TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Tzah (Scorchio) @ 99ESC RADIO היום
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Black-Dragon on May-17-2004 15:45:

Tzah (Scorchio) @ 99ESC RADIO היום

קודם כל מזל טוב גיל שעלית ונראה אותך בטי אל וי
היום צח ינגן ברדיו אסקייפ בשעה 1 בלילה
כולכם מחוייבים להאזין
וכמובן לתמוך..תשלחו אס אמ אסים ותעזרו לו

תהנו


Posted by arik on May-17-2004 15:57:

אמן ואמן


Posted by Scorchio on May-17-2004 16:14:

תודה תודה
הכבוד כולו שלי

אני מקווה שיילך טוב


Posted by on May-17-2004 16:17:

לצערי אני לא אוכל להאזין אבל צח אם אתה עולה
עזוב אותך טיאסטו, אני ואתה בק 2 בק
שטיאסטו ימתין!


Posted by Scorchio on May-17-2004 16:25:

מצפה לך קרב רציני


Posted by Flotser on May-17-2004 16:48:

אחי שיהיה מלא בהצלחה,
אני מקווה מאוד שיצא לי להקשיב לזה


תעלה אמן!!


לא יצא לי הרבה אבל אני זוכר לפני איזה שנה ככה הקשבתי לסט שלך
ואהבתי מאוד מאוד,
ואתה וגיל
ILTA
וותיקים
אז בכלל כבוד

בהצלחה!!!


Posted by idanhakia on May-17-2004 17:11:

Smiley DJ

אח שלי המון בהצלחה


Posted by Scorchio on May-17-2004 17:17:

שוב תודה
יהיה טוב חברה


Posted by Eitan E on May-17-2004 17:18:

אח שלו תפרט מה הסגנון שלך אולי תתן טראקליסט של היום כי אני עוד לא שמעתי אותך ,בכל מקרה בהצלחה זה כבוד שטראנסאדיקט כנראה ינגן עם טייסטו


Posted by Elior on May-17-2004 17:19:

וואלה הרבה הצלחות צח..
ומזל טוב גיל..

מניח שלא יצא לי לשמוע..
אני כבר בטח אשן בשעה הזאת..
אבל אם מישהו יקליט, זה יהיה נחמד


Posted by DJ-Kreing^^ on May-17-2004 17:47:

וואי שנים שלא שמעתי רדיו אבל נראה לי הגיע הזמן סוף סוף...
נראה אם קולטים בחור הזה 99 אפ אם

אה ומה האס אם אס להצביע?


Posted by on May-17-2004 18:03:

quote:
Originally posted by Scorchio
מצפה לך קרב רציני



איזה קרב ואיזה רציני חחח
אחי אני מגיע לשם כדי להינות נטו
התחרות הזאת לא ממש מעניינת אותי
הקרב היחיד שיהיה הוא ברפיח


Posted by Scorchio on May-17-2004 18:16:

אני מנגן פרוגרסיב טראנס בסט הזה
אני לא יפרסם טראקליסט כדי שלא יהרוס לכם
אבל יהיה משהו מיוחד אני מבטיח


Posted by TTman on May-17-2004 18:45:

בהצלחה איש


יהיה טוב


Posted by Segev on May-17-2004 19:06:

אללה צח שהיה לך בהצלחה אחי!!!
אמרתי לכל החברים במושב שמכירים אותך להצביע לך מקווה שהם יצביעו


Posted by on May-17-2004 19:12:

רגע אז מה תנגן בטי אל וי?


Posted by DJ-Kreing^^ on May-17-2004 21:04:

http://www.99esc.co.il/99Esc/live.asp

רואים שם את האולפן והכל


Posted by Black-Dragon on May-17-2004 21:31:

בינתיים יש אבי דורני...קצת מתלהב אבל טראקים נחמדים..חלקם קיטצ'ים
עכשיו הוא משלב את סאטלייט..מיקס מגעיל... חח
אבל השאר היו בסיידר


Posted by skelz on May-17-2004 22:04:

צח אני לא אוכל להאזין לסט כי מחר יש לי בגרות באנגלית
זה 5 יחידות וזה פאקינג בחינה של 5 שעות
אני רוצה להיות עירני
אם אתם יכולים.. תקליטו בבקשה
תודה


Posted by Black-Dragon on May-17-2004 22:09:

והוא התחיל
TALK LIKE A STRANGERRRRRRRRRRRRR


Posted by Black-Dragon on May-17-2004 22:11:

santuary


מיקס חלקלק


chris_micali_-_Out There

עוד מיקס חלק וטוב

צח= עוד מוצר מעולה מבית
ILTA



* הטראק אחריו לא שמעתי

עכשיו נראה לי
PLANISPHERE - HOSSANA


Posted by Flotser on May-17-2004 22:14:

quote:
Originally posted by Black-Dragon
santuary


מיקס חלקלק




צח אחי ברגע זה ביזבזתי עליך מעל 40 אגורות, אז אל תאכזב
בינתיים אתה תותח


Posted by taltul on May-17-2004 22:15:

צח סוף סוף משיהו לא מפחד ושם את האיכות של הפרוגרסיב טראנס ברדיו כדי שאנשים סוף סוף יבינו מה זאת איכות-אמת!!!


Posted by taltul on May-17-2004 22:20:

«::·.° Chris Micali - Out There °.·::» <|10:15|>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

פרוגרסיב האוס טרי!!!!!!


Posted by cluBBer on May-17-2004 22:25:

אחי אי תותח
איזה טראקים
משהו סוף....................


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.