TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- לא יאמן #2


Posted by §chop¥ on May-19-2004 18:26:

Talking לא יאמן #2

בנימה יותר נעימה מהטרד הקודם....

היית רוצה להמליץ על שיר
וזה לא סתם עוד שיר וזה לא עוד סתם טרד .
תקראו ותבינו!

אקיצר זה הולך ככה:

הייתי לפני שבועים בטיול באיטליה והיה שם ברדיו כל הזמן
איזשהו שיר מה זה חמוווודדדדד חבל לכם על הזזמן.
אחרי יומים כבר הלכנו וקנינו דיסק אוסף עם השיר הזה (דיסק צרוב מהשוק המקומי ) בכל מקרה כל הטיול שלנו שמענו את השיר וגם בארץ אנחנו שומעים אותו. החלטנו בסופו של דבר לשלוח אותו לדידי הררי כי זה שיר מטורף!!
בכל מקרה אחרי כמה ניסיונות ושטויות גילינו כי ב-100 אפ.אם
השמיעו את השיר.
בכל מקרה אתם חחחיייייבבביייים להוריד את השיר הזה ולהפיץ ולהפציץ אותו

שם באיטליה השיר הזה הוא פשוט תותח
שומעים אותו בכל מקום
ואפילו היינו שם במשחק כדורגל (יאללה יובה) והם שרו את השיר הזה.
קיצר זה זה הולך לתפוס !!!!!

אז תרשמו בקאזה\די סי \ אימיול :
O-Zone -Dragonstea din tei

אגב קצת פרטים על השיר:
הלהקה ממלודובה
והם שרים ברומנית
וזה מקום ראשון במזרח אירופיה כבד מלפני חודש ועד עכשיו....

ותרשמו מה אתם חושבים על השיר כי לפי דעתי זה יהיה חזק מאדדדד פה בארץ


Posted by markfeldman on May-19-2004 18:58:

זה לא אירבייס ?


Posted by coby on May-19-2004 19:58:

quote:
Originally posted by markfeldman
זה לא אירבייס ?



כן חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..

צ'ופ יסטלן.....




חחחחחחחחחחחחחחח

אירבייס שר רומנית

וואי זה יכול להיות טוב


Posted by Rising on May-20-2004 07:37:

צריך לשמוע תקטע ואז אפשר לדעת אם זה אירבייס או לא..
כי יש כאלה להקות קטנות שהם לא בהרכח הבנאדם עצמו שאתם חושבים..
כמו שפעם היה שחרור של
fire and ice
אבל שחרור רוק... להקת רוק מפגרת שלא ידעה על קיומם של אל וי ויורגן ליירס...


Posted by EternalMusic on May-20-2004 08:29:

Ozone = Airbase
O-Zone
זה כבר משהו אחר


Posted by YoraY on May-20-2004 08:36:

quote:
Originally posted by EternalMusic
Ozone = Airbase
O-Zone
זה כבר משהו אחר


בדיוק...


Posted by markfeldman on May-20-2004 19:57:

quote:
Ozone = Airbase
O-Zone
זה כבר משהו אחר


אתה טועה אח שלי !

אתה רוצה לומר לי שהלהקה הרומנית הזו עליק, נתנה את הרימיקס להמנון האחרון של הטראנס אנרג'י ???

SVENSON - SUNLIGHT THEORY - O-ZONE REMIX ????


Posted by Rising on May-21-2004 08:20:

quote:
Originally posted by markfeldman
אתה טועה אח שלי !

אתה רוצה לומר לי שהלהקה הרומנית הזו עליק, נתנה את הרימיקס להמנון האחרון של הטראנס אנרג'י ???

SVENSON - SUNLIGHT THEORY - O-ZONE REMIX ????


ככה כתוב על התקליט שיש לך או על השחרור
mp3
שיש לך במחשב?


Posted by §chop¥ on May-21-2004 12:13:

נראה לי שפיספסתם קצת את מטרת הטרד הזה....

תגיבו איך השיר .


Posted by ADiSH on May-21-2004 15:40:

quote:
Originally posted by §chop¥
נראה לי שפיספסתם קצת את מטרת הטרד הזה....

תגיבו איך השיר .

לא משהו..


