TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Promo mix - Fred Nova (trance, progressive & uplifting)
Promo mix - Fred Nova (trance, progressive & uplifting)
interesse? => mail me op [email protected]
alle reacties en feedback zijn welkom...
(link aub NIET online plaatsen, ik wil geen ruzie met SABAM)
Tracklist looking good Fred!
En weeral Rapid Eye, ook zo verliefd op die plaat?

Schulz wie de neuk is die kneus 
jaja, die Rapid Eye wou ik er toch eens tussenhebben 
Schulz... man man... sinds zen remix van Jewel - Intuition ben ik volledig verslaafd aan zen producties
nog iemand die de promo cd wil??
Mail gestuurd 
mail verstuurd.. ziet er allemaal zeer mooi uit
Cheers!
al heel wat mails ontvangen
reacties graag he 
Net binnen
Tracklist ziet er weer netjes uit 
Net zoals je guestmix op ETS mix je lekker snel door, vind ik altijd wel wat hebben
Gaat mee naar stage morgen 
Overgangen kunnen af en toe beter. Als ik platen bijstuur, doe ik dat met de pitch-control, ipv de plaat een zet te geven
Op deze manier hoor je veel minder het effect dat de plaat sneller of langzamer gaat, maar dat is iets wat ik mezelf heb aangeleerd 
| quote: |
| Originally posted by Freezel Net binnen Tracklist ziet er weer netjes uit ![]() Net zoals je guestmix op ETS mix je lekker snel door, vind ik altijd wel wat hebben Gaat mee naar stage morgen ![]() Overgangen kunnen af en toe beter. Als ik platen bijstuur, doe ik dat met de pitch-control, ipv de plaat een zet te geven Op deze manier hoor je veel minder het effect dat de plaat sneller of langzamer gaat, maar dat is iets wat ik mezelf heb aangeleerd |
)
| Originally posted by pooley mja , handig! maar technics hebben dat niet he (mijn tt wel ) |
Vanzelfsprekend ! Ik koop geen brol
en het is von zie germanz !
idd, het zijn geen technics he, men platter is veel te licht en daardoor hoor je die bending
je kan niet alles via pitch bijsturen he (maar dan moet je hem beter 'vast'zetten tijdens het voorbeluisteren ja)
pas op: met zwaar opgedreven tt's gaat dat wel een probleem geven
had ik maar techs 
maar ik vind dat fouten moeten kunnen, anders klinkt het zo gemaakt
kijk, ik mix men platen en ga geen 3 keer opnieuw beginnen als er foutje in zit, want dan kan iedereen een perfect cdtje maken
het moet natuurlijk zijn he, niet pc gemixt
ik vind dat niet snel, 14 tracks op een cd van 80 minuten is normaal (die ets was wel teveel op 1 uur)
ik vind het plezier eraf als je een plaat 7 a 8 minuten laat uitspelen, het volk in een zaal gaat ook stilstaan dan
(het is natuurlijk wel makkelijker mixen met in begin en einde bijna enkel een beat en dan weinig of geen lead of synths)
ach ja, wat maakt het uit
het is de fun die telt!!!
het kan ALTIJD beter, vast en zeker
misschien eens wat sparen voor techs, maar ik verkies toch om meer platen te kopen en een wat simpelere installatie thuis te hebben
iedereen mixt hoe hi jwil, er bestaat geen bepaalde 'beste' manier
gewoon fun hebben (en oefening baart kunst)
Mailtje verstuurd 
Voila, ok iet gestuurd... 
reacties?
Currently i'm listening
Comments will follow... Plz! 
| Originally posted by FredNova reacties? |
tof 
nog reacties? (meltoz ook straks
)
(int weekend gooi ik op die link een eerste (van minstens 2) mixen met trance classics online)
| Originally posted by FredNova (int weekend gooi ik op die link een eerste (van minstens 2) mixen met trance classics online) |
nog iemand geluisterd? 
ik vond de andere mix die ik van je kreeg in gk percies beter (als ik eerlijk mijn mening kan geven)
maar vond TL wel om te smullen 
tuurlijk heb ik eerlijke meningen nodig he Emma 
ja, die was ook wel lekker
PM'tje verstuurd met m'n reactie Fred...