TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat staat er op je feestagenda?
Pages (2): [1] 2 »
Wat staat er op je feestagenda?
[edit]
Aangezien de eindexamens/tentamens over ongeveer anderhalve maand ten einde zijn, en iedereen dan weer tijd heeft om weer eens fatsoenlijk LOS te gaan, ben ik wel benieuwd naar jullie agenda's
[/edit]
Voor mij:
Awakenings Festival
Nature One
Streetparade Zurich
(en evt. FFWD Danceparade)
Kom maar op met die feesten 
Grtz
WooT
Awakenings Festival
Motion (10/7 Hotel Arena)
Nature One
Dancevalley (als ik dan nog geld heb)
sasha @ powerzone
Free your mind of speakerplay (optie)
earth (optie)
Awakeningsfestival
Isle of mtv
Extrema
Dancevalley
En heel misschine tyrant @ fabric...
Ja had het hier met Wouter over op MSN....
Michel de Hey @ Asta
Sasha Involver Tour @ Powerzone - 22 mei
Integrate @ Paard van Troje - 5 juni
Awakenings Festival - 3 juli (met preBBQparty
)
Isle of MTV @ Paard van Troje - 9 juli
Extrema Outdoor - 17 juli
Sasha Involver Tour @ Versuz Belgie - 20 juli
Dance Valley @ Spaarnwoude - 7 augustus
Heb ZIN in de zomer! 
Tussenhaakjes nog nie helemaal zeker van...
Maybe nog op 19 juni naar Chris Fortier in Scheveningen, wat meteen Stef Vrolijk zijn b-day is 
| quote: |
| Originally posted by magrec sasha @ powerzone Free your mind of speakerplay (optie) earth (optie) Awakeningsfestival Isle of mtv Extrema Dancevalley En heel misschine tyrant @ fabric... |

| Originally posted by SnuggLe Michel de Hey @ Asta |
Defqon
Awakenings Festival
Trance.nu Feest
Dancevalley
Mysteryland
effe wat festivaltjes pakken.
en daartussen nog wel een paar keer naar bloemendaal, armin @ astra en op vakantie.
Ik ben het grootste deel van de zomer in het buitenland, maar pak wel de volgende feestjes mee:
29-05 Free Your Mind Festival
03-06 Sixpack (
)
02-07 Trance.nu Summer Dance Event
17-07 Extrema Outdoor
En misschien nog Awakenings Festival op 3 juli.
Just be release party
HQ mei .
Defqon.
Sensation Black .
Dance Valley .
Mysteryland .
Dit is zeker, voor de rest moet ik nog ff kijken. Misschien Nature one maar dat ligt meer aan anderen dan aan mij. Ik wil zeker wel maar ik moet een paar mensen meekrijgen.
En natuurlijk Beachbop en veel naar andere strandfeesten zoals dat Trance.nu gebeuren en naar het vondelpark. 

| Originally posted by Remy D Just be release party HQ mei . Defqon. Sensation Black . Dance Valley . Mysteryland . Dit is zeker, voor de rest moet ik nog ff kijken. Misschien Nature one maar dat ligt meer aan anderen dan aan mij. Ik wil zeker wel maar ik moet een paar mensen meekrijgen. En natuurlijk Beachbop en veel naar andere strandfeesten zoals dat Trance.nu gebeuren en naar het vondelpark. ![]() |
voor moi Dance valley zeker, ffwd 90% zeker.... en verder nog maar ff wachten of er leuke club avonden ofzo komen....
Ah, FFWD vergeten 
Maar de vakantie zit al vol....erg veel feesten staan.......
hehehe, ik wil wel naar ML maar alles is zo DUUR!! iemand die me wilt sponsoren?? 

