TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מזל"ט לשגיא!!


Posted by YuVaL on May-23-2004 14:08:

מזל"ט לשגיא!!

שגיא אחינו הגדול עבר טסט אנשים!!!!, מזל"ט אחשלי
אוהב אותך
בקרוב
Crusin
בת"א... מסיבות בלגן יש גם דלקן


Posted by Eitan E on May-23-2004 14:19:

מזל טוב
וואי שאני נזכר בזה
עוד מעט נגמר לי הנהג חדש


Posted by Elior on May-23-2004 14:28:

מזל טוב שגיא


Posted by coby on May-23-2004 18:08:

מזל טוב שאגייי אח שלי

וגם מזל טוב על הרישיון

יותר לא צריכים לדאוג על איך חוזרים לגדרה ..


Posted by -CosmicFire- on May-24-2004 15:31:

מזל טוב אחי!!!


Posted by HyPeRSoNiC on May-24-2004 16:45:

מזל טוב גבר גבר!!!!!!!!!!!!!
ותחשוב שרק ביום שישי אמרת לי בטרבין שנכשלת טסט


Posted by Flotser on May-24-2004 18:20:

שגיאאאאאאא

מזל טוב!!!!


Posted by Sniper on May-25-2004 05:44:

מזל"ט בן אדם!!!:]]]

הרישיון שלי היה לפני 3 שנים
חיחיחי


Posted by Vortex_SA on May-25-2004 14:39:

תודה אח"שים!!
בע"ה שיהיה לי לאיפה לסוע כשיגמר המלווה


Posted by TTman on May-25-2004 14:59:

מזל טוב גבר...


הכי טוב שיש לי פז"ם של שלוש שנים


Posted by Sniper on May-25-2004 15:57:

quote:
Originally posted by TTman


הכי טוב שיש לי פז"ם של שלוש שנים


חופשי


Posted by Hell_Copter on May-28-2004 19:06:

מזל טוב גבר גבר

רשיון זה דבר שמיש בהחלט... תעשה איתו הרבה חיים בעזרת השם


Posted by DJ-BON_v2 on May-29-2004 19:21:

מזל טוב אחי =)
תיזהר לא לדרוס זקנות



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.