TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט'רד הערסים הגדול
Pages (2): [1] 2 »
ט'רד הערסים הגדול
טוב חבר'ה נושא שנוגע לכולנו
:
הרבה אנשים אומרים לי שמוזיקה מזרחית ורטאנסים הם יושבים יפה על תדמית של הערס וגם כיפה של נחמן ושרשראות וגורמטים מזהב
עכשיו שמתי לב בתקופה האחרונה שאת כול אלו יש לי
האם אני מתערס?
ומה זה בשבילכם ערס?
תגובות ייתקבלו בברכה
נ נח נחמ נחמן מאומן
ערס...
פוזאי..
מישהו שנושם בשביל לריב מכות..
מישהו שעושה פוזות בלי סוף..
לרוב שומע מזרחית, וכבדה..
אבל אני מכיר אחלה אנשים שהם לא ערסים והם שומעים מזרחית...אז זה לא העניין..
כן הם גם אלו שבגיל 14-15 משחקים אותה מבינים במכוניות..
הם אלו שיחמצנו כל יום את השיער..
בכיתה ד' יעשו פירסינג
ובכיתה ז' 5 קעקועים בגב...
אני לא מכליל פה..
פשוט אלו דוגמאות מהחיים 
Re: ט'רד הערסים הגדול
| quote: |
| Originally posted by yaman טוב חבר'ה נושא שנוגע לכולנו : הרבה אנשים אומרים לי שמוזיקה מזרחית ורטאנסים הם יושבים יפה על תדמית של הערס וגם כיפה של נחמן ושרשראות וגורמטים מזהב עכשיו שמתי לב בתקופה האחרונה שאת כול אלו יש לי האם אני מתערס? ומה זה בשבילכם ערס? תגובות ייתקבלו בברכה נ נח נחמ נחמן מאומן |
Re: Re: ט'רד הערסים הגדול
| quote: |
| Originally posted by Rising תגיד אחי אתה גם מכוער? כי אם כן אני חושב שאני יודע מי אתה... סתם... אבל הבאת אותה בתיאור של מישהו ערס שאני מכיר |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs ערס... פוזאי.. מישהו שעושה פוזות בלי סוף.. לרוב שומע מזרחית, וכבדה.. כן הם גם אלו שבגיל 14-15 משחקים אותה מבינים במכוניות.. |
| quote: |
| פוזות מי לא אוהב |
| quote: |
| מזרחית אין מה לעשות אני מתמכר בגלל ידידות.... |

| quote: |
| וידידה שלי בת 16 מבינה יותר מכל מי שפה |

| quote: |
| Originally posted by taltul חשוב גם לציין על אילו ערסים אתם מדסרים כי ערס רוסי וערס ישראלי זה שני דברים שונים לחלוטין..ערסים-רסוים הם עוד יותר חמורים מאשר ישראלים ישראלים לפחות הולכים לשתות ליד איזו מכולת או באיזור תעשיה והרוסים יושבים בפארקים כל הלילה וצועקים כמו איזה בני זונות והולכים מכות עם עצמם...כאילו מה יש? מה אתם צועקים?... את הערסים הרוסים אני לא סובל עוד יותר מהישראלים...גועל נפש... |
)
| quote: |
| Originally posted by Shahar פוזות מי לא אוהב מזרחית אין מה לעשות אני מתמכר בגלל ידידות.... ואני מתעניין במכוניות וידידה שלי בת 16 מבינה יותר מכל מי שפה... ואנחנו לא ערסים... |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs מי לא אוהב פוזות ? אני לא סובל שעושים עלי פוזות.. במיוחד לא פלצנים בכיתה ז' שבדיוק בגובה ללקק לי תביצה... |
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- ערס אשכנזי = אין כזה דבר!!!!!!!! :} |

| quote: |
| ערס רוסי = ערס אשכנזי |
| quote: |
| Originally posted by taltul נכון מאוד... ![]() אבל ממש לא |
בואו אני אגיד לכם מה זה ערס ואני אתמקד בעניין של ההומור
אוקי אז בכללי יש להם הומור של יהודה ברקן בסרטי בורקס....
יענו לראות ילדה חוטפת צלחת מעופפת לעין ובוכה זה מבדר אותם..
יש להם תצחוק הכי מכוער ושוק שיש... והשמן בחבורה חייב להיות עם קצת דיסלקציה - זה כמו גולום והטבעת... אחרי כל כך הרבה שנים שאתה מסתובב עם ערסים ורוצה להיות כזה אתה מתפגר מזה
עוד כמה דוגמאות קלאסיות:
זריקת שקיות מים (שגם לא בשבועות...)ד
כשכל השכבה חוזרת מהגדנע כולם עם התיקים מוכנים לעלות לאוטובוס שיחזיר אותם מהבסיס הם ינצלו את גודש הילדים ויזרקו אל האוויר ביצים כדי שיהרוס למישו תטיול
יושבים בחצר בית הספר בחבורה לוקחים קרחוניות וזורקים קרח על העוברים בדרך..... עכשיו מגיע כבר הקטע שככככככוווווולללללללםםםםםםםם קלטו אותם, הבידור שלהם יהיה כבר לזרוק על אנשים שעוברים שכבר יודעים שיש להם קרחוניות ביד...
