TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Gratis naar n-joy
Pages (3): [1] 2 3 »
Gratis naar n-joy
HEhehe dat feest gaat zooo enorm floppen.
Nu krijgen alle leden van id&t magazine een gratis kaartje. (ff registreren alleen)....hmm misschien toch maar op een saaie zondag kijken....
hehe en ik krijg dat blad al vanaf mysteryland 2002 ofzo gratis 
Heb ook kaartjes voor de zondag (gratis bij SW-ST tickets)
Snuggle wilde wel mee geloof ik 
Roll-call? 
Ps: als het niks is kun je altijd nog Six Flags in 
Als je wel kaartjes hebt gekocht en drie kwart van de mensen loopt er gratis rond, dan voel je je volgens mij aardig genaaid door ID_Shit.
Ik denk dat ik wel ga jah op zondag draaien nog wel leuke dj's en soulvatioon is wel grappig dus mocht het mooi weer worden die dag dan pak ik de auto en ben ik er ook nog wel binnen 30 minuten 
Ja ik wil maybe wel, kan met JP mee, dus 
Lijkt me wel lachen 
Maar Anke wil ook mee, even nog een kaartje zoeken.
Iemand 1 over?
Oh, doen we de TA-six flags meeting 
Op Marktplaats staan oa 2 tickets (zondag) voor 10 Euri 
| quote: |
| Originally posted by jp Op Marktplaats staan oa 2 tickets (zondag) voor 10 Euri |

Ik zag die enveloppe met uitnodiging erop en ik dacht dat het weer om reclame ging, dus ik heb hem gelijk verscheurd en in de prullenbak gegooid. En nu lees ik dus dit bericht 
Toch maar weer even eruit vissen en in elkaar plakken dan 
Zo'n dingen zijn enorm frustrerend om te lezen. In Belgie heb je drie goeie "festivals" per jaar met wat geluk, en jullie hollanders hebben er zo veel dat ze de tickets gewoon niet meer verkocht krijgen.
Kan ID&T hier niets uit leren en 'es een feesje in belgie proberen? 
| Originally posted by FunkySimon dat hebben ze ook wel geprobeerd natuurlijk, maar jullie regering is veel strenger m.b.t. het uitdelen van vergunningen voor dit soort groot schalige feesten. |
zijn wij nou Nederlanders of niet??? Scoren die kaarten!!!
de website is alleen down... goh.. hoe zou dat toch komen 
http://njoy.id-t.com/reg_njoy.php
hehe registratie is verwerkt 
hmm ik zwerf nu al 10 mins lang rond op die site maar vind geen link 
edit: nevermind... link heb ik, maar ISP werkt niet mee (server nie gevonde
)
edit2: registratie verwerkt, ooh wat voel ik me nu goed 
een vriend van mij studeert vrijetijdswetenschappen aan de UvT in Tilburg, die kon 4 kaartjs gratis krijgen
En ik kan ook een gratis kaartje krijgen via ID-T Magazine, maar weinig kans dat ik ga (tentamenweek)
| Met een groep naar NJOY in een gratis 25-persoonstent Altijd al met je eigen vrienden een tent willen hebben op een groot meerdaags festival? NJOY biedt jou nu die mogelijkheid! De eerste 20 groepen die meedoen aan de groepen actie winnen een gratis tent voor 25 personen. Wat houdt de NJOY groepenactie in? Je regelt zo snel mogelijk 25 mensen die via jou een kaartje willen kopen voor het festival. Wees er snel bij, want er zijn maar 20 tenten beschikbaar voor deze actie. Wat krijg jij? � Gratis een eigen tent voor jou en je vrienden (25 personen) � Leuke gadgets � 2 Vrijkaartjes voor het festival � Kans op een VIP-tent (gratis tent, 25 vrijkaarten en extra luxe)!!! Wil jij ��n van de 20 tenten bemachtigen, zorg dan dat je 25 vrienden weet te mobiliseren, die allemaal het geld voor een kaartje aan jou overmaken. Meld je dan aan op [email protected]. Geef duidelijk je naam, adresgegevens en telefoonnummer Kijk voor alle info over de groenenactie op Njoy.id-t.com |
| Originally posted by Blik een vriend van mij studeert vrijetijdswetenschappen aan de UvT in Tilburg, die kon 4 kaartjs gratis krijgen En ik kan ook een gratis kaartje krijgen via ID-T Magazine, maar weinig kans dat ik ga (tentamenweek) |
Ik ga met JP en (waarschijnlijk) met Harmen, maar Anke wil ook mee
De uitnodiging voor abonnees van ID&T Magazine betreft 2 gratis kaartjes. We vinden het gewoon leuk om met jullie een feessie te bouwen daar. Da's alles. Kijk, geen enkel festival is de 1e keer uitverkocht, dus ook Njoy (waarschijnlijk) niet. Dus: Njoy it while you can |
Ik heb ook 2 kaarten. Gekregen van een vriend die een ID&T presentatie heeft gehad. Tis een all-in VIP-kaart voor 3 dgn
Ik ga wel ff kijken, tis toch dicht bij....
Ik heb mijn ID&T mag nog niet gehad.... krijg er altijd twee, dus ben benieuwd
ff kijken of ze er nog zijn. Maar je moet je abonneenummer opgeven die op het plasticje zit om het magazine heen, maar die heb ik natuurlijk weggegooid
Hoe krijg ik die alsnog?
Niemand een kaartje voor me over dan??? 
Eerst kijken of ik die kaarten ook echt krijg!
| Originally posted by Magic83 ff kijken of ze er nog zijn. Maar je moet je abonneenummer opgeven die op het plasticje zit om het magazine heen, maar die heb ik natuurlijk weggegooid Hoe krijg ik die alsnog? |
Vaag dat mensen dat magazine 2 jaar na sensation nog krijgen, ik heb in totaal 3 gehad en ook nog is zonder dvd.
| Originally posted by Original Vaag dat mensen dat magazine 2 jaar na sensation nog krijgen, ik heb in totaal 3 gehad en ook nog is zonder dvd. |