TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Roliga nyheter
Roliga nyheter
Jag m�ste ber�tta...
Jag fick f�r ett tag sen ett remixjobb till en tjej som skulle sl�ppas p� skiva i Dubai. Det var en r'n'b l�t men jag gjorde en tranceremix. Nu har det blivit j�kligt lyckligt f�r l�ten (originalet) spelas skitmycket p� radion d�r, och singeln s�ljer skitmycket. Dessutom s� �r det best�mt att min remix kommer med p� albumet
Jag e s� glad s� jag var tvungen att ber�tta...vill ni h�ra remixen???
- Klart vi vill!
Man f�r grattulera! M�ste k�nnas bra f�rst�r jag.
Lyssnade p� l�ten, och ja. Det l�ter stabilt. Lite extended radio disco typ. Men jag f�rst�r att de ville ha med den p� skivan. Kan nog skaka om ett par dansgolv av det mer kommersiella slaget (inget negativ i detta fr�n min sida). Hoppas att kulorna rullar in nu s� du kan l�gga mer tid p� musik och mindre p� jobb 
Tackar f�r den komentaren. Jo det skulle ju l�ta kommersiellt. Jo jag hoppas ox� p� lite mer framg�ng...nu jobbar jag visserligen med musik, men jag vill ju satsa mer p� den musiken jag verkligen vill g�ra...trance.
grattis 
lol, jag kan inte l�ta bli och skratta lite granna eftersom det �r f�rsta g�ngnen man h�r arabiska (riktigt sjunget) i en trance och eftersom man f�rst�r s� blir det roligare. men ja detta �r typ ok, l�ter som en extended version p� en radio edit
Re: Roliga nyheter
| quote: |
| Originally posted by Producer vill ni h�ra remixen??? - Klart vi vill! |
grattis!
l�ten var ju s�d�r bra
din clubremix l�r ju iaf vara 100 ggr b�ttre �n originalet
grattis 
har lyssnat p� l�ten. det �r iofs komersiell men inte alls fel. bra gjort 
Re: Re: Roliga nyheter
| Originally posted by Glorie hehe...s�klart! grattis! l�ten var ju s�d�r bra din clubremix l�r ju iaf vara 100 ggr b�ttre �n originalet |
Re: Re: Roliga nyheter
| Originally posted by Glorie din clubremix l�r ju iaf vara 100 ggr b�ttre �n originalet |
hah, lite komiskt. grattis 
Hehe...det �r min clubremix jag l�nkade till. Jo det l�ter kommersiellt...det �r meningen som jag sa innan. Sen att den inte �r 100% j�ttebra �r en anna sak, men det roliga �r att singeln �r j�ttepoppis i Dubai just nu.
Originalet kan man lyssna p� om man s�ker sig till melodyhits.tv eller n�t s�nt.
haha.. ballt!
grattis!
hehe, cool l�t, grattis 
japp, l�ter r�tt h�ftigt med arabiska faktiskt... 
L�ter helt okej.. forts�tt s� 
Funkade inte att ladda hem.. men s�ger Grattis ialf =) Dubai �r j�vligt grymt st�lle =) dit ska ni ta er om ni har tid/pengar n�ng�ng
| Originally posted by OracaZ Funkade inte att ladda hem.. men s�ger Grattis ialf =) Dubai �r j�vligt grymt st�lle =) dit ska ni ta er om ni har tid/pengar n�ng�ng |