קיצר עם מטומטם שאמן לא היה
ובא נגיד ש... 1 מ30-20 ערסים הוא גם בן אדם שאפשר לדבר איתו או משו
אבל בכללי גם הוא בסופו של דבר מוגדר כערס
| quote: |
| Originally posted by YoraY ובא נגיד ש... 1 מ30-20 ערסים הוא גם בן אדם שאפשר לדבר איתו או משו אבל בכללי גם הוא בסופו של דבר מוגדר כערס |
| quote: |
| Originally posted by Rising לא בשביל משהו יותר מציק לי לראות תילדים הפריקים האלה שלא מסתפרים כל החיים שלהם... והם גם לא מסדרים אותו...הילדים המרדנים האלה... מזניחים תצמם והולכים זרוק כזה.. שמנגנים בגיטרות שלהם באמצע החיים.. זה יהיה בתחנות אוטובוס...זה יהיה באמצע השכבה... זה יהיה בתוך החדר מורים.. זה לא משנה להם!.. והם מתרבים! |
| quote: |
| Originally posted by Rising חחח אחי?.. לפי מה שאמרת ..אחד מתוך 20 עד 30 ערסים הוא בן אדם שאפשר לדבר איתו אבל בסופו של דבר גם הוא ערס?.. |
| quote: |
| Originally posted by YoraY אחי קראתי את זה שוב זה כתוב ברור בלי שגיאות.. ואם לא אז נסביר קצת עם דוגמא..:> נגיד יש ערס.. אבל הוא עושה טובה ומוציא 70-60 ולפעמים אפילו 80 במבחנים אותו ערס תיכול לדבר איתו, לצחוק איתו, אמנם יש לו את הקול של הערס וחריטות לא מוגדרות על הפנים אבל עדיין עם אחד כזה תכלס אפשר להתחבר.. עכשיו... עם כל הכבוד לבן אדם מה שאני אומר זה שבסופו של דבר הוא מסתובב הרבה עם חבורה של ערסים, צוחק מההומור הירוד שלהם... ובקיצור יש לו את כל המאפיינים שהוזכרו פה מקווה שעכשיו אני מובן יותר |
לדעתי ערסים זאת מכת מדינה...
לשמוע על מקרים של ילדים בני 15 שנדקרים במועדונים...זה מזעזע...
ויש הרבה מקרים כאלה..
לא חסר שטויות כאלה בארץ..ואם מוצאים ילד בן 15 שמנהל לבד בית להחלפת סמים אז מה עוד אפשר להגיד?..
בוא נקווה שעם הזמן נדע לחנך את הילדים לעתיד טוב יותר..
| quote: |
| Originally posted by taltul עכשיו קצת לגבי הנושא... ערסים..מממ...נראה הסבר מיותר...פשוט רואים עלייהם ישר... אני אישית לא סובל אותם למרות שיש לי חבר שגר בשכונת הפשע אז אין לו ברירה - הרבה מהחברים שלו הם ערסים...למרות שהוא בעצמו ההפך מהם... חשוב גם לציין על אילו ערסים אתם מדסרים כי ערס רוסי וערס ישראלי זה שני דברים שונים לחלוטין..ערסים-רסוים הם עוד יותר חמורים מאשר ישראלים ישראלים לפחות הולכים לשתות ליד איזו מכולת או באיזור תעשיה והרוסים יושבים בפארקים כל הלילה וצועקים כמו איזה בני זונות והולכים מכות עם עצמם...כאילו מה יש? מה אתם צועקים?... את הערסים הרוסים אני לא סובל עוד יותר מהישראלים...גועל נפש... |

| quote: |
| Originally posted by Eitan E חוץ מזה אתם מדברים על זה שערסים מעצבנים אותכם ופריקים מעצבנים אותכם אבל עדיין אלה עדיין סקטור מהאוכלוסיה כמו דתיים , חרדים ,מתנחלים ואין מה לעשות עם זה אי אפשר לשלוח אותם לרכבות , צריך ללמוד לחיות איתם. ואני חושב שעם כל בנאדם אפשר לדבר אם באמת רוצים כי כולנו חיים באותה מדינה ומשרתים באותו צבא קוראים אותם עיתונים ורואים אותם ערוצי טלויזיה אז אפשר להתחבר עם מישהו שנראה לך בהתחלה ערס ואחריי שאתה מכיר אותו אתה מגלה שהוא לגמרי לא! |
אנשים, חלאס לקטלג כבר!
