TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Tzah (Scorchio) @ 99ESC RADIO היום
Pages (2): [1] 2 »
Tzah (Scorchio) @ 99ESC RADIO היום
קודם כל מזל טוב גיל שעלית ונראה אותך בטי אל וי 
היום צח ינגן ברדיו אסקייפ בשעה 1 בלילה
כולכם מחוייבים להאזין 
וכמובן לתמוך..תשלחו אס אמ אסים ותעזרו לו 
תהנו
אמן ואמן
תודה תודה
הכבוד כולו שלי

אני מקווה שיילך טוב
לצערי אני לא אוכל להאזין אבל צח אם אתה עולה
עזוב אותך טיאסטו, אני ואתה בק 2 בק 
שטיאסטו ימתין!
מצפה לך קרב רציני

אחי שיהיה מלא בהצלחה,
אני מקווה מאוד שיצא לי להקשיב לזה
תעלה אמן!!
לא יצא לי הרבה אבל אני זוכר לפני איזה שנה ככה הקשבתי לסט שלך
ואהבתי מאוד מאוד,
ואתה וגיל
ILTA
וותיקים
אז בכלל כבוד
בהצלחה!!!

אח שלי המון בהצלחה

שוב תודה
יהיה טוב חברה

אח שלו תפרט מה הסגנון שלך אולי תתן טראקליסט של היום כי אני עוד לא שמעתי אותך ,בכל מקרה בהצלחה זה כבוד שטראנסאדיקט כנראה ינגן עם טייסטו

וואלה הרבה הצלחות צח..
ומזל טוב גיל..
מניח שלא יצא לי לשמוע..
אני כבר בטח אשן בשעה הזאת..
אבל אם מישהו יקליט, זה יהיה נחמד 
וואי שנים שלא שמעתי רדיו אבל נראה לי הגיע הזמן סוף סוף...
נראה אם קולטים בחור הזה 99 אפ אם
אה ומה האס אם אס להצביע?
| quote: |
| Originally posted by Scorchio מצפה לך קרב רציני |
אני מנגן פרוגרסיב טראנס בסט הזה
אני לא יפרסם טראקליסט כדי שלא יהרוס לכם
אבל יהיה משהו מיוחד אני מבטיח
בהצלחה איש
יהיה טוב
אללה צח שהיה לך בהצלחה אחי!!!
אמרתי לכל החברים במושב שמכירים אותך להצביע לך מקווה שהם יצביעו 
רגע אז מה תנגן בטי אל וי?
http://www.99esc.co.il/99Esc/live.asp
רואים שם את האולפן והכל
בינתיים יש אבי דורני...קצת מתלהב אבל טראקים נחמדים..חלקם קיטצ'ים 
עכשיו הוא משלב את סאטלייט..מיקס מגעיל... חח
אבל השאר היו בסיידר
צח אני לא אוכל להאזין לסט כי מחר יש לי בגרות באנגלית
זה 5 יחידות וזה פאקינג בחינה של 5 שעות
אני רוצה להיות עירני
אם אתם יכולים.. תקליטו בבקשה
תודה 
והוא התחיל
TALK LIKE A STRANGERRRRRRRRRRRRR
santuary

מיקס חלקלק
chris_micali_-_Out There
עוד מיקס חלק וטוב
צח= עוד מוצר מעולה מבית
ILTA

* הטראק אחריו לא שמעתי
עכשיו נראה לי
PLANISPHERE - HOSSANA
| quote: |
| Originally posted by Black-Dragon santuary ![]() מיקס חלקלק |
צח סוף סוף משיהו לא מפחד ושם את האיכות של הפרוגרסיב טראנס ברדיו כדי שאנשים סוף סוף יבינו מה זאת איכות-אמת!!!
«::·.° Chris Micali - Out There °.·::» <|10:15|>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
פרוגרסיב האוס טרי!!!!!!
אחי אי תותח
איזה טראקים
משהו סוף....................
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.