TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Officiell SWETA-anthem
Pages (2): [1] 2 »
Officiell SWETA-anthem
Jag vet inte om det har varit n�got snack om detta innan, men nu n�r vi har b�rjat massproducera SWETA T-shirts, muggar, stringtrosor och gud vet vad s� kanske det vore p� sin plats med en SWETA-l�t?
Det �r ju ingen hemlighet att det h�r p� SWETA finns ett g�ng duktiga producenter, s� varf�r kan inte alla ni som �r skickliga kn�pa ihop varsit bidrag, som vi sedan r�star fram till en blivande officiell SWETA-anthem - som folk sedan kan f� remixa om de k�nner f�r det?
N�, vad s�gs? Who's up for a challenge?
jag �r lugnt up for it!
sign me up! ska vi ha n�n deadline?
l�ter la bra det... se om man kan f� ihop n�got bara.. heh
jag ska rota fram mitt ejay fr�n k�llaren, count me in! 
SWE-TA - The Anthem (Tung remix)

| quote: |
| Originally posted by Dioxys sign me up! ska vi ha n�n deadline? |
inget mig emot 
har iaf gjort upp en liten skiss p� hur min kommer l�ta 
h�gerklicka och spara som... 
ni f�r g�rna komma med pointers om hur ni skulle vilja �ndra/ta bort/l�gga till i den 
| Originally posted by Dioxys inget mig emot ![]() har iaf gjort upp en liten skiss p� hur min kommer l�ta ![]() h�gerklicka och spara som... ![]() ni f�r g�rna komma med pointers om hur ni skulle vilja �ndra/ta bort/l�gga till i den |
hgar typ inge klaga p�
| Originally posted by Laszlo hmmm...n�gon deadline m�ste vi ha...�r det f�r tidigt med en deadline den 1:a augusti? |
tycker den h�r id�en �r intresantare 
Vad s�gs om att n�gra g�r den, och sen l�gger de upp midi�s och allt s�nt n�nstans, s� kan vi andra g�ra mixar 
mer SWETA �n s� blir det inte =)
Oooo... dioxys, den �r GRYM ..
| Originally posted by jofawe Vad s�gs om att n�gra g�r den, och sen l�gger de upp midi�s och allt s�nt n�nstans, s� kan vi andra g�ra mixar ![]() mer SWETA �n s� blir det inte =) Oooo... dioxys, den �r GRYM .. |
iden e fin, f�r se om jag finner inspiration till det h�r innan deadline 
tankar hem din kladd just nu rickard s� jag skriver om den snart 
[edit]
ball l�t, gillar melodin p� pianot � ackordf�ljden 
e v�l egentligen ingen ide att s�ga n�tt om sj�lva arrangemanget eller ljudet eftersom det bara �r en skiss 
| Originally posted by Dioxys Vad s�gs om att de som har intresset/tid g�r en varsin l�t f�rst (precis som alla andra bidrag vi haft till t-shirt bl.a.) Sen har vi en omr�stning och alla bidragen sammlas till sweta-skivan? |
l�ter klockrent ....k�r p� det 
Jag �r g�rna med p� detta...�r det bara � k�ra?
| Originally posted by Producer Jag �r g�rna med p� detta...�r det bara � k�ra? |
vi har ju steves ftp =)
Jag som �r s� kass p� att hitta inspiration, bangar nog ur.. fast man vet ju aldrig 
| Originally posted by jofawe vi har ju steves ftp =) |
sant 
nu ska jag handla lite inspiration .. sen s�tter jag ig�ng!
| Originally posted by jofawe sant ![]() nu ska jag handla lite inspiration .. sen s�tter jag ig�ng! |
ska bli intressant � h�ra!
| Originally posted by Dioxys kn�par du ihop l�tar? ska bli intressant � h�ra! |
hoho, h�llt p� ett antal �r l�ngre �n mig d�
jag b�rjade typ i feb f�rra �ret lite l�tt 
i brist p� annat � g�ra s� har jag kommit p� en till kladd
dioxys_-_swetaanthem2(kladd).mp3
h�gerklicka och spara som... (som vanligt, tr�kiga passagen)
gitarren vet jag �r lite lam �n s� l�nge, men det �r bara en kladd people 
kom o t�nka p� den h�r trevliga id�en innan och satte mig ner o proddade lite trance vilket jag inte har gjort p� hur l�nge som helst. S�, nu har jag suttit i ca. 4 timmar och h�r e resultat, min b�sta tranceverk hittills (s�ger dock kanske inte s���� j�vla mycket)...
Det �r iaf v�ldigt uplifting o s�, reveal sa att det p�minnde om ASOTl�tar, och jag f�r v�l lite p� honom eftersom jag aldrig lyssnat p� ASOT 
l�ten �r inte helt f�rdig men den h�r demon �r p� ca. 75% av l�tens slutgiltiga l�ngd s� ni f�r nog en r�tt bra uppfattning 
jaja, h�ll till godo, och kommentera g�rna 
Smekbar - SweTA Anthem (spara som...)
Smekbar - SweTA Anthem (Mirror, spara som...)
edit: t�nka bara p�peka att den huvudsakligen �r gjord med h�rlurar eftersom grannarna blir lite sura om jag dundrar p� med monitorerna mitt i natten, s� mixningen kan va lite fucked up, det fixas dock imorron lr n�tt om de skulle va �ber-knas...
Mycket schysst m�ste jag s�ga
percussions vis �r den perfa enligt mig, men det kan ha med att jag �r s� kass sj�lv p� det och g�ra
Soundvis varen kanon ocks�
diggar den som fan
Lyssnar tyv�rr ocks� i lurar just nu s� mixningen kan jag inte kommentera s� v�rst j�ttemycket p� �n