TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Te koop: Camera Digital Ixus 330
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by SnuggLe on May-27-2004 17:39:

Te koop: Camera Digital Ixus 330

Te koop, een hele echte camera van een Partyflock/Partyscene fotograaf! Wie wil die nou niet hebben! Gesigneerd zelfs nog als je wil

Maar even serieus:

Ik verkoop mijn Ixus 330!
2.1 Megapixel
3x optische zoom, 3x digitale zoom
2 maal 128 mb Compact Flash kaart
1 maal 8 mb Compact Flash kaart
2 accu's
Software
Tasje
USB kabel

Review van de camera: http://www.dpreview.com/reviews/canondigitalixus330/

Hoogste bod wat ik heb is 155 euro.........
Foto's die ermee gemaakt zijn kan je hier overal op PF zitten, check:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ots.html#shoots

Reageren hier of via PB..........

Greetz,
SnuggLe

Posted by Opti on May-27-2004 17:53:

Ehm, je hebt de 300 ipv 330 toch?

Posted by Dr Oetker on May-27-2004 19:04:

Re: Te koop: Camera Digital Ixus 330

Ik ben ook een eigenaar van deze camera, het klopte niet helemaal... Ja ik weet ut ik loop weer eens te zeiken...
Verder vind ik het een hele relaxe camera, ik heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik deze heb gekocht, ook omdat ie van de vrachtwagen was gevallen en dus een stuk goedkoper was...

quote:
Originally posted by SnuggLe

Maar even serieus:

Ik verkoop mijn Ixus 330!
2.0 Megapixel
3x optische zoom, 7.5x digitale zoom
2 maal 128 mb Compact Flash kaart
1 maal 8 mb Compact Flash kaart
2 accu's
Software
Tasje
USB kabel

Posted by franzelare on May-27-2004 19:07:

houd het toch nog even bij mijn sony en mijn Ixus V3

Posted by SnuggLe on May-27-2004 19:49:

quote:
Originally posted by Optimus
Ehm, je hebt de 300 ipv 330 toch?

Eh..........330 dacht ik...........

Posted by Opti on May-27-2004 19:51:

kijk even op de doos voor de zekerheid En het staat toch ook op de cam zelf?

Posted by SnuggLe on May-27-2004 20:35:

quote:
Originally posted by Optimus
kijk even op de doos voor de zekerheid En het staat toch ook op de cam zelf?

Had geen zin om te kijken, maar het is idd een 300

Posted by jp on May-27-2004 21:58:

Krijg de koper je enorme verzameling nekked picz er gratis bij als bonus?
En what about een niet goed geld terug garantie?

[telsell mode off]

Posted by SnuggLe on May-28-2004 06:07:

quote:
Originally posted by jp
Krijg de koper je enorme verzameling nekked picz er gratis bij als bonus?
En what about een niet goed geld terug garantie?

[telsell mode off]

Posted by Jappio on May-28-2004 09:53:

Vandaag een nieuwe canon powershot s50 binnengekregen, dankzij de baliemuts van Canon die de vorige (s30) uit haar handen liet vallen toen we m daar ter reparatie terug brachten

Posted by SnuggLe on May-28-2004 10:40:

quote:
Originally posted by Jappio
Vandaag een nieuwe canon powershot s50 binnengekregen, dankzij de baliemuts van Canon die de vorige (s30) uit haar handen liet vallen toen we m daar ter reparatie terug brachten

Cool

Ik heb nu mijn nieuwe Sony DSC-v1! Hiep hoi, hiep hoi!
Even uittesten volgende week op Integrate.... Want ik snap er nog de ballen van. Die Ixus was makkelijk, deze niet

Posted by tiestoworld on May-28-2004 13:32:

Talking FinePix S3000

I have thise one

FinePix S3000

more info here

Posted by SnuggLe on May-28-2004 14:14:

Re: FinePix S3000

quote:
Originally posted by tiestoworld
I have thise one

FinePix S3000

more info here

Bleergh, Fuji!

