TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gratis naar n-joy
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by magrec on May-27-2004 16:34:

Gratis naar n-joy

HEhehe dat feest gaat zooo enorm floppen.

Nu krijgen alle leden van id&t magazine een gratis kaartje. (ff registreren alleen)....hmm misschien toch maar op een saaie zondag kijken....

hehe en ik krijg dat blad al vanaf mysteryland 2002 ofzo gratis

Posted by jp on May-27-2004 16:37:

Heb ook kaartjes voor de zondag (gratis bij SW-ST tickets)
Snuggle wilde wel mee geloof ik

Roll-call?

Ps: als het niks is kun je altijd nog Six Flags in

Posted by MaGiK54 on May-27-2004 16:44:

Als je wel kaartjes hebt gekocht en drie kwart van de mensen loopt er gratis rond, dan voel je je volgens mij aardig genaaid door ID_Shit.

Posted by magrec on May-27-2004 16:52:

Ik denk dat ik wel ga jah op zondag draaien nog wel leuke dj's en soulvatioon is wel grappig dus mocht het mooi weer worden die dag dan pak ik de auto en ben ik er ook nog wel binnen 30 minuten

Posted by SnuggLe on May-27-2004 16:55:

Ja ik wil maybe wel, kan met JP mee, dus
Lijkt me wel lachen

Maar Anke wil ook mee, even nog een kaartje zoeken.
Iemand 1 over?

Oh, doen we de TA-six flags meeting

Posted by jp on May-27-2004 16:59:

Op Marktplaats staan oa 2 tickets (zondag) voor 10 Euri

Posted by Dj Lex on May-27-2004 17:06:

quote:
Originally posted by jp
Op Marktplaats staan oa 2 tickets (zondag) voor 10 Euri

Whaha wilde ook al zoiets posten. Vorige week stonden er nog 4 voor 50 euro
Ik heb denk ik al met een stuk of 10 prijsvragen meegedaan. Ik kan niet eens, maar het is altijd leuk om wat weg te geven

Posted by Djeebie on May-27-2004 21:00:

Ik zag die enveloppe met uitnodiging erop en ik dacht dat het weer om reclame ging, dus ik heb hem gelijk verscheurd en in de prullenbak gegooid. En nu lees ik dus dit bericht

Toch maar weer even eruit vissen en in elkaar plakken dan

Posted by Wildfir3 on May-28-2004 06:01:

Zo'n dingen zijn enorm frustrerend om te lezen. In Belgie heb je drie goeie "festivals" per jaar met wat geluk, en jullie hollanders hebben er zo veel dat ze de tickets gewoon niet meer verkocht krijgen.

Kan ID&T hier niets uit leren en 'es een feesje in belgie proberen?

Posted by SnuggLe on May-28-2004 10:45:

quote:
Originally posted by FunkySimon
dat hebben ze ook wel geprobeerd natuurlijk, maar jullie regering is veel strenger m.b.t. het uitdelen van vergunningen voor dit soort groot schalige feesten.

Over 2 jaar zijn er in NL ook een STUK minder festivals, let op mijn woorden. Die ontwikkeling is nu al ingezet. De politie-inzet loopt de pan uit.... Waarom? Iedereen wil meer veiligheid etc blablabla maar niemand wil er voor betalen en dus moet de overheid maar opdraaien voor de kosten. Hier in Den haag hebben ze al een paar keer NEE moeten verkopen. Gelijk hebben ze. Als ik dat hier op bureau Rijswijk zie, hoeveel inzet d'r naar allemaal voor ontzettende stupide dingen gedaan moet worden, omdat het 'maybe uit de hand ZOU kunnen lopen'. Dr wordt voor iedere scheet een demonstratie etc gehouden. Dan zegt iedereen van: waar is die politie allemaal voor nodig dan?

Iedereen zit te zeuren over regeltjes, dat er teveel zijn. Zijn er ook! Ben ik het mee eens! D'r zouden veel minder regels moeten kunnen, in andere landen is dat ook zo. Maarja, gaat er een keer iets mis zoals Enschede/Volendam, DAN begint iedereen te zeiken en met zijn vingertje naar de overheid te wijzen...
Lekker dubbel dus...

Ugh!

