TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Icone homepagina
Icone homepagina
Dag iedereen,
kheb m'n eigen Icone homepagina online gezet, je kan hem vanaf nu bekijken. Het is geen flash site, maar zou toch moeten lukken.
http://www.icone-trance.tk
Ben hem ook nog steeds aan't updaten, soms kan het wel eens zijn dat sommige pagina's niet meteen verschijnen, maar dat zou toch ni te lang nimeer mogen duren 
Greetz en alvast bedankt als ge eens langskomt 
Wim
ben al bezig 
edit: and downloading 
ziet er vree proper uit, houden zo!
Ff e pauze genomen tijdens het leren en ben ze nu an't spotten, mooi werk trouwens
!!
proper en overzichtelijk... zoals het hoort 
jah idd, zeer eenvoudig en toch mooi, vooral dat blauw staat me aan, NICE!
"kan pagina niet weergeven" 
leuk leuk! het heeft ff geduurd, maar nu staat em online
schoon blauw kleurke. Eneuhm, ik wist ni dat ge al zoveel remixes onder uw Icone alias had gemaakt.

Bij mij lukt het maar voor de helft 
Niet noodzakelijk voor te downloaden hoor, ik denk dat ik toch bijna alles van Lightworks en Icone heb 
prachtige site, en gisteren nog eens wat producties beluisterd: brilliant! 
Mercikes allemaal 
Ik denk dat ze bij Skynet wat bezig waren, maar dat zou nu toch opgelost moeten zijn, aangezien ik er nu ook trug op geraak 
Greetz,
Wim
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.