TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Verneukte tranceclip van deze week

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 18:06:

Verneukte tranceclip van deze week

Ik zat net ff TMF te kijken (ja ik heb echt geen fuck te doen) zie ik daar opeens Dance Nation - Sunshine voorbij komen. Nou het is weer een lekkere standaard clip met twee mannen die een beetje tof staan te doen, zal het duo Dance Nation wel zijn en een heleboel vrouwen in een zeetje. Beetje gaar dus. Alleen op het einde zie je jetski's. Niet super bijzonder, maar die dingen vind ik persoonlijk heel gaaf.
En zaterdag zag ik ook Members of Mayday - 10in1. Nou die is helemaal gaar zeg, maar daar zullen jullie het vast al over gehad hebben.

Posted by Blik on Sep-04-2001 18:10:

Re: Verneukte tranceclip van deze week

quote:
Originally posted by Dj Lex
[BEn zaterdag zag ik ook Members of Mayday - 10in1. Nou die is helemaal gaar zeg, maar daar zullen jullie het vast al over gehad hebben. [/B]

daar hadden we het nog nie over gehad, maar dies inderdaad heel gaar, begin ziet er goed uit, maar dan gaan ze allemaal foto's nemen.........die van dance nation heb ik nog nie gezien, wel die van tukan - light a rainbow dat vrouwtje is zeker nie verkeerd

Posted by Dj Lex on Sep-04-2001 18:15:

Re: Re: Verneukte tranceclip van deze week

quote:
Originally posted by Blik

daar hadden we het nog nie over gehad, maar dies inderdaad heel gaar, begin ziet er goed uit, maar dan gaan ze allemaal foto's nemen.........die van dance nation heb ik nog nie gezien, wel die van tukan - light a rainbow dat vrouwtje is zeker nie verkeerd

Nee dat is een hele mooie vrouw. In die clip van perpetous dreamer trouwens ook. Hele mooie vrouwen, maar ja ze zijn beide flink verneukt, de liedjes, maar ja dat zijn we gewend he.

Posted by Sandman on Sep-04-2001 18:20:

Die van Members of Mayday - 10in1

Die is wel zo lomp...

Zelfs een koe ken een betere clip maken.

Posted by tango on Sep-04-2001 19:05:

hebben jullie de clip van justin k & dj k-mixx - northern lights al gezien? Die's ook matig.

grtz,
TNG

Posted by New Wave on Sep-04-2001 20:46:

WWWHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb zojuist mijn TV uit het raam geflikkerd.......ik zag een of andere zuig clip van daddy DJ...........WWWWWHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA..super triest, ik moest gewoon die TV uit mijn raam sodemieteren......wat een verneukerij zeg........dikke tieten man..................gelukkig dat ik nooit meer radio luister anders vliegt mijn stereo ook nog de tuin in.....................................

WWWWWWHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............

Latox

Posted by Henkie_henk on Sep-04-2001 22:38:

Ik vin dat die tukan clip ook totaal geen recht doet aan dat nummer

lekkere track vooral in bitte ein beat cd 1

Ah welke clip doet nou wel t plaatje (die zowiezo al verneukt is) goed??

Maybe die sensation clip van rank 1.. want al die ta's uit chill out vinde die zo mooi..

Posted by TimeportE on Sep-05-2001 06:46:

Trouwens de live clip van rank 1 - such is live op sensation.. op een gegeven moment zie je een paar van die gasten met violen staan.. die staan daar toch voor de show of licht dat nou aan mij..
De niet live clip vind ik trouwens ook niets.. De clip van Flight vind ik nu het leuks.. gewoon leuk een feessie in de bergen van kreta!
Ik vond van Dance nation echt een kut clib hebben zeg.. sjonge jongen.. echt te afgezaagd.. is die gast die voor de vocals zorgt ook die gasst van daft punk - one more time ???

Posted by magrec on Sep-05-2001 07:19:

In die clip zie je ook paul van dyk met zijn vriendin denk ik....die is wel...lekker zeg maar.

Posted by Opti on Sep-05-2001 10:01:

quote:
Originally posted by TimeportE
De clip van Flight vind ik nu het leuks.. gewoon leuk een feessie in de bergen van kreta!

da was toch israel???

Posted by Henkie_henk on Sep-05-2001 10:59:

lol klopt ja

Dat was zon info die blik ook wist.. nu weet heel ta t dus ook (op paar na) toch blikkie

Clip van Paul oakenfold al gezien van planeet van de aapjes?? Had van vriend gehoord dat ie de halve film laat zien (kan je doen alsof je der geweest bent lol)

"ill show you the way".. Best cool zinnetje.. maar als je ziet wat voor lelijk mongool aapje het uitspreekt wordt t ineens stukken minder..