Posted by markfeldman on May-21-2004 16:50:

SVENSON: Sunight Theory (Official "Trance Energy" Anthem 2004) (ID&T Holland) - Vocal/euphoric trance
12": "Sunight Theory" ("O-Zone" mix) / "Sunight Theory" (original mix)


Posted by Eitan E on May-22-2004 03:20:

אח שלו בלי להעליב אבל השיר די מעפן ואני גם מבין את המילים אז גם הליריקס די מפגרים

בטח הלאסגו של הרומנים


Posted by Viber on Jun-02-2004 18:56:

חחחחחחחחח השיר הזה לא מפסיק לחזור לי בראש!!!!
בהתחלה לעגתי לו אבל עכשיו אני שומע אותו 7 פעמים ביום ואם אני אוהב את זה זאת אומרת שינגנו את זה בארץ בכול מקום וזה יהיה להיט ענק שכבר ימאס לי מזה


Posted by yaman on Jun-03-2004 11:38:

שיר באמת יפה


Posted by §chop¥ on Jun-04-2004 06:17:

quote:
Originally posted by Viber
חחחחחחחחח השיר הזה לא מפסיק לחזור לי בראש!!!!
בהתחלה לעגתי לו אבל עכשיו אני שומע אותו 7 פעמים ביום ואם אני אוהב את זה זאת אומרת שינגנו את זה בארץ בכול מקום וזה יהיה להיט ענק שכבר ימאס לי מזה


דוגרי...

גם חברים שלי הגיבו ככה.
צחקו עליי שבוע "מה אתה שומע את הקקה הזה"

היום אני לא יכול ללכת לישון בלי שישלחו לי אסאמאסים עם
"פיקאסו"
"הלו"
"ההההההלו"

שיר ענק


Posted by Viber on Jun-04-2004 13:20:

quote:
Originally posted by Eitan E
אח שלו בלי להעליב אבל השיר די מעפן ואני גם מבין את המילים אז גם הליריקס די מפגרים

בטח הלאסגו של הרומנים


אחי סתם מתוך סקרנות:
יש קטעים שהאישה שם אומרת משהו עם פיקאסו,יש מצב לתירגום של המשפט? 1



אהה ועזוב אותך ממילים
יענו זו מוזיקה אלקטרונית
הליקיקס ברוב השירים והטראקים בג'אנר הזה הם דיי מטופשים.

quote:
Originally posted by §chop¥
דוגרי...

גם חברים שלי הגיבו ככה.
צחקו עליי שבוע "מה אתה שומע את הקקה הזה"

היום אני לא יכול ללכת לישון בלי שישלחו לי אסאמאסים עם
"פיקאסו"
"הלו"
"ההההההלו"

שיר ענק


כן אבל עזוב אותך ממני, בזמן האחרון אני לא יציב
חורש על איירון מיידן ושירים מנות השמונים



Posted by DJ Alex E. on Jun-04-2004 14:24:

אני חייב להודות שבפעם הראשונה ששמעתי את זה התחלתי לצחוק מרוב שהשיר נשמע מטומטם
אבל אחרי ששמעתי אותו משהו כמו 10 פעמים דווקא זה נשמע חמוד...ואני רואה שאני לא היחיד שזה מה שקרה לו.חחח ממש מוזר השיר הזה
נומא נומא יאיייי


Posted by DJ-BON_v2 on Jun-05-2004 07:42:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אני חייב להודות שבפעם הראשונה ששמעתי את זה התחלתי לצחוק מרוב שהשיר נשמע מטומטם
אבל אחרי ששמעתי אותו משהו כמו 10 פעמים דווקא זה נשמע חמוד...ואני רואה שאני לא היחיד שזה מה שקרה לו.חחח ממש מוזר השיר הזה
נומא נומא יאיייי


בדיוק!
חחחח שיר גדול


Posted by Dj Black on Jun-05-2004 11:38:

קבלו את זה
http://66.159.18.231/crazyrussian/www/01/movie/xtc.wmv


Posted by eXeTik on Jun-05-2004 12:44:

quote:
Originally posted by Dj Black
קבלו את זה
http://66.159.18.231/crazyrussian/www/01/movie/xtc.wmv


כן אחי, כבר שמו את זה בט'רד הצחוקים



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.