TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiësto live op mobieltje


Posted by Asperge on May-17-2004 16:14:

Tiësto live op mobieltje

quote:

Tiësto live op mobieltje

Uitgegeven: 17 mei 2004 17:23

AMSTERDAM - Het concert van dj Tiësto op donderdag 20 mei is live via de mobiele telefoon te volgen. Het optreden fungeert gelijk als presentatie van zijn nieuwe album 'Just Be'. Het is voor het eerst in Europa dat een concert live te ontvangen is via de gsm.

Iedereen die in het bezit is van een GPRS-mobieltje en beschikt over een player kan de Tilburgse dj zowel horen als zien. Het concert, dat plaats vindt in de Heineken Music Hall, is al wekenlang uitverkocht. Tijdens dit optreden wordt Tijs Verwest, de echte naam van Tiësto, bijgestaan door verschillende andere dj's.

Het nieuwe album ligt vanaf 20 mei in de winkels.


Bron: nu.nl

Nu maar hopen dat iemand van een releasegroup een GPRS telefoontje heeft

Whahaahha de Tilburgse dj


Posted by Kakao on May-17-2004 22:00:

Tilburg hoogh!


Posted by Valhalla on May-18-2004 08:03:

zou hem wel kunnen ontvangen op me neukia6600, maar of ik daar nou behoefte aan heb...


Posted by Stephan on May-18-2004 09:17:

Zal wel een duur grapje zijn !
Streaming media op je mobiel = reteduur !


Posted by Hitman on May-18-2004 11:11:

quote:
Originally posted by Stephan
Zal wel een duur grapje zijn !
Streaming media op je mobiel = reteduur !


Ligt eraan welke provider je hebt en wat GPRS daar kost...
KPN Mobile: 15 euro/mb
Orange: 3 euro/mb
Telfort: 1,5 euro/mb
T-Mobile: 15 euro/mb
Vodafone: 15 euro/mb

Met de kosten zal het nog wel meevallen (als je Orange of Telfort hebt), een mb aan mobiele data is aardig wat.

Bovenstaande kosten zijn trouwens op basis van 'zero access', dwz internet toegang zonder abonnementskosten.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.