TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Icone homepagina


Posted by Icone on May-23-2004 10:02:

Icone homepagina

Dag iedereen,

kheb m'n eigen Icone homepagina online gezet, je kan hem vanaf nu bekijken. Het is geen flash site, maar zou toch moeten lukken.

http://www.icone-trance.tk

Ben hem ook nog steeds aan't updaten, soms kan het wel eens zijn dat sommige pagina's niet meteen verschijnen, maar dat zou toch ni te lang nimeer mogen duren

Greetz en alvast bedankt als ge eens langskomt
Wim


Posted by Buoyant on May-23-2004 10:09:

ben al bezig

edit: and downloading


Posted by djcresto on May-23-2004 10:10:

ziet er vree proper uit, houden zo!


Posted by Meltoz on May-23-2004 10:22:

Ff e pauze genomen tijdens het leren en ben ze nu an't spotten, mooi werk trouwens !!


Posted by Tiger777 on May-23-2004 10:26:

proper en overzichtelijk... zoals het hoort


Posted by Gladius on May-23-2004 11:18:

jah idd, zeer eenvoudig en toch mooi, vooral dat blauw staat me aan, NICE!


Posted by TOR on May-23-2004 11:52:

"kan pagina niet weergeven"


Posted by Azo on May-23-2004 12:11:

leuk leuk! het heeft ff geduurd, maar nu staat em online schoon blauw kleurke. Eneuhm, ik wist ni dat ge al zoveel remixes onder uw Icone alias had gemaakt.


Posted by Jakhira on May-23-2004 13:05:

Bij mij lukt het maar voor de helft
Niet noodzakelijk voor te downloaden hoor, ik denk dat ik toch bijna alles van Lightworks en Icone heb


Posted by Wildfir3 on May-26-2004 09:02:

prachtige site, en gisteren nog eens wat producties beluisterd: brilliant!


Posted by Icone on May-27-2004 21:30:

Mercikes allemaal

Ik denk dat ze bij Skynet wat bezig waren, maar dat zou nu toch opgelost moeten zijn, aangezien ik er nu ook trug op geraak

Greetz,
Wim



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.