כל בן אדם לפני שהוא ערס או פריק או כל דבר אחר הוא קודם כל בן אדם, יש לו תכונות אופי משלו שאופייניות רק לו...זה למה אי אפשר לדחוף חבורת אנשים תחת שם אחד ולהגיד אותם אני לא סובל...
זה פשוט בורות בעיני...
האמת היא שהאנשים שאני הכי שונא זה בדיוק האנשים שעושים את זה.
קודם כל תלמדו להכיר כל בן אדם כפרט ואחרי זה תראו אם אתם סובלים או לא סובלים אותו... ועוד דבר, אל תשפטו אנשים לפי המראה החיצוני שלהם , הלבוש השיער והכל... למה מראה חיצוני יכול להטעות.
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ אנשים, חלאס לקטלג כבר! כל בן אדם לפני שהוא ערס או פריק או כל דבר אחר הוא קודם כל בן אדם, יש לו תכונות אופי משלו שאופייניות רק לו...זה למה אי אפשר לדחוף חבורת אנשים תחת שם אחד ולהגיד אותם אני לא סובל... זה פשוט בורות בעיני... האמת היא שהאנשים שאני הכי שונא זה בדיוק האנשים שעושים את זה. קודם כל תלמדו להכיר כל בן אדם כפרט ואחרי זה תראו אם אתם סובלים או לא סובלים אותו... ועוד דבר, אל תשפטו אנשים לפי המראה החיצוני שלהם , הלבוש השיער והכל... למה מראה חיצוני יכול להטעות. |
| quote: |
| Originally posted by taltul 100% אבל החיים והשקפות של האנשים בנויים על הסתיגמות ושום דבר לא יעזור... אתה מבין... לחלופין השאלה לי אלייך: "האם גם במקרה שתלך ברחוב ותראה איזה ערס מביא מכות לפנים של איזה בחור מסכן עדיין תרצה להכיר אותו ואז להסיק מסכנות? או איזה ערס שאתה רואה אותו גונב משהו באיזו חנות או שוק יותר נכון או מה שזה לא יהיה? ההתנהגות היא גם חלק בלתי נפרד מהמסקנה שאתה בא להסיק לגבי משיהו... ומה שלא תגיד קשה לי לקרוא לאותו בן אדם השובר פנים לאותו בחור בן אדם. אחי גם אני בן אדם הומני לחלוטין אני אוהב אנשים ואת החיים למרות שחלק גדול מהם זה חרא...אבל בכל זאת נראה לי שלאותו ערס מניאק אין אף תכונת אופי ייחודית חוץ מלהיות בן זונה התופס מעצמו יותר מדי..אתה מבין... |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Kreing^^ כן אבל מה שאתה מדבר עליו זה לא סטיגמות, זה פשוט בן אדם בן זונה שלא יודע להתנהג... ולא צריך להכיר בן אדם כזה לעומק בשביל להבין שאין מה להתעסק איתו. |
| quote: |
| Originally posted by taltul אז זהו שאחרי פעם פעמיים שבן אדם אחר רואה דבר כזה הוא כבר לא ירצה להכיר אף אחד שנראה כמו אותו ערס... רוב האנשים שכתבו פה דברים אני בטוח ב100% לא רשמו את זה סתם פשוט הם רואים כזה דבר כל הזמן ולכן ישר קוטלים את האלה שנראים אפילו במידה מעטה כמו ערסים... |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E לא הבנתי מה הקשר בין ציונים בלימודים לבין בנאדם שהוא ערס או לא, אצלנו למשל היו ערסים שהוציאו דווקא ציונים יפים ולגבי השטויות שערסים עושים: לא רק ערסים עושים שטויות הנה למשל לא מזמן היה לנו טקס קבלת תעודות שנה+ אחריי הלימודים אז הכיתה הפיזיקלית שהייתה הכי מופרעת הגיע לטקס כל אחד עם הכלב שלו אני חושב שזה עניין של התבגרות יש בנאדם שזה בא לו בגיל 17 ויש בנאדם שבגיל 30 ואף יותר מזה חוץ מזה אתם מדברים על זה שערסים מעצבנים אותכם ופריקים מעצבנים אותכם אבל עדיין אלה עדיין סקטור מהאוכלוסיה כמו דתיים , חרדים ,מתנחלים ואין מה לעשות עם זה אי אפשר לשלוח אותם לרכבות , צריך ללמוד לחיות איתם. ואני חושב שעם כל בנאדם אפשר לדבר אם באמת רוצים כי כולנו חיים באותה מדינה ומשרתים באותו צבא קוראים אותם עיתונים ורואים אותם ערוצי טלויזיה אז אפשר להתחבר עם מישהו שנראה לך בהתחלה ערס ואחריי שאתה מכיר אותו אתה מגלה שהוא לגמרי לא! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.