TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADSL gebruikers, eat this!!

Posted by Blik on May-24-2004 10:59:

Talking ADSL gebruikers, eat this!!

Kreeg vandaag een mailtje van @home

quote:
Geachte @Home Breedband Abonnee,

De snelheid van uw abonnement @Home Breedband gaat met ingang van 1 juli 2004 veranderen. De downloadsnelheid wordt verhoogd van 2560 kbits/sec naar 4000 kbits/sec. De uploadsnelheid wordt verdubbeld naar 512 kbits/sec. Het abonnementstarief blijft hetzelfde: � 47,95 per maand. Aan de snelheidsverhoging zijn dus geen kosten verbonden.

U kunt door het uit- en aanzetten van het modem vanaf 1 juli direct profiteren van de aanzienlijke snelheidsverhoging. Doet u deze handeling niet, dan zal binnen vier weken de snelheid zijn aangepast.

Voor meer informatie kunt u terecht op http://help.home.nl/snelheid.

Met vriendelijke groet,

@Home
Afdeling Productmanagement

Echt een betere actie van @home, voortaan met 500 kb/s downloaden en 64 kb/s uploaden.

Posted by TranceFool on May-24-2004 11:09:

De vraag is of je het ook echt haalt

KPN gaat trouwens ook weer verhogen

Posted by Blik on May-24-2004 11:21:

quote:
Originally posted by TranceFool
De vraag is of je het ook echt haalt

KPN gaat trouwens ook weer verhogen

Maar @home heeft enkele maanden geleden de upload ook al verdubbeld, in januari was dit nog 16 kb/s en vanaf 1 juli is dit dus 64 kb/s. 4 keer zoveel dus

maar ik zal het denk ik wel halen, ik haal regelmatig boven de 300 kb/s (meer dan 2400kbps). Dus als die download omhoog gaat zal ik het ook wel goed merken. Zelfde geld voor de upload trouwens

Posted by Dr Oetker on May-24-2004 11:57:

quote:
Originally posted by Blik
Kreeg vandaag een mailtje van @home

Echt een betere actie van @home, voortaan met 500 kb/s downloaden en 64 kb/s uploaden.

Met de upload haal ik altijd maar ongeveer 30 kb/sec, deze moeten ze waarschijnlijk nog aanpassen. De download snelheid is hier al aangepast. Haal hier vaak 460kb/sec a 470kb/sec, echt sneller wil het hier niet

Maar het blijft natuurlijk wel de betrouwbaardheid van @home. Hoewel die wel verbeterd is....wordt nu nog maar 1 a 2 keer per dag gedisconnect

Met uptime(thuis bij m'n ouders) is xs4all mx-stream wel veel beter, ik had laatst een uptime van 1200 uur!!! Deze staat nu ook al weer op 870 uur... Kijk das nog eens betrouwbaar!!!!

Posted by Blik on May-24-2004 12:05:

Ik heb dus nooit problemen met @home, ik word nooit gedisconnect en de snelheden zijn altijd perfect.

Ik zal wel in een goede wijk zitten ofzo

Posted by sndh on May-24-2004 12:11:

ik zit hier zelf op chello en haal een snelheid van 320 kb download en 55 upload. Geen idee wat voor getalletjes dat dan zijn maar het is hier ook geupgrade! Betaal ook rond de 50 euro voor dit pakket, en het is iig bijna altijd up!

Posted by New Wave on May-24-2004 12:57:

Mwjha, 2 weken geleden hebben ze bij chello idd ook de snelheid van 180 max naar 320 geupgraded.
Nu @home dik snelle ris zullen ze wel weer omhoog moeten gaan om een beetje bij de concurent mee te blijven. Chello heeft geen monopoly meer als een paar jaar terug.

Posted by TimeportE on May-24-2004 13:35:

nou dan heb ik misschien wel na alle enschede luiers met hun intranet snelheden () toch de snelste connectie.. downloaden met 750 kb/s en dat voor zon slordige 8 euro per maand (die ik zelf niet betaal )..
enige rare is dat ik een max upload heb van 20 kb/s :S

Posted by moogwai on May-25-2004 10:48:

Netjes, wordt het zeker interessant om @Home Breedband te kiezen.

Posted by eXos on May-25-2004 10:53:

Dit heb Chello ook al gedaan. Zelfs naar 4600kbps.