De 710 is WEL vet....niet zo groot, en beter dan die s3000.

Posted by Smirnoff on May-28-2004 22:41:

Re: FinePix S3000

quote:
Originally posted by tiestoworld
I have thise one

FinePix S3000

more info here

Is wel makkelijk ja om in je broekzak te stoppen.
Echt ideaal !!

--------------------------------------------------------------------

To snuggle:

Ik denk dat het lastig wordt hem te verkopen, iedereen koopt een nieuwe tegenwoordig. Als ik jou was zou ik hem bij een 1e goed bod gewoon verpatsen !

Posted by SnuggLe on May-29-2004 07:57:

Re: Re: FinePix S3000

quote:
Originally posted by Smirnoff

To snuggle:

Ik denk dat het lastig wordt hem te verkopen, iedereen koopt een nieuwe tegenwoordig. Als ik jou was zou ik hem bij een 1e goed bod gewoon verpatsen !

Ja klopt, ik weet het.... Maar ik probeer het eerst nog zo. Daarna kijk ik wel/hoor ik het wel. Anders verkoop ik gewoon die kaartjes los (2x 128 mb) en dan de camera apart voor 100 euro ofzo.

Posted by Djeebie on May-29-2004 14:47:

Ik heb vandaag de Pentax Optio S4i besteld Ideaal ding. Past gewoon in je broekzak, want hij is iets groter dan een bankpas. En dan maakt 'ie nog eens hele leuke foto's ook.

Trouwens Snuggle, dat ding van jou is volgens mij vrij bijzonder. Op kieskeurig.nl weten ze me te vertellen dat de Ixus 300 te koop is vanaf �734,35

Posted by TranceFool on May-29-2004 15:03:

Dat ding van jou ziet er vet handig uit Djeebie, hoe duur istie?

Posted by Djeebie on May-29-2004 15:24:

quote:
Originally posted by TranceFool
Dat ding van jou ziet er vet handig uit Djeebie, hoe duur istie?

Ik heb hem bij bestekeus.nl besteld. Dan is 'ie �354 (�362 incl. verzendkosten). Misschien dat je hem alleen bij de Mediamarkt goedkoper kunt vinden, maar als het goed is hebben ze hem daar op dit moment nog niet. Enige nadeel is dat de SD cards die hij gebruikt wat aan de prijzige kant zijn (256 MB voor �60-80). Maar aan de andere kant schijnt SD wel de standaard te worden, dus dan zal de prijs wel gaan zakken.

Ik zat trouwens te twijfelen tussen deze en de Canon Ixus 430 en de Casio EX-Z40. De Casio komt er het minst goed vanaf in de tests, maar nog steeds wel aardig en is ��n van de kleinste camera's die je kunt krijgen. De verschillen tussen de Canon en de Pentax zijn niet heel groot. De Canon schijnt iets beter foto's te maken, maar de Pentax heeft weer meer instellingsmogelijkheden.

Dus

Posted by TranceFool on May-29-2004 16:04:

quote:
Originally posted by Djeebie
Ik heb hem bij bestekeus.nl besteld. Dan is 'ie �354 (�362 incl. verzendkosten). Misschien dat je hem alleen bij de Mediamarkt goedkoper kunt vinden, maar als het goed is hebben ze hem daar op dit moment nog niet. Enige nadeel is dat de SD cards die hij gebruikt wat aan de prijzige kant zijn (256 MB voor �60-80). Maar aan de andere kant schijnt SD wel de standaard te worden, dus dan zal de prijs wel gaan zakken.

Ik zat trouwens te twijfelen tussen deze en de Canon Ixus 430 en de Casio EX-Z40. De Casio komt er het minst goed vanaf in de tests, maar nog steeds wel aardig en is ��n van de kleinste camera's die je kunt krijgen. De verschillen tussen de Canon en de Pentax zijn niet heel groot. De Canon schijnt iets beter foto's te maken, maar de Pentax heeft weer meer instellingsmogelijkheden.

