TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto krijgt een lintje
Posted by MaGiK54 on May-20-2004 12:22:
Tiesto krijgt een lintje
Hoorde net op de radio dat Tiesto is benoemd tot officier van de orde van Nassau voordat hij zijn promo-treintour begon.
Posted by Freezel on May-20-2004 12:24:
Als je ziet hoe hij (ook andere) Nederland op de wereldkaart heeft gezet de afgelopen jaren is dat wel verdiend imo 
Posted by Asperge on May-20-2004 12:31:
Ook mee eens, hij promoot ons kikkerlandje idd goed wereldwijd
Posted by Blik on May-20-2004 12:33:
| quote: |
Originally posted by Freezel
Als je ziet hoe hij (ook andere) Nederland op de wereldkaart heeft gezet de afgelopen jaren is dat wel verdiend imo |
mee eens
Posted by tiestoworld on May-20-2004 13:04:
Tiestoworld crew
ja ja
tiestoworld
Posted by AversusZ on May-20-2004 13:52:
Gefeliciteerd Tijs 
Posted by michiel on May-20-2004 13:54:
o
Posted by HiGH_NrG on May-21-2004 12:26:
Ik vind het maar onzin... 
Posted by Joost on May-21-2004 12:34:
Hij verdiend het zeker, daar is bij mij geen twijfel over.. Maar dat ze dat ding bij hem op een T-shirtje opspelden vind ik wel een beetje shabby. Dan hadden ze het beter kunnen aankondigen dat hij er een kreeg zodat hij correct gekleed voor de dag kon komen 
Posted by Ding Chavez on May-21-2004 16:06:
Wat maakt dat nou uit wat voor kleren je aanhebt als je een lintje krijgt.
Posted by MaGiK54 on May-21-2004 16:12:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik vind het maar onzin... |
De lintjesregen is een traditie die wat mij betreft ook kan worden afgeschaft. Maar gezien de hoeveelheid onzinnige lintjes er aan bekende Nederlanders worden gegeven de laatste tijd, vind ik dat Tijske het wel verdiend heeft tov andere BNN'ers.
Posted by Magic83 on May-21-2004 16:31:
vind het maar dikke bullshit. Tuurlijk is het tof dat ie er een krijgt, maar vroeger was het voor oorlogshelden of wat dan ook man. Nu krijgt zelfs zo'n zwakzinnig figuur als Frans Bauer er een 
Posted by SnuggLe on May-21-2004 17:07:
Originally posted by MaGiK54
De lintjesregen is een traditie die wat mij betreft ook kan worden afgeschaft. Maar gezien de hoeveelheid onzinnige lintjes er aan bekende Nederlanders worden gegeven de laatste tijd, vind ik dat Tijske het wel verdiend heeft tov andere BNN'ers. |
Helemaal mee eens. Lintjes zijn onzinnig. Bekende nederlanders verdienen het vaak niet vind ik. Geef d'r meer aan vrijwilligers etc mensen die echt wat betekenen.
Op de voorkant van (naam vergeten van de krant) een of andere krant werd de vergelijking gemaakt met de beatles die ook 'ooit op het dak van een hotel ofzo wat hadden gedaan'
Gaat nergens over.
Posted by MaGiK54 on May-21-2004 17:14:
Originally posted by SnuggLe
Op de voorkant van (naam vergeten van de krant) een of andere krant werd de vergelijking gemaakt met de beatles die ook 'ooit op het dak van een hotel ofzo wat hadden gedaan' Gaat nergens over. |
En jij zei gisteren dat Armin gehyped werd de laatste tijd, het hypen van Tiesto is op dit moment op zijn hoogte punt. Als Tijske een scheet laat komtie op het journaal tegenwoordig
Posted by Asperge on May-21-2004 17:20:
Tiesto is geen hype, tiesto is een blijver
Posted by SnuggLe on May-21-2004 17:27:
Originally posted by Asperge
Tiesto is geen hype, tiesto is een blijver |
Dat zei ik ook ja 
Maar het is WEL overdreven
Posted by Asperge on May-21-2004 17:40:
Originally posted by SnuggLe
Dat zei ik ook ja 
Maar het is WEL overdreven |
Weet ik, dan kan ik dat nog ook wel vinden
Posted by MaGiK54 on May-21-2004 18:02:
Tiesto is geen hype, tiesto is een blijver |
Ik heb ook nooit gezegd dat Tiesto geen blijvertje is, want dat issie zeker wel en vooral in de dance-scene. Maar wat ik probeer te zeggen is dat alle media-aandacht van de laastste tijd de "hype" omtrent het persoontje Tiesto alleen maar groter maakt. En deze aandacht is zo nu en dan wel een beetje overdreven als je het mij vraagt.