| Originally posted by ambs hehehe, ik wil wel naar ML maar alles is zo DUUR!! iemand die me wilt sponsoren?? ![]() |

| Originally posted by SnuggLe Ja hoor, maar daar moet je wel iets voor doen. Of laten we zeggen, 10 maal iets doen! ![]() |
| Originally posted by ambs wat dan??? |

morgen just be.
dan hq mei: lisa lashes, lab 4 jp en montana. wordt erg dik
dan tot 7 aug niks: 7 aug wordt helemaal vet maar dat hoef ik niet verder toe te lichten
15 aug is mijn vakantie op ibiza. dit is de planning op dit moment:
zondag:
Judgement Sunday
Daniel Kelly
Eddie Halliwell
Judge Jules
Lisa Lashes
maandag:
Cocoon
Sven Vath
Anthony Rother (Live)
Dorian
Michael Meyer
Miss Kittin
dinsdag overdag:
Carl Cox (p.m.)
Carl Cox
Michel de Hey
dinsdag nacht:
Armada
Armin van Buuren
DJ Oliver
Harry Lemon
Paul Lomax
Remy
woensdag:
Meganite
Mauro Picotto
Alessio Bertallot
Chris Liebing
Fergie
Donderdag:
Cream
Paul Oakenfold
Paul van Dyk
Tiesto
Andy Caroll
Mar T
MYNC Project
Vrijdag en zaterdag nog onbekend
denk dat ik wel een leuke vakantie tegemoet ga d8 ik zo

Ja leuke vakantie ja, maar DUURRRRRRRRRRRRRR!
Michel de Hey in de Asta was btw VET, vooral het eerste anderhalf uur. Alter Ego kwam natuurlijk ook voorbij, en ook wat tracks van FEOS zijn Rise&Fall. Heerlijk 
Dames waren ook appetijtelijk, maar we hebben ons niet laten verleiden en ze snel op de trein naar Leiden gemikt 
Re: Wat staat er op je feestagenda?
| Originally posted by total woot Streetparade Zurich |
Re: Re: Wat staat er op je feestagenda?
| Originally posted by Menno Hier wil ik dus ook heen. Is er al een line-up bekend trouwens? Het feest is geloof ik 7 augustus. |
26 juni => overdag cityparade in gent, 's avonds armadanight @ asta
2 juli => T.nu @ q-beach
31 juli => gkgg
7aug => DV
14 aug => ffwd
26 aug - 05 sep : ibiza (zal maar niet zeggen welke dj's ik daar aan het werk zal zien, doe ik jullie liever niet aan
)
Weet iemand noge leuke feestjes in Juni, ik wil ff wat doen dan...
Tnx 
| Originally posted by basvh morgen just be. dan hq mei: lisa lashes, lab 4 jp en montana. wordt erg dik dan tot 7 aug niks: 7 aug wordt helemaal vet maar dat hoef ik niet verder toe te lichten 15 aug is mijn vakantie op ibiza. dit is de planning op dit moment: zondag: Judgement Sunday Daniel Kelly Eddie Halliwell Judge Jules Lisa Lashes maandag: Cocoon Sven Vath Anthony Rother (Live) Dorian Michael Meyer Miss Kittin dinsdag overdag: Carl Cox (p.m.) Carl Cox Michel de Hey dinsdag nacht: Armada Armin van Buuren DJ Oliver Harry Lemon Paul Lomax Remy woensdag: Meganite Mauro Picotto Alessio Bertallot Chris Liebing Fergie Donderdag: Cream Paul Oakenfold Paul van Dyk Tiesto Andy Caroll Mar T MYNC Project Vrijdag en zaterdag nog onbekend denk dat ik wel een leuke vakantie tegemoet ga d8 ik zo |
| Originally posted by SnuggLe Ja leuke vakantie ja, maar DUURRRRRRRRRRRRRR! |
| Originally posted by snitz mijn planning komt op hetzelfde neer |
| Originally posted by basvh jah de bovenstaande planning lijkt mij wel tof, maar als jij naar die homo avonden in de eden wil dan wil ik me best voor je oppoferen! |