Posted by dj_spare on May-28-2004 15:59:

zijn wij nou Nederlanders of niet??? Scoren die kaarten!!!

de website is alleen down... goh.. hoe zou dat toch komen

Posted by magrec on May-28-2004 16:14:

http://njoy.id-t.com/reg_njoy.php

hehe registratie is verwerkt

Posted by dj_spare on May-28-2004 16:16:

hmm ik zwerf nu al 10 mins lang rond op die site maar vind geen link

edit: nevermind... link heb ik, maar ISP werkt niet mee (server nie gevonde )

edit2: registratie verwerkt, ooh wat voel ik me nu goed

Posted by Blik on May-28-2004 16:25:

een vriend van mij studeert vrijetijdswetenschappen aan de UvT in Tilburg, die kon 4 kaartjs gratis krijgen

En ik kan ook een gratis kaartje krijgen via ID-T Magazine, maar weinig kans dat ik ga (tentamenweek)

Posted by SnuggLe on May-28-2004 18:03:

quote:
Met een groep naar NJOY in een gratis 25-persoonstent

Altijd al met je eigen vrienden een tent willen hebben op een groot meerdaags festival? NJOY biedt jou nu die mogelijkheid! De eerste 20 groepen die meedoen aan de groepen actie winnen een gratis tent voor 25 personen.

Wat houdt de NJOY groepenactie in?

Je regelt zo snel mogelijk 25 mensen die via jou een kaartje willen kopen voor het festival. Wees er snel bij, want er zijn maar 20 tenten beschikbaar voor deze actie.

Wat krijg jij?
� Gratis een eigen tent voor jou en je vrienden (25 personen)
� Leuke gadgets
� 2 Vrijkaartjes voor het festival
� Kans op een VIP-tent (gratis tent, 25 vrijkaarten en extra luxe)!!!

Wil jij ��n van de 20 tenten bemachtigen, zorg dan dat je 25 vrienden weet te mobiliseren, die allemaal het geld voor een kaartje aan jou overmaken. Meld je dan aan op [email protected]. Geef duidelijk je naam, adresgegevens en telefoonnummer
Kijk voor alle info over de groenenactie op Njoy.id-t.com

Posted by SnuggLe on May-28-2004 18:04:

quote:
Originally posted by Blik
een vriend van mij studeert vrijetijdswetenschappen aan de UvT in Tilburg, die kon 4 kaartjs gratis krijgen

En ik kan ook een gratis kaartje krijgen via ID-T Magazine, maar weinig kans dat ik ga (tentamenweek)

Doe nou maar gewoon, je kan er altijd iemand mee blijmaken.

Mij bv Ik ga met JP en (waarschijnlijk) met Harmen, maar Anke wil ook mee

Posted by magrec on May-29-2004 09:44:

quote:

De uitnodiging voor abonnees van ID&T Magazine betreft 2 gratis kaartjes. We vinden het gewoon leuk om met jullie een feessie te bouwen daar. Da's alles. Kijk, geen enkel festival is de 1e keer uitverkocht, dus ook Njoy (waarschijnlijk) niet. Dus: Njoy it while you can

Posted by eXos on May-29-2004 09:49:

Ik heb ook 2 kaarten. Gekregen van een vriend die een ID&T presentatie heeft gehad. Tis een all-in VIP-kaart voor 3 dgn Ik ga wel ff kijken, tis toch dicht bij....

Posted by Opti on May-29-2004 13:59:

Ik heb mijn ID&T mag nog niet gehad.... krijg er altijd twee, dus ben benieuwd

Posted by Magic83 on May-29-2004 17:36:

ff kijken of ze er nog zijn. Maar je moet je abonneenummer opgeven die op het plasticje zit om het magazine heen, maar die heb ik natuurlijk weggegooid Hoe krijg ik die alsnog?

Posted by SnuggLe on May-31-2004 11:12:

Niemand een kaartje voor me over dan???

Posted by magrec on May-31-2004 12:57:

Eerst kijken of ik die kaarten ook echt krijg!

Posted by Roos22 on May-31-2004 15:09:

quote:
Originally posted by Magic83
ff kijken of ze er nog zijn. Maar je moet je abonneenummer opgeven die op het plasticje zit om het magazine heen, maar die heb ik natuurlijk weggegooid Hoe krijg ik die alsnog?

Tjah is mij ook gebeurd. Gewoon alsnog invullen en dan maar zonder je abonneenummer.. You never know!

Posted by Original on May-31-2004 16:23:

Vaag dat mensen dat magazine 2 jaar na sensation nog krijgen, ik heb in totaal 3 gehad en ook nog is zonder dvd.

Posted by Magic83 on May-31-2004 20:32:

quote:
Originally posted by Original
Vaag dat mensen dat magazine 2 jaar na sensation nog krijgen, ik heb in totaal 3 gehad en ook nog is zonder dvd.

Klopt idd geen fuck van die regeling. Blad tijdje gehad, nooit een dvd. Ooit gemailed zou ik dvd van 2003 krijgen, ook nooit gehad.

Pages (3): [1] 2 3 »