Alleen t nadeel is dat ze de Fair Use Policy ook hebben aangescherpt van eerst 200gb p/mnd naar 80 gb p/mnd. Dat is 4 dgn leechen (voor mij dan)

Dus ik heb chello inmiddels opgezegt en ben overgestapt op adsl.

Posted by eXos on May-25-2004 11:10:

quote:
Originally posted by sndh
ik zit hier zelf op chello en haal een snelheid van 320 kb download en 55 upload. Geen idee wat voor getalletjes dat dan zijn maar het is hier ook geupgrade! Betaal ook rond de 50 euro voor dit pakket, en het is iig bijna altijd up!

dat is chello classic

code:
Om het geheugen nog even op te frissen: de nieuwe snelheden Abonnement Download Upload Datalimiet Entry (nieuw) 400 Kbit/s 128 Kbit/s 500 MB Light (nieuw) 1000 Kbit/s 256 Kbit/s 1 GB Classic (nieuw) 2560 Kbit/s 384 Kbit/s A.U.P. (*) Plus (nieuw) 4608 Kbit/s 512 Kbit/s A.U.P. (*)

Ff delen door 8 en je hebt je d/l speed in kb/s

Posted by Wildfir3 on May-25-2004 12:19:

Schijt, en hier in Belgie halen ze de limieten enkel maar naar beneden (zowel voor volumegebruik per maand als de snelheden).

DAMN YOU ALL TO ETERNITY :\

Posted by sndh on May-25-2004 12:31:

hoe groot is die FUP bij classic??

Posted by basvh on May-25-2004 14:16:

quote:
Originally posted by eXos
Dat is 4 dgn leechen (voor mij dan)

jezus dan surf jij naar veel websites zeg!

Posted by Kamaya on May-26-2004 10:02:

Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn 8mbit lijntje van surfsneladsl.

Misschien een tip voor gebruikers die n�t iets sneler willen, ik haal nu 90 kb/s up (niet optimaal) en 780 kb/s down, voor 60 e p/mnd gedeeld door 10 huisgenoten die bijna niks verbruiken...

*heeft iemand nog toevallig dat sarcastische plaatje van 'remember kids, the faster you download, the bigger....'*

Posted by Switch on May-26-2004 10:30:

@home doet dus helemaal niks aan hun snelheid, want 3 jaar geleden had ik daar al 4mbit snelheid, haalde erg vaak de 490 kbyte/sec. dus zo erg nieuw is dat niet.
heb nu 8mbit/1mbit voor 64 euro, en ben er erg blij mee
47 euro voor @home is best wel duur imo vergeleken met mijne

Posted by Tim81 on May-26-2004 21:31:

quote:
Originally posted by Kamaya
Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn 8mbit lijntje van surfsneladsl.

Misschien een tip voor gebruikers die n�t iets sneler willen, ik haal nu 90 kb/s up (niet optimaal) en 780 kb/s down, voor 60 e p/mnd gedeeld door 10 huisgenoten die bijna niks verbruiken...

*heeft iemand nog toevallig dat sarcastische plaatje van 'remember kids, the faster you download, the bigger....'*

Ideaal van zulke studentenhuizen...

Posted by Asperge on May-27-2004 08:37:

quote:
Originally posted by TimeportE
nou dan heb ik misschien wel na alle enschede luiers met hun intranet snelheden () toch de snelste connectie.. downloaden met 750 kb/s en dat voor zon slordige 8 euro per maand (die ik zelf niet betaal )..
enige rare is dat ik een max upload heb van 20 kb/s :S

dat is dus leechen voor je vaderland

Posted by Nook on May-27-2004 13:04:

quote:
Originally posted by Kamaya

astu

zelf zit ik bij demon adsl, misschien dat ze die snelheden ook nog omhoog doen. misschien, zal wel niet eigenlijk.

Posted by eieregooie on May-28-2004 01:37:

ik heb ook 8mbit/1mbit voor 58,= in de maand.

In de praktijk haal ik op zen top 0,97mB/s down en 94mB/s up...

Posted by eXos on May-29-2004 12:15:

quote:
Originally posted by eieregooie
ik heb ook 8mbit/1mbit voor 58,= in de maand.

In de praktijk haal ik op zen top 0,97mB/s down en 94mB/s up...

Je bent dus van ISDN af? :P