TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Geweldige website!!!
Geweldige website!!!
Het broertje van mijn beste vriendin verzamelt foto's van vage mensen op nog vagere feesten, en heeft daarnaast zijn collectie uitgebreid met vage foto's uit zijn vriendengroep, genomen tijdens de de lichter wordende uurtjes van de dag.
Het resultaat: een geweldig grappige site met een apar van de hartverscheurendste foto's die ik in mijn hele leven heb gezien 
www.knettervaag.nl ennu...zo zijn dus de Friezen 
Leeuwarduh de gekstuh lmao 
whhahaaha die site is vet
echt grappig om te zien wat voor kansloos volk er eigenlijk rondloopt
Anders gooi je ff 3 meikevers naar binnen, gatverdamme
ajajaj.. ik wil niet zeggen dat ik de lekkerste ben maar godnondeju en bij de moeder van pietje bel wat zijn die mensen LELIJK!!!
Hoe kom je erop!

Shit die pict is beswel echt ziek zegmaar..
hell zeg maar van yes 
| quote: |
| Originally posted by jp Hoe kom je erop! |
2 sjinees:
Tune in @ Basicbeats.net 
lees ik weer anderhalf uur te laat
Haha, dat verhaaltje dat onder die meikevers staat ook:
Meikevers zijn schadelijke insecten. De larven eten wortels van planten op waardoor de plant afsterft. Als er een zwerm meikevers op een boom of een struik landt, kan deze helemaal kaalgevreten worden. De mensen hebben daarom lang jacht gemaakt op meikevers, meer bepaald op de engerlingen. Daardoor zijn er tegenwoordig veel minder meikevers. De gevolgen van deze beestjes blijven dus eerder beperkt.
Toch heeft de meikever niet alleen de mens als vijand. Ook vogels en vleermuizen eten meikevers. 
hylarische speedideeen
de meesten zijn in t echt ook echt knettergek, de dingen die ze uithalen..hahha...een avondje Bert Visscher haalt t er zelfs neit bij!!
| Originally posted by Miss Proximus hylarische speedideeen |
| Originally posted by HiGH_NrG Zijn praktisch geen foto's waar ze normaal op staan |

)
| Originally posted by total woot Moet jij zeggen ![]() ![]() |
zo
die gasten zijn echt naar de haaien.

haha, dit lijkt op een raveversie van een ex-wiskundeleraar die ik ooit heb gehad.. misschien is t hem wel