TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- perry o'neil & M.I.K.E. @ asta
perry o'neil & M.I.K.E. @ asta
5 juni => perry o'neil & M.I.K.E. in asta
(bron : www.asta.nl)
volgens mij gaan ze dus armadanight in twee splitsen
1 feestje 5juni
en het ander 26 juni (met armin & markus) ...
dus aan iedereen die nog een plaatsje vrij heeft in agenda : GO (ik kan helaas niet, stomme examens
)
| quote: |
| Dinsdag 29 juni Triple M Sander Kleinenberg, Mark van Dale, Paul-T, Peter van Leeuwen 22.00 � 04.00 uur entree 3,= |
Het nieuwe concept van de Asta is trouwens dat de zaterdagavond zaal 1 de reguliere avond is en zaal 2 urban wordt gedraaid. Astatic verdwijnt als naam en het gaat Vier heten
Urban bleh!!
waar is die 2e zaal eigenlijk??? 
de trap op
| Originally posted by Optimus de trap op |
Edit: verkeerd gelezen.
| Originally posted by Optimus |
De rest is dan ook niet veel bijzonders... Op zich wel leuk voor de dinsdagavond, net klaar met stage dan!
Ik hou het in de gaten...| quote: |
| 5 juni => perry o'neil & M.I.K.E. in asta |
| Originally posted by Tim81 Ik ga toch kaarten winnen voor Strike One.... |
Ik vond het al jammer dat Mike niet draaide op Armada Night de 26e. Toch maar ff in gedachten houden..
| Originally posted by Optimus Het nieuwe concept van de Asta is trouwens dat de zaterdagavond zaal 1 de reguliere avond is en zaal 2 urban wordt gedraaid. Astatic verdwijnt als naam en het gaat Vier heten |
| Originally posted by SnuggLe Bah, Urban :S Trekt leuk publiek.......... |
5 juni..... hmm after na strike one 
moet even zeggen dat ik niet zeker ben of dit feest doorgaat ..
heb gehoord dat er wat verkeerde info staat op asta site ...
dus voor hetzelfde geld bestaat dit feest helemaal niet !
waarom staat het fout op de site dan?
ALS het feestje er is, en ik nog vrij kan krijgen van me werk (moet die avond ook nog naar een musical), dan ben ik er ook wel bij denk 
En de 26e ben ik er zeker 
nou ik hoop voor jullie dat ze gewoon alle 2 doorgaan en dat perry gewoon lekker op alle 2 draait 
wat ben ik toch lief vandaag he??? en unselfish??? 
kuch kuch doneer geld voor mij voor dv

hmm..
Het gaat iig niet door.. het is een fout van de Asta en als t goed is wordt de site van de Asta snel aangepast. De 26ste juni dus gewoon Perry, Markus en Armin (zonder M.I.K.E).
sjammer.
Blij dat de 26e geen vergissing is 
Joh,t beste paard van stal laten ze dus thuis staan...
Ik heb nog wel een plekkie over voor een paardje in mn gang
| Originally posted by ArisE2 hmm.. Het gaat iig niet door.. het is een fout van de Asta en als t goed is wordt de site van de Asta snel aangepast. De 26ste juni dus gewoon Perry, Markus en Armin (zonder M.I.K.E). |