TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Svarje
Well were here... and if U know what I mean by that you are right. Skulle rekommendera att man g�r p� Moonflower 5 p� Docklands... �ven det den 8:e s� jag kan inte g� d� heller. Moonflower 4 var dock j�ligt grym.
Vad �r �ldersgr�nsen p� docklands?
Jag har h�rt 16 men �ven 18....jag �r 16 s� det skulle betyda en del om det var l�g �ldersgr�ns.......ska du dra om paraden kommer i slutet av spetember eller?
Alltid trevligt att se lite svenskt folk p� TA......Vad �r det f�r parad du pratar om mindshooter?
Sthlm street love parade
29 September
18.00
Docklands
Lineup:
Tege
Micro
Storm
kommer fler...allt �r inte klart �n......
Det �r ju coolt......Du f�r g�rna kasta lite info p� mig om detta igen.....Kanske vore coolt att �ka dit....OCh uppleva en svensk love parade.....
hmmm.
dette her ser spennende ut.
I Oslo hadde vi Sommer Parade 28. august ...
masse bilder og video p� www.subloop.com + masse flere bilder p� http://xtracedmotu.net
Hadde v�rt g�y � reise dit ja. Har det v�rt arrangert f�r? Kom det mye folk?
sverige �r bra
bortsett fr�n att det �r ont om fina fester med bra trance h�r...
var kommer ni andra ifr�n? inte exakt, men ungef�r?
btw; anden, var hos din brossa och kollade in fotbollen... alla matcher p� en g�ng, han hade riggat upp flera tv-apparater i rummet, s� man kunde f�lja det mesta 
Coolt med �nnu mera svenskar......Jag kommer fr�n skara.....inte s� speciellt stor stad......Vart kommer ni andra ifr�n da?
jag gl�mde ju sj�lv s�ga var jag �r ifr�n 
LUND
Kommer fr�n sthlm..... H�ndigt 
Skulle var f�rjl�vligt coolt med ett TranceAddict swedish meetup 

skaka hand med dom f� svenskar som har musiksmak!
Irios:
N�t s�nt h�r har inte arrangerats f�rut vad jag vet...
N�r jag tr�ffade cor fijneman i holland sa han att han skulle p� en parad i oslo.....var det den?
mindshooter : joda. det var nok den ja.
det er vel tredje eller fjerde �ret som Sommer Parade arrangeres... i �r var det over 20.000 mennesker tilstede... 
Det vore kanske coolt att tr�ffas p� en fest eller s�.....Fast det �r ju inte s� mycket fester h�r omkring men det finns ju lite iaf....
Om inte ravekommisionen kommer och sl�r till......
hoppas att det b�rjar komma s�nt till sverige ocks�... beh�vs verkligen, 20.000 pers �r aldrig fel
hur �r det i danmark? �r d�r inte lite ibland?
Det �r ju sant.....Man kan ju �ka �ver till k�penhamn om man vill.....Gjorde det f�rra veckan och s� Tiesto p� gorgeous.....Och det rocka fett....Lite skillnad n�r det g�ller Danmark och svergie p� att ha partyn.....
ahh tiesto, det �r aldrig fel
s�g ocks� honom i danmark, roskilde festivalen
Coolt.....Ett par kompisar s�g honom ox� p� roskilde....Kanske ska �ka till helsing�r den 28-29 sept....�r lite party d�r d�....
| quote: |
| Originally posted by reveal ahh tiesto, det �r aldrig fel s�g ocks� honom i danmark, roskilde festivalen |

H�r vare en stabil STHLm:are f�r hela slanten 
chill yao
| Originally posted by TeeHawk H�r vare en stabil STHLm:are f�r hela slanten ![]() chill yao |

Vad �r �ldersgr�nsen p� Gorgeous???
Om Ferry dyker upp d�r igen, s� drar jag nog dit. Visst, det �r bra m�nga timmar att �ka till K�penhamn (Bor i Norrk�ping), men det �r det v�rt....

| Originally posted by Dj_Irish Tjena, Ocks� fr�n Lund faktiskt ![]() Tiesto p� Roskilde var verkligen inte illa. N�gon som s�g honom p� Club Gorgeous i k�penhamn f�rra onsdagen? F�r er som h�ller till runt Lundatrakten kan jag rekommendera Integrate festen p� Mejeriet nu den 8:e (blandning av Trance, House Techno och DnB p� tv� dansgolv) (www.integrate.nu) R�kar n�gon var student s� startar trance klubben Club Amnesia up den 15:e september (http://www.ssk.lu.se/festodisco/amnesia.php/) S�d�r ja, har man lyckats g�r lite promotion ocks� ![]() DJ Irish http://www.assortedtrance.com |

ok, l�ste just om Amnesia! faan va glad jag blev!!!! jag har l�nge klagat �ver att det inte finns n�t aktuellt trance-st�lle, samt att nationerna spelar mest skit! l�tt att jag kommer!!! hoppas verkligen att det kommer att forts�tta att vara ett �terkommande arrangemang
synd att det inte �r uplifting/epic... men detta �r ju ett steg i r�tt riktning

Svenska Trance freaks???
Hej!
N�t som kan vara v�rt att v�nta p� �r Ministry of sound i b�rjan av December...(ok ett j�vla tag dit men men...) Det spelas inte ren trance men det �r bra publik och musik �nd�. Du kan f�resl� vilka som ska spela genom att maila [email protected] med namn p� djs som du skulle vilja ha p� festen.
(www.doghouseboys.com)
Annars s� finns det inte mycket i denna vackra land... Fast sk�naste trance kan du dansa till p� TIP TOP n�r Eddie spelar!!!
Kram till er alla
//Gaby
Ehm...hur kommer det sig att det f�r en vecka sen bara fanns typ 3 svenska medlemmar och nu helt pl�tsligt har typ 4 nya registrerat sig och b�rjat promota olika partyn h�r?
Duskussionen handlar om Paraden i sthlm och vilka som ska g�....har fortfarande inte f�tt n�got svar p� det..
jaja hare 
var v�l iofs ett tag sen vi reggade oss
(dom flesta iaf)
dessutom , �r det inte en allm�n sverige-tr�d? l�tt att tro med tanke p� topic iaf