TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל"ט לשגיא!!
מזל"ט לשגיא!!
שגיא אחינו הגדול עבר טסט אנשים!!!!, מזל"ט אחשלי
אוהב אותך
בקרוב
Crusin
בת"א... מסיבות בלגן יש גם דלקן
מזל טוב
וואי שאני נזכר בזה
עוד מעט נגמר לי הנהג חדש
מזל טוב שגיא
מזל טוב שאגייי אח שלי
וגם מזל טוב על הרישיון 
יותר לא צריכים לדאוג על איך חוזרים לגדרה ..
מזל טוב אחי!!!
מזל טוב גבר גבר!!!!!!!!!!!!!
ותחשוב שרק ביום שישי אמרת לי בטרבין שנכשלת טסט 
שגיאאאאאאא
מזל טוב!!!!

מזל"ט בן אדם!!!:]]]
הרישיון שלי היה לפני 3 שנים
חיחיחי
תודה אח"שים!!
בע"ה שיהיה לי לאיפה לסוע כשיגמר המלווה 
מזל טוב גבר...
הכי טוב שיש לי פז"ם של שלוש שנים

| quote: |
| Originally posted by TTman הכי טוב שיש לי פז"ם של שלוש שנים |
מזל טוב גבר גבר
רשיון זה דבר שמיש בהחלט... תעשה איתו הרבה חיים בעזרת השם
מזל טוב אחי =)
תיזהר לא לדרוס זקנות
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.