TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Te koop: Camera Digital Ixus 330
Pages (3): [1] 2 3 »
Te koop: Camera Digital Ixus 330
Te koop, een hele echte camera van een Partyflock/Partyscene fotograaf! Wie wil die nou niet hebben! Gesigneerd zelfs nog als je wil 
Maar even serieus:
Ik verkoop mijn Ixus 330!
2.1 Megapixel
3x optische zoom, 3x digitale zoom
2 maal 128 mb Compact Flash kaart
1 maal 8 mb Compact Flash kaart
2 accu's
Software
Tasje
USB kabel
Review van de camera: http://www.dpreview.com/reviews/canondigitalixus330/
Hoogste bod wat ik heb is 155 euro.........
Foto's die ermee gemaakt zijn kan je hier overal op PF zitten, check:
http://party.snt.utwente.nl/flock/S...ots.html#shoots
Reageren hier of via PB..........
Greetz,
SnuggLe
Ehm, je hebt de 300 ipv 330 toch?
Re: Te koop: Camera Digital Ixus 330
Ik ben ook een eigenaar van deze camera, het klopte niet helemaal... Ja ik weet ut ik loop weer eens te zeiken...
Verder vind ik het een hele relaxe camera, ik heb er nog geen moment spijt van gehad dat ik deze heb gekocht, ook omdat ie van de vrachtwagen was gevallen en dus een stuk goedkoper was...
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar even serieus: Ik verkoop mijn Ixus 330! 2.0 Megapixel 3x optische zoom, 7.5x digitale zoom 2 maal 128 mb Compact Flash kaart 1 maal 8 mb Compact Flash kaart 2 accu's Software Tasje USB kabel |
houd het toch nog even bij mijn sony en mijn Ixus V3 
| Originally posted by Optimus Ehm, je hebt de 300 ipv 330 toch? |
kijk even op de doos voor de zekerheid
En het staat toch ook op de cam zelf?
| Originally posted by Optimus kijk even op de doos voor de zekerheid En het staat toch ook op de cam zelf? |
Krijg de koper je enorme verzameling nekked picz er gratis bij als bonus?
En what about een niet goed geld terug garantie?
[telsell mode off]

| Originally posted by jp Krijg de koper je enorme verzameling nekked picz er gratis bij als bonus? En what about een niet goed geld terug garantie? [telsell mode off] |
Vandaag een nieuwe canon powershot s50 binnengekregen, dankzij de baliemuts van Canon die de vorige (s30) uit haar handen liet vallen toen we m daar ter reparatie terug brachten

| Originally posted by Jappio Vandaag een nieuwe canon powershot s50 binnengekregen, dankzij de baliemuts van Canon die de vorige (s30) uit haar handen liet vallen toen we m daar ter reparatie terug brachten |

FinePix S3000
I have thise one
FinePix S3000
more info here
Re: FinePix S3000
| Originally posted by tiestoworld I have thise one FinePix S3000 more info here |

Re: FinePix S3000
| Originally posted by tiestoworld I have thise one FinePix S3000 more info here |
Re: Re: FinePix S3000
| Originally posted by Smirnoff To snuggle: Ik denk dat het lastig wordt hem te verkopen, iedereen koopt een nieuwe tegenwoordig. Als ik jou was zou ik hem bij een 1e goed bod gewoon verpatsen ! |
Ik heb vandaag de Pentax Optio S4i besteld
Ideaal ding. Past gewoon in je broekzak, want hij is iets groter dan een bankpas. En dan maakt 'ie nog eens hele leuke foto's ook.

Trouwens Snuggle, dat ding van jou is volgens mij vrij bijzonder. Op kieskeurig.nl weten ze me te vertellen dat de Ixus 300 te koop is vanaf �734,35 
Dat ding van jou ziet er vet handig uit Djeebie, hoe duur istie? 
| Originally posted by TranceFool Dat ding van jou ziet er vet handig uit Djeebie, hoe duur istie? |
| Originally posted by Djeebie Ik heb hem bij bestekeus.nl besteld. Dan is 'ie �354 (�362 incl. verzendkosten). Misschien dat je hem alleen bij de Mediamarkt goedkoper kunt vinden, maar als het goed is hebben ze hem daar op dit moment nog niet. Enige nadeel is dat de SD cards die hij gebruikt wat aan de prijzige kant zijn (256 MB voor �60-80). Maar aan de andere kant schijnt SD wel de standaard te worden, dus dan zal de prijs wel gaan zakken. Ik zat trouwens te twijfelen tussen deze en de Canon Ixus 430 en de Casio EX-Z40. De Casio komt er het minst goed vanaf in de tests, maar nog steeds wel aardig en is ��n van de kleinste camera's die je kunt krijgen. De verschillen tussen de Canon en de Pentax zijn niet heel groot. De Canon schijnt iets beter foto's te maken, maar de Pentax heeft weer meer instellingsmogelijkheden. Dus |

meneer snuggle.......
Wat moet je voor die 128 MB kaartjes hebben ?
Wilde ik eigenlijk ook vragen
Kep
deze
Ik heb deze: 
Canon EOS 650:
En volgende week ga ik deze kopen:
De Nikon F80
Variabele gevoeligheid, en je hebt alles zelf in de hand.
Ik blijf analoog trouw. 
Geen extra bullshit waardoor je dikke knaken verpatst!
Liever een korrel dan een pixel!
| Originally posted by Djeebie Ik heb hem bij bestekeus.nl besteld. Dan is 'ie �354 (�362 incl. verzendkosten). Misschien dat je hem alleen bij de Mediamarkt goedkoper kunt vinden, maar als het goed is hebben ze hem daar op dit moment nog niet. Enige nadeel is dat de SD cards die hij gebruikt wat aan de prijzige kant zijn (256 MB voor �60-80). Maar aan de andere kant schijnt SD wel de standaard te worden, dus dan zal de prijs wel gaan zakken. Ik zat trouwens te twijfelen tussen deze en de Canon Ixus 430 en de Casio EX-Z40. De Casio komt er het minst goed vanaf in de tests, maar nog steeds wel aardig en is ��n van de kleinste camera's die je kunt krijgen. De verschillen tussen de Canon en de Pentax zijn niet heel groot. De Canon schijnt iets beter foto's te maken, maar de Pentax heeft weer meer instellingsmogelijkheden. Dus |

| Originally posted by SnuggLe Jullie kennen de pricewatch van Tweakers.net?? http://www.tweakers.net/pricewatch Pentax Optio staat daar voor 299 euro.... Daar moet je echt kijken want dan heb je echt 99% zeker de goedkoopste zaak. Heb mijn DSC v1 ook daar bekeken waar hij het goedkoopste is. Ik zou zoiets echt niet meer in de winkel kopen...internet is makkelijker en goedkoper. Ixus 430 is overigens 30 euro duurder. |

| Originally posted by Djeebie Die ken ik ja. Ik heb zowel bij pricewatch als bij kieskeurig.nl uitvoerig zitten vergelijken en de goedkoopste S4i komt toch uit rond de �350. Die Optio die jij bedoelt voor �299 is de S4 en niet de S4i ![]() Ik heb net bij www.informatique.nl een 256mb SD-geheugenkaartje voor �49 besteld. Goedkoper heb ik ze nog niet kunnen vinden. |