TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gemensam insamling till TrancEaddict
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Gemensam insamling till TrancEaddict
[update]H�r kan ni s�tta in era pengar (clearingnummer innom parantes): (3048) 3048 21 66 401[/update]
Jag o glorie funderade lite p� det h�r med swamper och hur mycket pengar han l�gger ner p� TA egentligen... vi kom iaf fram till att han l�gger ner j�ttemycket pengar p� sajten och vi t�nkte vidare p� vad som skulle h�nda om han skulle f� f�r sig att l�gga ner TA... ingen trevlig tanke
vi tycker iaf att TA gett oss j�ttemycket och t�ntke att vi skulle visa v�r uppskattning lite och det genom att vi fr�n sweta (helt och h�llet frivilligt s�klart) donerar pengar till Swamper och tranceaddict.
s� h�r har vi t�nkt:
1. alla som vill donera till Tranceaddict s�tter in valfritt belopp (i j�mna tiotal) p� ett konto (jenny har ett som hon ska anv�nda bara f�r detta
). N�rmare uppgifter kommer om detta senare.
2. Vi donerar sedan alla de pengarna p� samma g�ng till swamper och s�ger att det �r en g�va fr�n sweta. I samband med transaktionen talar vi om vilka som varit med och bidragit, men inte med hur stor summa.
Anledningen till varf�r vi valt att g�ra p� detta s�ttet och inte bara skapa en tr�d d�r vi uppmanar folk att donera via paypal beror p� att vi tror detta f�r ett st�rre utslag och att folk nog inte skulle donera pengar annars. Det har ocks� med "Sweta-g�van" vi tidigare talade om att g�ra, d.v.s. en samlad gemensam g�va. P� detta s�tt kanske vi �ven blir ett f�red�me f�r andra landsforum.
Vid transaktion �ver PAYPAL utg�r 1,5% avgift, allts� 1,50 p� 100 kr.
Om glorie inte k�nns som r�tt kvinna f�r posten (att leka kass�r dvs
) g�r det givetvis bra med ngn annan ur skaran
L�ter detta intressant? DISCUSS 
fin id�
ja var ju iofs med i tankearbetet
v�rt m�l �r $100 (cirka 750 kr) (fast har de dollar i Canada? hmmmmmm.)
f�r vi ihop det m�nntro?
Tycker jag l�ter som en skitbra id�. En hundralapp eller tv� tycker jag man borde kunna offra - jag menar, vissa av oss sitter ju h�r 24/7....s�, �ppna upp ett konto, langa hit kontonumret, sen �r det bara att b�rja skramla... 
jag �r p� att sk�nka 100kr iaf
kanske mer om alla andra g�r det 
kul med fina svar redan!
en hundring ska ja l�tt sk�nka..
en likadant sammling f�r en holl�ndskt partysida resulterade i n�stan 2000 euro :P lol
jag gav 10 euro d� s� 100 sp�nn kan jag l�tt sakna f�r TA ocks� 
tror att du kommer att hitta 100 CS$ marken l�tt
s�ger detsamma
men vad skulle det vara f�r present?
efter helgens bravader �r vi n�stan skyldiga att donera
jod�.. kan nog t�nka mig att sk�nka lite pengar.. om jag nu f�r n�gra pengar denna m�naden.. man vet ju aldrig.. hehe
Godt initiativ, men tviler p� at Swamper vil ta imot pengene. Vet at han har en prinsipp sak p� at han driver denne siden fordi han synes det er morro og at han har nektet � be om penger p� noe som helst vis, og at han den dagen han trenger penger for � drive siden vil ta den ned.
Men for all del, er verdt et fors�k, men dere b�r nok sp�rre mannen selv f�r dere begynner � donere.
japp, skulle l�tt kunna sk�nka ett par hundringar, fr�gan om vi kan lite p� glorie ? hon "l�nar" alla pengar och flyr landet?
n�, men jag skulle kunna t�nka mig att g�ra det. S�g bara vart jag ska s�tta in pengarna 
Jenny �r v�l en utav de mest ansvarsfulla m�nniskor p� det h�r forumet och jag litar fullst�ndigt p� henne.. Om jag k�nner henne r�tt s� tror jag heller inte hon n�nsin ens skulle ha hj�rta � t�nka p� att ta pengarna sj�lv!
| quote: |
| Originally posted by Sand Leaper Godt initiativ, men tviler p� at Swamper vil ta imot pengene. Vet at han har en prinsipp sak p� at han driver denne siden fordi han synes det er morro og at han har nektet � be om penger p� noe som helst vis, og at han den dagen han trenger penger for � drive siden vil ta den ned. Men for all del, er verdt et fors�k, men dere b�r nok sp�rre mannen selv f�r dere begynner � donere. |
T�nk om doneringen ger att swamper f�r ett mersug och vill ha mer pengar.. och d� f�r han kanske inte det o d� tar han ner sidan.

| Originally posted by Sand Leaper Godt initiativ, men tviler p� at Swamper vil ta imot pengene. Vet at han har en prinsipp sak p� at han driver denne siden fordi han synes det er morro og at han har nektet � be om penger p� noe som helst vis, og at han den dagen han trenger penger for � drive siden vil ta den ned. |
| Originally posted by keddo japp, skulle l�tt kunna sk�nka ett par hundringar, fr�gan om vi kan lite p� glorie ? |
Men som sagt.. vi kan ta n�gon annan person som st�r f�r en ev. insamling.| quote: |
| Originally posted by Dioxys Jenny �r v�l en utav de mest ansvarsfulla m�nniskor p� det h�r forumet och jag litar fullst�ndigt p� henne.. Om jag k�nner henne r�tt s� tror jag heller inte hon n�nsin ens skulle ha hj�rta � t�nka p� att ta pengarna sj�lv! |
tack f�r de fina orden rikard. de v�rmer
| japp, skulle l�tt kunna sk�nka ett par hundringar, fr�gan om vi kan lite p� glorie ? |
| Originally posted by Glorie jag visste att den h�r diskussionen skulle komma upp Men som sagt.. vi kan ta n�gon annan person som st�r f�r en ev. insamling. |

| Originally posted by St_Andrew varf�r har han d� det h�r? http://www.tranceaddict.com/paypal.htm :S |
jo visst ..skulle kunna langa 100 sp�nn eller n�t
och visst litar man p� gumman ..hon e s� gullig s� 
Visst kan man t�nka sig vara med, framf�rallt d� man slipper kr�ngla med PayPal och liknande 
jag sk�nker g�rna 100kr
klart man sk�nker en slant
e en sk�n ide men se till � kolla med swamper f�rst s� vi slipper �terbetalningsproceduren ifall han inte vill ta emot dom 
sen kan jag bara s�ga som rikard, om det �r n�gon det g�r att lita p� h�r s� �r det Glorie, finns inte en chans att hon skulle ta ett �re av dom d�r pengarna till sig sj�lv 
| Originally posted by cviper framf�rallt d� man slipper kr�ngla med PayPal och liknande |
vill jag ha kr�ngel med paypal?
andrew f�r faen... ne..men hmm... se va som h�nder.
hysterix, vizay och nobben
| Originally posted by Glorie hmmm vill jag ha kr�ngel med paypal? |
| Originally posted by Glorie Those that want to donate can send a few bucks to [email protected] |