TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [Homemade Track] Desperatozz - No More Lies
[Homemade Track] Desperatozz - No More Lies
Et is eerste keer dat'k ier een track post dus khoop da'k alles goed doe 
Et is geen uplifting trance of iets dergelijks geworden ... et is een clubby tune zal'k maar zeggen om et in een hokje te passen 
name&text: No More Lies
genre: clubby
equip: virus c, vanguard, triton le, cubase sx , classix plugins
time: 6 tal uurtjes
Info: 192kbpsMp3/7.1mb - vocal(whisper) by myself 
Desperatozz - No More Lies
Enjoy !! Een commentje na het beluisteren is altijd welkom
(hint hint
)
Greetz, Despe
Klinkt mint if u ask me 
Prachtig werkje, 8.5/10
Is dit de edit die ik al heb? 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Is dit de edit die ik al heb? |
Leuk nummertje 
Zijn die vocals echt serieus van u? Ge klinkt als ne echte 
vind het ook lekker klinken. een echte feestnummertje if you ask me. en de vocals zijn niceeeeeeeeeeeeeeee! 
Deze versie dan ook maar afgehaald 
Zoals ik zei is dit echt niet mijn ding, maar mensen die voor zulke muziek zullen hem wel goed vinden neem ik aan.
Die synth dat je eruit gedaan hebt vond ik eigenlijk het beste aan de vorige versie 
Muziek voor liefhebbers van Producelast als je het mij vraagt, maar het is wel sjiek dat je zelf die whisper maakte 
merci mensen !!
@ Pumaz : kvind et toch nog stukken uitgebreider als producelast als je et mij vraagt
(persoonlijke mening
) , en die belletjes synth heb'k er op aanvraag uitgelaten 
mjah, mss nog een versie maken met de belletjes dan maar 
Ook es beluisterd.. Ni slecht, ma is ni helemaal mijn ding...
Maar ge hebt dat h��l goe gedaan 
| Originally posted by DeSpErAtOs-X kvind et toch nog stukken uitgebreider als producelast als je et mij vraagt ![]() |
Not my cup of tea, maar wel leuk geproduced! Ik ga hem is aanraden bij een paar vrienden van mij die wel voor deze muziek zijn, eens zien wat zij ervan vinden! 
good stuff, er zitten heel wat interessante elementen in..
de strings kunnen wel wat meer reverb gebruiken, ze klinken wat droogjes..
lekkere synth voor de main lead, goeie melodie ook. de synth zweeft wel wat te veel rond in de low/mid range qua frequenties.
ik miste eigenlijk een goeie basslijn in het nummer. dat komt waarschijnlijk omdat je er teveel delay hebt opgestoken, waardoor alles wat door elkaar klinkt.
een wat eigenaardige structuur ook. ik heb ze niet geteld, maar er zitten toch wel wat build-ups in. komt de drive van het nummer niet echt ten goede vind ik..
conclusie: heel wat leuke sounds en idee�n, goeie melodie. mastering kan iets beter, en persoonlijk zou ik het nummer anders opbouwen. and that's where i come in. mag ik een midi? 
Kvind het echt niet slecht. Soms klinkt het nogal bruut/hard of drrogskes, moeilijk uit te leggen maar om dit zelf gemaakt te hebben, excellent gewoon...
Sven Lanvin materiaal!
moet dedalijk terug gaan werken
zal morgen comments droppen!

| Originally posted by teknasia dedalijk |

helemaal niet men ding, over de technische kant kan ik weinig zeggen omdat ik er te weinig van weet
| Originally posted by djcresto helemaal niet men ding, over de technische kant kan ik weinig zeggen omdat ik er te weinig van weet |
| Originally posted by pooley danku voor uw bijdrage gert |

het is verre van af en de labels horen dezer dagen liever zo goed als fini producties ipv goeie idee�n die nog veel uitwerking nodig hebben zoals deze
danku !
punten van de jury : 8/10
mist nog iets, kga der is overnadenken wa juist ma tis al lange van slecht.
welke programma's hedde allemaal gebruikt ?
Lol, vergelijkt ge dan met armin van buuren alsge hem 8/10 geeft?
't is gene slechte track en em is goe bezig ma 8/10 
| Originally posted by Svinuske punten van de jury : 8/10 mist nog iets, kga der is overnadenken wa juist ma tis al lange van slecht. welke programma's hedde allemaal gebruikt ? |
, vo die keer da'k es goei punte krijg ...
Goeie intro, goeie vocals en zelfs de strings zijn ok, maar de rest van het nummer is niet zo direct naar mijn smaak...maar buiten dat zit het nummer goed in elkaar, alleen zou het wel een stevigere mix kunnen gebruiken (meer bass & iets meer bpm)
Mag wat meer pompen, als je dan toch voor dat genre gaat.
Iets te droge bass, en kan idd wat meer snelheid gebruiken. Vocal is wel af, en de sounds zijn zeker goed. Kdenk dat we het allemaal zowat eens zijn: goeie dingen, maar de organisatie kan wat beter.