TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADSL gebruikers, eat this!!
ADSL gebruikers, eat this!!
Kreeg vandaag een mailtje van @home
| quote: |
| Geachte @Home Breedband Abonnee, De snelheid van uw abonnement @Home Breedband gaat met ingang van 1 juli 2004 veranderen. De downloadsnelheid wordt verhoogd van 2560 kbits/sec naar 4000 kbits/sec. De uploadsnelheid wordt verdubbeld naar 512 kbits/sec. Het abonnementstarief blijft hetzelfde: � 47,95 per maand. Aan de snelheidsverhoging zijn dus geen kosten verbonden. U kunt door het uit- en aanzetten van het modem vanaf 1 juli direct profiteren van de aanzienlijke snelheidsverhoging. Doet u deze handeling niet, dan zal binnen vier weken de snelheid zijn aangepast. Voor meer informatie kunt u terecht op http://help.home.nl/snelheid. Met vriendelijke groet, @Home Afdeling Productmanagement |
De vraag is of je het ook echt haalt 
KPN gaat trouwens ook weer verhogen 
| Originally posted by TranceFool De vraag is of je het ook echt haalt ![]() KPN gaat trouwens ook weer verhogen |
| Originally posted by Blik Kreeg vandaag een mailtje van @home Echt een betere actie van @home, voortaan met 500 kb/s downloaden en 64 kb/s uploaden. |

Ik heb dus nooit problemen met @home, ik word nooit gedisconnect en de snelheden zijn altijd perfect.
Ik zal wel in een goede wijk zitten ofzo
ik zit hier zelf op chello en haal een snelheid van 320 kb download en 55 upload. Geen idee wat voor getalletjes dat dan zijn maar het is hier ook geupgrade! Betaal ook rond de 50 euro voor dit pakket, en het is iig bijna altijd up!
Mwjha, 2 weken geleden hebben ze bij chello idd ook de snelheid van 180 max naar 320 geupgraded.
Nu @home dik snelle ris zullen ze wel weer omhoog moeten gaan om een beetje bij de concurent mee te blijven. Chello heeft geen monopoly meer als een paar jaar terug.
nou dan heb ik misschien wel na alle enschede luiers met hun intranet snelheden (
) toch de snelste connectie.. downloaden met 750 kb/s en dat voor zon slordige 8 euro per maand (die ik zelf niet betaal
)..
enige rare is dat ik een max upload heb van 20 kb/s :S
Netjes, wordt het zeker interessant om @Home Breedband te kiezen.
Dit heb Chello ook al gedaan. Zelfs naar 4600kbps.
Alleen t nadeel is dat ze de Fair Use Policy ook hebben aangescherpt van eerst 200gb p/mnd naar 80 gb p/mnd. Dat is 4 dgn leechen (voor mij dan)
Dus ik heb chello inmiddels opgezegt en ben overgestapt op adsl.
| Originally posted by sndh ik zit hier zelf op chello en haal een snelheid van 320 kb download en 55 upload. Geen idee wat voor getalletjes dat dan zijn maar het is hier ook geupgrade! Betaal ook rond de 50 euro voor dit pakket, en het is iig bijna altijd up! |
code:
Om het geheugen nog even op te frissen: de nieuwe snelheden Abonnement Download Upload Datalimiet Entry (nieuw) 400 Kbit/s 128 Kbit/s 500 MB Light (nieuw) 1000 Kbit/s 256 Kbit/s 1 GB Classic (nieuw) 2560 Kbit/s 384 Kbit/s A.U.P. (*) Plus (nieuw) 4608 Kbit/s 512 Kbit/s A.U.P. (*)
Schijt, en hier in Belgie halen ze de limieten enkel maar naar beneden (zowel voor volumegebruik per maand als de snelheden).
DAMN YOU ALL TO ETERNITY :\
hoe groot is die FUP bij classic??
| Originally posted by eXos Dat is 4 dgn leechen (voor mij dan) |
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn 8mbit lijntje van surfsneladsl.
Misschien een tip voor gebruikers die n�t iets sneler willen, ik haal nu 90 kb/s up (niet optimaal) en 780 kb/s down, voor 60 e p/mnd gedeeld door 10 huisgenoten die bijna niks verbruiken...
*heeft iemand nog toevallig dat sarcastische plaatje van 'remember kids, the faster you download, the bigger....'*
@home doet dus helemaal niks aan hun snelheid, want 3 jaar geleden had ik daar al 4mbit snelheid, haalde erg vaak de 490 kbyte/sec. dus zo erg nieuw is dat niet.
heb nu 8mbit/1mbit voor 64 euro, en ben er erg blij mee 
47 euro voor @home is best wel duur imo vergeleken met mijne
| Originally posted by Kamaya Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn 8mbit lijntje van surfsneladsl. Misschien een tip voor gebruikers die n�t iets sneler willen, ik haal nu 90 kb/s up (niet optimaal) en 780 kb/s down, voor 60 e p/mnd gedeeld door 10 huisgenoten die bijna niks verbruiken... *heeft iemand nog toevallig dat sarcastische plaatje van 'remember kids, the faster you download, the bigger....'* |
| Originally posted by TimeportE nou dan heb ik misschien wel na alle enschede luiers met hun intranet snelheden ( ) toch de snelste connectie.. downloaden met 750 kb/s en dat voor zon slordige 8 euro per maand (die ik zelf niet betaal )..enige rare is dat ik een max upload heb van 20 kb/s :S |
| Originally posted by Kamaya *heeft iemand nog toevallig dat sarcastische plaatje van 'remember kids, the faster you download, the bigger....'* |

ik heb ook 8mbit/1mbit voor 58,= in de maand.
In de praktijk haal ik op zen top 0,97mB/s down en 94mB/s up...
| Originally posted by eieregooie ik heb ook 8mbit/1mbit voor 58,= in de maand. In de praktijk haal ik op zen top 0,97mB/s down en 94mB/s up... |