Aan de andere kant is het ook wel logisch, want als een Nederlander ergens de beste in is van de werled, dan ben je het helemaal in Nederland en sta je in de spot-light. Als je ��nmaal niet meer de beste bent, dan ben je vaak gelijk een nobody en dan heeft de media geen aandacht meer voor je. Kijk maar naar sporters, halen ze titels zijn ze het helemaal, als je een keer verliest ben je loser en krijg je vaak de hele shit over je heen. Typisch Nederlands.
Posted by HiGH_NrG on May-21-2004 18:06:
Originally posted by MaGiK54
Ik heb ook nooit gezegd dat Tiesto geen blijvertje is, want dat issie zeker wel en vooral in de dance-scene. Maar wat ik probeer te zeggen is dat alle media-aandacht van de laastste tijd de "hype" omtrent het persoontje Tiesto alleen maar groter maakt. En deze aandacht is zo nu en dan wel een beetje overdreven als je het mij vraagt. |
Maar volgens mij is hij erg populair onder het 'grote publiek'... De meeste tranceaddicts vinden Tiesto steeds minder naar mijn idee...
Posted by Magic83 on May-21-2004 19:43:
Originally posted by FunkySimon
Ik vind dat frans het wel verdiend heeft.
Ik vind zijn muziek ook niet goed, maar het gaat om het positieve gevoel dat iemand overbrengt op een grote groep mensen.
Der zijn nu eenmaal veel mensen met verschillende smaken, en wat Tiesto in het gelredome doet, doet Frans net zo goed in Ahoy. En dus heeft hij net zo goed "recht" op een lintje als Tiesto. |
Ach joh, ik vind het allemaal geen lintje waard. Bewijs je land eens een echte dienst zoals mensen uit het leger ofzo.
Posted by SnuggLe on May-21-2004 20:01:
Originally posted by Magic83
Ach joh, ik vind het allemaal geen lintje waard. Bewijs je land eens een echte dienst zoals mensen uit het leger ofzo. |
Dat vindt ik ook een beetje een kromme vergelijking, nu net met Irak, maar oke 
Weet ik, dan kan ik dat nog ook wel vinden |
Dat zeg ik toch ook niet aap
Posted by TimeportE on May-21-2004 20:18:
Originally posted by FunkySimon
hehe laat tiesto ff een jaartje irak meepakken |
"helaas zal het aankomende tiesto in concert moeten worden afgezegt! Zijn manager deelde ons mee: we cancellen de show omdat tiesto in zijn save-iraq-tour door boze fan een kogel heeft moeten opvangen in zijn achterwerk. na 2 uur operatie is de kogel teruggevonden, echter met de heer tijs verwest zelf gaat het minder: "als ik aanzet op het toilet heb ik het gevoel alsof mijn vriendin me aan het penetreren is het een hele grote voorbind dildo" al dus tiesto."
Posted by basvh on May-21-2004 22:34:
Originally posted by Magic83
Ach joh, ik vind het allemaal geen lintje waard. Bewijs je land eens een echte dienst zoals mensen uit het leger ofzo. |
heb paar vrienden in het leger, 2 daarvan zijn in irak geweest. heb zker respect voor ze, die militaire training was voor sommige geen makkie. Maar hoor weleens wat inside information hoe het leger intern geregeld wordt en dan kan ik toch wel zeggen dat het geld weggooien is. jezus wat een kromme organisatie waar dus echt allllleeeees langselkaar heen loopt! Daardoor heb ik zoiets van opdoeken die handel. natuurlijk sommige mensen die echt in actie komen die bewijzen een echte dienst voor nederland. Maar de onderhoudteams achter de soldaten dat zijn de echte lamballen. kan genoeg voorbeelden geven.
Kijk aan ene kant kan je zeggen dat heel konigshuis en dat lintjes gedoe ouderwets is. Toch kan je zeggen dat als je zn lintje ontvangt je waardering krijgt voor wat je voor nederland betekend.
In Tiesto zijn geval verdient hij het natuurlijk. Jarenlang hard gewerkt en als je in sommige landen het over Nederland hebt dan komt na wiet, amsterdam, johan cruijf de naam tiesto naar voren. Dat wil toch wat zeggen, het is helemaal bijzonder als je bekijkt dat 10 jaar terug de housescene nog werd bekeken als een kortstondige hype, nu krijgt een dj een lintje. Men laat dus zien dat vanuit een hoger niveau er waardering is voor wat tiesto heeft gedaan.
Posted by Chicane on May-22-2004 09:18:
Krijgen wiet telers, kaasboeren en tulpen planters ook een lintje dan?