Posted by Jukx on Sep-05-2001 12:56:

Thumbs down

quote:
Trouwens de live clip van rank 1 - such is live op sensation.. op een gegeven moment zie je een paar van die gasten met violen staan..

ja echt belachelijk!! die nummers als Such is Life en andere troep lijken meer op een pop-nummertje begeleid door een synthesizer dan op electronische muziek!!!

Posted by Blik on Sep-05-2001 14:20:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Clip van Paul oakenfold al gezien van planeet van de aapjes?? Had van vriend gehoord dat ie de halve film laat zien (kan je doen alsof je der geweest bent lol)

"ill show you the way".. Best cool zinnetje.. maar als je ziet wat voor lelijk mongool aapje het uitspreekt wordt t ineens stukken minder..

ik ben d'r gister geweest, best goeie film, jammer van het superdomme einde, komt die terug op aarde en dan hebben de apen de aarde opeens weer overgenomen..........

Posted by TimeportE on Sep-05-2001 14:34:

quote:

ik ben d'r gister geweest, best goeie film, jammer van het superdomme einde, komt die terug op aarde en dan hebben de apen de aarde opeens weer overgenomen..........

Ja ik vat het einde eigenlijk ook niet zo.. Kan iemand me dat eens duideliijk uit leggen.. is ie weer in een andere dimensie terecht gekomen ofzo, er zal wel weer een diepere betekenis achter zitten..
.. anybody..

Posted by SpeakerfreaK on Sep-05-2001 14:42:

clip die ik zag: ian van dahl - castles in the sky, nah je ken toch ook wat leukers verzinnen bij die tekst dan alleen dansende fr33kz ? lol

Posted by Dj Lex on Sep-05-2001 15:41:

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
clip die ik zag: ian van dahl - castles in the sky, nah je ken toch ook wat leukers verzinnen bij die tekst dan alleen dansende fr33kz ? lol

Nee dat kunnen ze blijkbaar niet, want al die tranceclips zijn zo'n beetje hetzelfde. Allemaal met van die swingende mensen en mooie meiden. Ook geen geld voor superdeluxe clips natuurlijk.

Posted by TimeportE on Sep-05-2001 15:53:

DE nieuwe clip van Limb bizkit.. heeft veel geld gekost.. is ook wel mooi clipje geworden.. maar het is dan jammerlijk niet echt een mooi nummer.. ik heb ze het beter zien doen.. Weet iemand nog een mooi clipje van een trance plaat?..

Posted by Opti on Sep-05-2001 17:25:

quote:
DE nieuwe clip van Limb bizkit.. heeft veel geld gekost.. is ook wel mooi clipje geworden.. maar het is dan jammerlijk niet echt een mooi nummer.. ik heb ze het beter zien doen.. Weet iemand nog een mooi clipje van een trance plaat?..

Tis dan wel geen trance, maar ik vind One More Time van Daft Punk wel een mooie/goeie/originele clip

Posted by TranceFool on Sep-05-2001 18:37:

Mij zeer korte en rechtvaardige mening van de laatste trance-clips die ik heb gezien:

Tiesto: SUPER!
Sound Of Goodbye: zeer netjes (past goed bij het nummer)
DV-Theme: ook wel cool
10in01: Ronduit zaad

Posted by arno on Sep-05-2001 20:24:

quote:
Originally posted by Henkie_henk

Clip van Paul oakenfold al gezien van planeet van de aapjes??

ik had �m op tmf gezien, echt gaar. en dan krijgen ze het bij tmf ook nog eens voor elkaar om onderin beeld te zetten : paul oakenfoRd

Posted by Opti on Sep-05-2001 20:30:

quote:
Originally posted by arno

ik had �m op tmf gezien, echt gaar. en dan krijgen ze het bij tmf ook nog eens voor elkaar om onderin beeld te zetten : paul oakenfoRd

Haha, zal ie leuk vinden.
Komt ie op bezoek ofzo bij de DJ's, kondigt die Jeroen Post m aan: "En hier is....Paul OAKENFORRRRRRRRRRRD!!!"
hahaha

Posted by Remy D on Sep-05-2001 21:30:

quote:

Leuk voor de mensen die hem nog niet gezien hebben.

Maar inderdaad een heel slecht einde nu we het er toch over hebben.