Dus

Thanx voor de info, zijn erg leuke apparaatjes
Ben ook op zoek naar een fijn klein dingetje maar het is me allemaal nog net iets te duur.

Posted by Smirnoff on May-29-2004 16:31:

meneer snuggle.......

Wat moet je voor die 128 MB kaartjes hebben ?

Posted by Donna on May-29-2004 22:37:

Wilde ik eigenlijk ook vragen

Kep

deze

Posted by New Wave on May-30-2004 01:59:

Ik heb deze:

Canon EOS 650:

En volgende week ga ik deze kopen:

De Nikon F80

Variabele gevoeligheid, en je hebt alles zelf in de hand.
Ik blijf analoog trouw.
Geen extra bullshit waardoor je dikke knaken verpatst!
Liever een korrel dan een pixel!

Posted by SnuggLe on May-31-2004 11:55:

quote:

Dus

Jullie kennen de pricewatch van Tweakers.net?? http://www.tweakers.net/pricewatch

Pentax Optio staat daar voor 299 euro.... Daar moet je echt kijken want dan heb je echt 99% zeker de goedkoopste zaak. Heb mijn DSC v1 ook daar bekeken waar hij het goedkoopste is. Ik zou zoiets echt niet meer in de winkel kopen...internet is makkelijker en goedkoper. Ixus 430 is overigens 30 euro duurder.

Ik zou toch zijn gegaan voor de Canon overigens. De kaarten zijn goedkoper (compact Flash) en Canon staat bij mij echt voor kwaliteit. De verschillende fotografen op feesten (oa Partyflock) hebben in 70% van het geval een Canon. Hij maakt gewoon hele goede overzichtspictures etc.

Oh en mensen: MEER Megapixel wil ECHT NIET zeggen dat de camera beter is. Iedereen gaat altijd voor meer megapixel, maar de helft heeft er geen verstand van ....

Oh, de mijne:

http://www.dpreview.com/reviews/sonydscv1/

En je weet wat ze zeggen, des te groter je camera, des te kleiner je .... He Frans?

Smirnoff/Anja: wat kosten die 128 mb kaarten Compact Flash normaal?
Zit tussen de 30 en 50 euro volgensmij, dus je zou ze per stuk voor 20 euro mogen kopen.

Posted by Djeebie on May-31-2004 12:05:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jullie kennen de pricewatch van Tweakers.net?? http://www.tweakers.net/pricewatch

Pentax Optio staat daar voor 299 euro.... Daar moet je echt kijken want dan heb je echt 99% zeker de goedkoopste zaak. Heb mijn DSC v1 ook daar bekeken waar hij het goedkoopste is. Ik zou zoiets echt niet meer in de winkel kopen...internet is makkelijker en goedkoper. Ixus 430 is overigens 30 euro duurder.

Die ken ik ja. Ik heb zowel bij pricewatch als bij kieskeurig.nl uitvoerig zitten vergelijken en de goedkoopste S4i komt toch uit rond de �350. Die Optio die jij bedoelt voor �299 is de S4 en niet de S4i

Ik heb net bij www.informatique.nl een 256mb SD-geheugenkaartje voor �49 besteld. Goedkoper heb ik ze nog niet kunnen vinden.

Posted by SnuggLe on May-31-2004 12:33:

quote:
Die ken ik ja. Ik heb zowel bij pricewatch als bij kieskeurig.nl uitvoerig zitten vergelijken en de goedkoopste S4i komt toch uit rond de �350. Die Optio die jij bedoelt voor �299 is de S4 en niet de S4i

Ik heb net bij www.informatique.nl een 256mb SD-geheugenkaartje voor �49 besteld. Goedkoper heb ik ze nog niet kunnen vinden.

Ah oke
Informatique, daar heb ik mijn cam ook bestelt
Nu nog even extra accu en 256 mb Memory stick Pro regelen.

Pages (3): [1] 2 3 »