TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »


Posted by MaGiK54 on May-19-2004 12:01:

Armadanight @ The Asta The Hague

Emma zat het TA-NL forum al te spammen dat Armin de 26e juni in de Asta komt, heb nu zelfs beter nieuws het wordt een Armada Night met
AvB, Perry O'Neil and Markus Schulz

Mooie afsluiting van jullie examens en begin van jullie vakanties, dus jullie komen gezellig met zijn alle naar mijn mooie stad achter de duinen.


Posted by Wildfir3 on May-19-2004 12:06:

*evil grin*


Posted by lievez on May-19-2004 12:11:

ola dan ist wel dansfeest in 't BELGISCHE eh

citypareet


Posted by Freezel on May-19-2004 12:13:

Ben er bij


Posted by Zehra on May-19-2004 12:17:

ben er ook bij waarschijnlijk


Posted by Wildfir3 on May-19-2004 12:18:

zou ook wel eerder naar de cityparade gaan


Posted by Jakhira on May-19-2004 13:02:

quote:
Originally posted by Wildfir3
zou ook wel eerder naar de cityparade gaan


Same here


Posted by djcresto on May-19-2004 15:25:

cityparade


Posted by MaGiK54 on May-19-2004 15:31:

Geef eens een link naar die cityparade, ben benieuwd wat het is.


Posted by emma on May-19-2004 15:36:

overdag cityparade en dan 's avonds treintje naar den haag

wat een leuke afsluiter

link cityparade => www.cityparade.be


Posted by djcresto on May-19-2004 15:39:

quote:
Originally posted by emma
overdag cityparade en dan 's avonds treintje naar den haag

wat een leuke afsluiter

link cityparade => www.cityparade.be


geen slecht idee, maar weet van vorig jaar dat ge na de city parade toch al serieus vermoeid zijt, om dan nog trein te gaan nemen. Op zich wel een leuk idee.
Maar kmoet toch werken sanderdaagsochtends dusja, tzal nie lukken


Posted by Wildfir3 on May-19-2004 16:20:

Denk dat ik ga regelen dak die dag om 7u begin te werken, zodat ik rond 4u gedaan heb... of desnoods een paar uurtjes vroeger stoppen. Heb de city parade vorig jaar gemist en wil er deze keer wel bij zijn


Posted by TOR on May-19-2004 16:44:

quote:
Originally posted by emma
overdag cityparade en dan 's avonds treintje naar den haag


uitstekend idee

ik ben er zeker voor te vinden.. kan ik eindelijk es Markus live aan het werk zien!


@ cresto: ik dacht dat jij altijd wel makkelijk cong� kon krijgen?


Posted by Eagle` on May-19-2004 18:25:

24ste panama, 26 KLOTE asta I want meh revenge


Posted by djcresto on May-20-2004 14:08:

quote:
Originally posted by TOR
uitstekend idee

ik ben er zeker voor te vinden.. kan ik eindelijk es Markus live aan het werk zien!


@ cresto: ik dacht dat jij altijd wel makkelijk cong� kon krijgen?


mja normaal lukt dat wel, kheb trouwens maar 20 dagen verlof op een jaar.

Maar die zondag hebben we een speciaal evenement en tpersoneel organiseert da, dusja ...


Posted by Tiger777 on May-20-2004 16:37:

Alleen cityparade voor mij omdat ik tijdens de cityparade al 48 uur zal wakker geweest zal zijn... 60 uur wakker blijven lijkt mij wa veel


Posted by MaGiK54 on May-20-2004 17:55:

quote:
Originally posted by Eagle`
24ste panama, 26 KLOTE asta I want meh revenge



24e gaat niet door, ome Armin draait dan de openingsavond in Ibiza.


Posted by Jakhira on May-23-2004 00:42:

Ik heb *iemand* beloofd mee te gaan naar de cityparade, maar Markus blijft Markus... Ik zal haar eens vragen of ze geen zin heeft om erna met de auto even mee naar Den Haag te komen


Posted by Meltoz on May-23-2004 09:27:

Kan je hier al kaarten voor bestellen ergens, want heb just de dag ervoor gedaan met de examens en e feestje daarna zie'k absoluut wel zitten zene..

edit: @ Pumaz, belofte maakt schuld ni?


Posted by Freezel on May-23-2004 09:31:

Mochten er kaarten heaald moeten worden, ik biedt me wel aan om ze te halen


Posted by Meltoz on May-23-2004 09:34:

quote:
Originally posted by Freezel
Mochten er kaarten heaald moeten worden, ik biedt me wel aan om ze te halen


Nah, da vin'k echt e chique geste (ofzoiet) van freezel, zal't onthouden Hoeveel bedraagt meestal zo'n ticketje in de Asta?


Posted by Freezel on May-23-2004 09:36:

quote:
Originally posted by Meltoz
Nah, da vin'k echt e chique geste (ofzoiet) van freezel, zal't onthouden Hoeveel bedraagt meestal zo'n ticketje in de Asta?


Geen idee, is verder ook nog nix over bekend


Posted by Jakhira on May-23-2004 13:17:

quote:
Originally posted by Meltoz
Pumaz, belofte maakt schuld ni?

Daar lijkt het wel op ja
Ik zal wel nog zien, de persoon in kwestie is wel een beetje een Armin fan, dus misschien lukt het me nog wel


Posted by Kaidreas on May-24-2004 17:30:

ej als er wat volk gaat heb ik ook wel goesting ze, maar tmoet van da goe volk zijn e
anyways er zijn er toch bij die ik nog niet gehoord heb.
laat zeker op tijd iets weten dan kan ik nog van gedacht veranderen. ofzow.


Posted by TOR on May-24-2004 17:34:

^^als ik het goed begrepen heb, is er naast u interesse van:

Zehra
Emma
Pumaz + An
Jasper
Meltoz
Eagle`
Freezel
Magik54
TOR


Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.