TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לא יאמן #2
לא יאמן #2
בנימה יותר נעימה מהטרד הקודם....
היית רוצה להמליץ על שיר
וזה לא סתם עוד שיר וזה לא עוד סתם טרד .
תקראו ותבינו!
אקיצר זה הולך ככה:
הייתי לפני שבועים בטיול באיטליה והיה שם ברדיו כל הזמן
איזשהו שיר מה זה חמוווודדדדד חבל לכם על הזזמן.
אחרי יומים כבר הלכנו וקנינו דיסק אוסף עם השיר הזה (דיסק צרוב מהשוק המקומי ) בכל מקרה כל הטיול שלנו שמענו את השיר וגם בארץ אנחנו שומעים אותו. החלטנו בסופו של דבר לשלוח אותו לדידי הררי כי זה שיר מטורף!!
בכל מקרה אחרי כמה ניסיונות ושטויות גילינו כי ב-100 אפ.אם
השמיעו את השיר.
בכל מקרה אתם חחחיייייבבביייים להוריד את השיר הזה ולהפיץ ולהפציץ אותו
שם באיטליה השיר הזה הוא פשוט תותח
שומעים אותו בכל מקום
ואפילו היינו שם במשחק כדורגל (יאללה יובה) והם שרו את השיר הזה.
קיצר זה זה הולך לתפוס !!!!!
אז תרשמו בקאזה\די סי \ אימיול :
O-Zone -Dragonstea din tei
אגב קצת פרטים על השיר:
הלהקה ממלודובה
והם שרים ברומנית
וזה מקום ראשון במזרח אירופיה כבד מלפני חודש ועד עכשיו....
ותרשמו מה אתם חושבים על השיר כי לפי דעתי זה יהיה חזק מאדדדד פה בארץ
זה לא אירבייס ?
| quote: |
| Originally posted by markfeldman זה לא אירבייס ? |
צריך לשמוע תקטע ואז אפשר לדעת אם זה אירבייס או לא..
כי יש כאלה להקות קטנות שהם לא בהרכח הבנאדם עצמו שאתם חושבים..
כמו שפעם היה שחרור של
fire and ice
אבל שחרור רוק... להקת רוק מפגרת שלא ידעה על קיומם של אל וי ויורגן ליירס...
Ozone = Airbase
O-Zone
זה כבר משהו אחר
| quote: |
| Originally posted by EternalMusic Ozone = Airbase O-Zone זה כבר משהו אחר |
| quote: |
| Ozone = Airbase O-Zone זה כבר משהו אחר |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman אתה טועה אח שלי ! אתה רוצה לומר לי שהלהקה הרומנית הזו עליק, נתנה את הרימיקס להמנון האחרון של הטראנס אנרג'י ??? SVENSON - SUNLIGHT THEORY - O-ZONE REMIX ???? |
נראה לי שפיספסתם קצת את מטרת הטרד הזה....
תגיבו איך השיר .
| quote: |
| Originally posted by §chop¥ נראה לי שפיספסתם קצת את מטרת הטרד הזה.... תגיבו איך השיר . |
SVENSON: Sunight Theory (Official "Trance Energy" Anthem 2004) (ID&T Holland) - Vocal/euphoric trance
12": "Sunight Theory" ("O-Zone" mix) / "Sunight Theory" (original mix)
אח שלו בלי להעליב אבל השיר די מעפן ואני גם מבין את המילים אז גם הליריקס די מפגרים
בטח הלאסגו של הרומנים

חחחחחחחחח השיר הזה לא מפסיק לחזור לי בראש!!!!
בהתחלה לעגתי לו אבל עכשיו אני שומע אותו 7 פעמים ביום ואם אני אוהב את זה זאת אומרת שינגנו את זה בארץ בכול מקום וזה יהיה להיט ענק שכבר ימאס לי מזה

שיר באמת יפה
| quote: |
| Originally posted by Viber חחחחחחחחח השיר הזה לא מפסיק לחזור לי בראש!!!! בהתחלה לעגתי לו אבל עכשיו אני שומע אותו 7 פעמים ביום ואם אני אוהב את זה זאת אומרת שינגנו את זה בארץ בכול מקום וזה יהיה להיט ענק שכבר ימאס לי מזה |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E אח שלו בלי להעליב אבל השיר די מעפן ואני גם מבין את המילים אז גם הליריקס די מפגרים בטח הלאסגו של הרומנים |
| quote: |
| Originally posted by §chop¥ דוגרי... גם חברים שלי הגיבו ככה. צחקו עליי שבוע "מה אתה שומע את הקקה הזה" היום אני לא יכול ללכת לישון בלי שישלחו לי אסאמאסים עם "פיקאסו" "הלו" "ההההההלו" שיר ענק |
אני חייב להודות שבפעם הראשונה ששמעתי את זה התחלתי לצחוק מרוב שהשיר נשמע מטומטם
אבל אחרי ששמעתי אותו משהו כמו 10 פעמים דווקא זה נשמע חמוד...ואני רואה שאני לא היחיד שזה מה שקרה לו.חחח ממש מוזר השיר הזה
נומא נומא יאיייי
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. אני חייב להודות שבפעם הראשונה ששמעתי את זה התחלתי לצחוק מרוב שהשיר נשמע מטומטם אבל אחרי ששמעתי אותו משהו כמו 10 פעמים דווקא זה נשמע חמוד...ואני רואה שאני לא היחיד שזה מה שקרה לו.חחח ממש מוזר השיר הזה נומא נומא יאיייי |
קבלו את זה
http://66.159.18.231/crazyrussian/www/01/movie/xtc.wmv
| quote: |
| Originally posted by Dj Black קבלו את זה http://66.159.18.231/crazyrussian/www/01/movie/xtc.wmv |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.