TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Armadanight @ The Asta The Hague
Emma zat het TA-NL forum al te spammen dat Armin de 26e juni in de Asta komt, heb nu zelfs beter nieuws het wordt een Armada Night met
AvB, Perry O'Neil and Markus Schulz
Mooie afsluiting van jullie examens en begin van jullie vakanties, dus jullie komen gezellig met zijn alle naar mijn mooie stad achter de duinen.
*evil grin*
ola dan ist wel dansfeest in 't BELGISCHE eh
citypareet 
Ben er bij 
ben er ook bij waarschijnlijk 
zou ook wel eerder naar de cityparade gaan
| quote: |
| Originally posted by Wildfir3 zou ook wel eerder naar de cityparade gaan |
cityparade
Geef eens een link naar die cityparade, ben benieuwd wat het is.
overdag cityparade en dan 's avonds treintje naar den haag
wat een leuke afsluiter
link cityparade => www.cityparade.be

| quote: |
| Originally posted by emma overdag cityparade en dan 's avonds treintje naar den haag wat een leuke afsluiter link cityparade => www.cityparade.be |
Denk dat ik ga regelen dak die dag om 7u begin te werken, zodat ik rond 4u gedaan heb... of desnoods een paar uurtjes vroeger stoppen. Heb de city parade vorig jaar gemist en wil er deze keer wel bij zijn 
| quote: |
| Originally posted by emma overdag cityparade en dan 's avonds treintje naar den haag |

24ste panama, 26 KLOTE asta I want meh revenge 
| quote: |
| Originally posted by TOR uitstekend idee ik ben er zeker voor te vinden.. kan ik eindelijk es Markus live aan het werk zien! ![]() @ cresto: ik dacht dat jij altijd wel makkelijk cong� kon krijgen? |
Alleen cityparade voor mij omdat ik tijdens de cityparade al 48 uur zal wakker geweest zal zijn... 60 uur wakker blijven lijkt mij wa veel 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` 24ste panama, 26 KLOTE asta I want meh revenge |
Ik heb *iemand* beloofd mee te gaan naar de cityparade, maar Markus blijft Markus... Ik zal haar eens vragen of ze geen zin heeft om erna met de auto even mee naar Den Haag te komen 
Kan je hier al kaarten voor bestellen ergens, want heb just de dag ervoor gedaan met de examens en e feestje daarna zie'k absoluut wel zitten zene.. 
edit: @ Pumaz, belofte maakt schuld ni? 
Mochten er kaarten heaald moeten worden, ik biedt me wel aan om ze te halen 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Mochten er kaarten heaald moeten worden, ik biedt me wel aan om ze te halen |
Hoeveel bedraagt meestal zo'n ticketje in de Asta?
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Nah, da vin'k echt e chique geste (ofzoiet) van freezel, zal't onthouden Hoeveel bedraagt meestal zo'n ticketje in de Asta? |
| quote: |
| Originally posted by Meltoz Pumaz, belofte maakt schuld ni? |

ej als er wat volk gaat heb ik ook wel goesting ze, maar tmoet van da goe volk zijn e 
anyways er zijn er toch bij die ik nog niet gehoord heb.
laat zeker op tijd iets weten dan kan ik nog van gedacht veranderen. ofzow.
^^als ik het goed begrepen heb, is er naast u interesse van:
Zehra
Emma
Pumaz + An
Jasper
Meltoz
Eagle`
Freezel
Magik54
TOR
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.