 55 piek (ja ik reken nog steeds terug ). Ik heb het idee dat kleine feesten over het algemeen steeds duurder worden.

Trouwens wel een erg leuke line-up hoor!


Mjah, best veel geld inderdaad, ik heb er niet zo bij na gedacht. 25 euro aan de deur was het overigens, 20 in de vvk.
Maarja, het lijkt er wel op ja dat het duurder wordt. Vroegah kostte een groot feest netzoveel geld. Apart...

Ben benieuwd hoe Benny trouwens draait deze avond, of hij 'harder' draait dan normaal.


Posted by MaGiK54 on May-17-2004 05:04:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Mjah, best veel geld inderdaad, ik heb er niet zo bij na gedacht. 25 euro aan de deur was het overigens, 20 in de vvk.
Maarja, het lijkt er wel op ja dat het duurder wordt. Vroegah kostte een groot feest netzoveel geld. Apart...

Ben benieuwd hoe Benny trouwens draait deze avond, of hij 'harder' draait dan normaal.


20 in de vvk is ook nog altijd 23 a 23.50 in de vvw incl. fee. De fees van de vvk-adressen zijn tegenwoordig ook schandalig hoog per kaartje.

Maar heb verders geen plannen naar dit feessie te gaan.


Posted by basd on May-17-2004 07:20:

Re: Integrate - 5 juni - Paard van Troje - Den Haag

quote:
Originally posted by SnuggLe

BasD ga je mee?

Klinkt wel aardig maar ik denk het niet. Bart Skils en Heiko Laux zie ik met Awakenings wel, de rest boeit me niet. En Benny Rodrigues al helemaal niet.


Posted by SnuggLe on Jun-05-2004 15:59:

Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... Zou mooi zijn!!!!


Posted by HiGH_NrG on Jun-05-2004 18:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... Zou mooi zijn!!!!


Sjah...geruchten eh...


Posted by xxl on Jun-05-2004 19:16:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Las net een gerucht dat niemand minder dan SVEN VATH maybe nog wel even langskomt op Integrate, omdat het de 10e Integrate is enzo...... Zou mooi zijn!!!!


Mocht dit gerucht waaro zijn, wipneus ik gelijk ff langs.. Volgende integrate Way Out West!!


Posted by kolkiewolkie on Jun-05-2004 23:04:

D'r hingen wel posters van Integrate op Strike One dus het zou me niet verbazen als die 2 een dealtje gesloten hebben!


Posted by franzelare on Jun-05-2004 23:56:

ik kom niet, moest nog mensen terug brengen naar utrecht en dan was het geen doen om weer naar den haag te reiden

als sven vath wel komt dan baal ik echt als een stekker dat ik niet door ben gegaan!


Posted by SnuggLe on Jun-06-2004 17:51:

quote:
Originally posted by xxl
Mocht dit gerucht waaro zijn, wipneus ik gelijk ff langs.. Volgende integrate Way Out West!!


Eh.. Way out West op Integrate? Lees je eigen post even na, wil je ?


Maareh: het was VET!
Een paar foto's (met nieuwe cam) en verslag komt nog!


Posted by Tim81 on Jun-07-2004 07:50:

En was Sven nog aanwezig??


Posted by SnuggLe on Jun-07-2004 16:06:

Nee, was er niet.
Zie ook verslag hier:

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=187359



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.