TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Spammers
Pages (2): [1] 2 »
Spammers
Leuk die nieuwelingen en spammers 
Ik dacht doe ff mee en maak weer ff een zinloze thread, valt er ook weer een nieuwe thread om op te reageren 
De reincarnatie van DJLex heeft zich aangemeld.... 2 complete pagina;s vol tim81

Rare Westfries..
| quote: |
| Originally posted by basd Rare Westfries.. |
+1, anders staat ie als laatste post 
permban die gozer
| Originally posted by Asperge permban die gozer |

Laat hem een vriendin nemen 
In een trip blijven hangen? 
+1!
Wat een gezellig topic, zeg! 
| Originally posted by SnuggLe Laat hem een vriendin nemen ![]() In een trip blijven hangen? ![]() +1! |
Ik ook puur natuur, Wiet is natuurlijk spul!
+1!!
De mods doen toch geen fuck , heb Ei hier al eeuwen niet meer gezien, die is Belg geworden 
| Originally posted by SnuggLe Ik ook puur natuur, Wiet is natuurlijk spul! |

Is DJ Lex dan ooit gebanned voor zijn (200 posts op 1 dag)spamactie ..??
| Originally posted by emre Is DJ Lex dan ooit gebanned voor zijn (200 posts op 1 dag)spamactie ..?? |

| Originally posted by TranceFool Nee, hij was toen bijna weggepest ![]() Niemand nam Lex serieus, hij werd in de zeik genomen enz. enz. hij zat volgens mij met zware minderwaardigheidscomplexen, maar uiteindelijk is alles nog goed gekomen |

+1 
Ik ga heerlijk een lang weekend van mijn welverdiende rust genieten
Dinsdag ben ik weer terug, dus tot die tijd geen teken van leven van mijn kant 
ga je een paar dagen weg!! maar dan is er niemand meer om de boel tijdelijk vol te spammen 
Lex, ja wat een situatie was dat zeg
Vooral vervelend dat je er pas zo laat achter komt hoe cool iemand kan zijn. maar toen we daarachter kwamen is het spammer pesten over het algemeen wel minder geworden. je weet nooit of je next best friend ertussen zit whahahah 
ik verveel me opeens niet meer op de stage want moet een TERING hoop extra werk doen voor m'n project. gevolg is wel dat ik me afsluit en m'n collega's gewoon op meoten zouten. IK help ze niet meer 
Leuk die stages!!! Nog 4 weken!!!!!! WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
+0.5
| Originally posted by Miss Proximus ga je een paar dagen weg!! maar dan is er niemand meer om de boel tijdelijk vol te spammen ![]() Lex, ja wat een situatie was dat zeg Vooral vervelend dat je er pas zo laat achter komt hoe cool iemand kan zijn. maar toen we daarachter kwamen is het spammer pesten over het algemeen wel minder geworden. je weet nooit of je next best friend ertussen zit whahahah ![]() ik verveel me opeens niet meer op de stage want moet een TERING hoop extra werk doen voor m'n project. gevolg is wel dat ik me afsluit en m'n collega's gewoon op meoten zouten. IK help ze niet meer ![]() Leuk die stages!!! Nog 4 weken!!!!!! WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO +0.5 |
Ik heb nog geen offici�le uitnodiging gehad. Is dit weer zo'n ICQ besluit ofzo? Wie komen er dan?
| Originally posted by Miss Proximus Ik heb nog geen offici�le uitnodiging gehad. Is dit weer zo'n ICQ besluit ofzo? Wie komen er dan? |

Ok, Afgesproken!
Haal je aub wel pepers en chilies in huis anders heb ik gelijk zo�n cold-turkey gevoel 
En Sol bier!!!!!! hahahaha
En limoen..en..en..en.....WHAAAAAAAAH HAKKUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH 
Wacht ff trouwens!
Ik weet niet precies meer hoe de Nederlandse tradities en gewoontes zijn, maar ik vind de BBQ tijd wel een beetje vreemd.
Als t pre-Awa is dan neem ik aan dat het een ontbijt BBQ wordt??
Of blijven we de hele voorgaande nacht BBQ-en? In dat geval mag ik de lokale vitamine AHEM handel wel ff een belletje geven 
mja, ik dacht ook dat het om een ontbijt BBQ ging, dacht ook dat ik niet goed ge�ntegreerd in de Nederlandse cultuur en gebruiken was
Maar ze willen dus een BBQ de avond erv��r
| Originally posted by SnuggLe De mods doen toch geen fuck , heb Ei hier al eeuwen niet meer gezien, die is Belg geworden |