TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טעם העיר 9 (31.05-03.06) פארק הירקון תל-אביב!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by THE_BLUE_DRAGON on May-29-2004 17:16:

טעם העיר 9 (31.05-03.06) פארק הירקון תל-אביב!

מעל 20 מסעדות ישתתפו השנה ב"טעם העיר" מס' 9 - ארבעה לילות של ריחות וטעמים בפארק הירקון בתל אביב.
היריד יתקיים בין ה-31 במאי ל-3 ביוני, בכל יום החל מהשעה 18.00 ועד אחרי חצות .
הכניסה חופשית.

לאור ההצלחה של "טעם העיר 8" יופעל גם השנה טעם העיר במתכונת מורחבת של
ארבעה לילות בהם אפשר להסתובב בין המסעדות והדוכנים, לטעום מתפריטי
העיר, לדבר על אוכל, לנשום יין ולהיחשף למגוון עצום של טעמים והתנסויות גסטרונומיות.

מעל 820 אלף דולר יושקעו השנה באירוע הקולינרי הגדול ביותר הנערך בישראל.
המסעדות המשתתפות השנה הן:
אודאון, אונגרד, אורקה, אדוארדו, אלי אולי, ארטישוק, תל אביב ברוהאוס,
הסינית האדומה, סטייק האוס וייט הול, טפאו, ין ינג, ימה, לחם ארז,
מאנטה ריי, מיקה, סאקורה, סושידו, פאפאגיו, פסטה מיה, טנדורי, קימל,
שנגרילה ומלון דן תל-אביב למען ילדי וראייטי ישראל.

לצד המסעדות יפעלו במקו םכ- 100 דוכנים עמוסים כל טוב
גבינות ייחודיות, פירות אקזוטיים ,עשבי תיבול, לחמים טריים עשויים עבודות יד,
מגבני צאן, יצרני שמן זית גלילי, מערבבי תבלינים, קונדיטורים ואמני מאפה,
מעשני בשרים, מגדלי דגים, רוקחי קונפיטורות, ריבות, פירות מבושלים בסוכר,
מרמלדות, קרפים, חמוצים, מחמצים וכבושים, מאכלי עמים, מזון בריאות, מזון אורגני ועוד.

בדוכנים מיוחדים ימכרו גם מיצים טבעיים, קוקטיילים אלכוהוליים אקזוטיים,
בירות, יין וקפה במגוון גדול, שישקף את השינויים שחלו בתחומים אלה בשנים האחרונות.
השנה אפשר יהיה למצוא ביריד גם תצוגות מורחבות של כלי הגשה, כלי אפיה ובישול,
ספרות מקצועית בתחום, ספרי יין, מגזינים מקצועיים וירחוני גורמה.

כבשנה שעברה, יגודר שטח האירוע בפארק גני יהושע (פארק הירקון) בגידור היקפי שיכלול 10 שערי כניסה ויציאה.
הגידור יאפשר שליטה ובקרה לכוחות הביטחון והאבטחה– הכניסה חופשית.

מחיר מנה : 20 ש"ח

"טעם העיר 9 י מופק על ידי עיתון העיר בשיתוף המחלקה למופעים בעיריית תל-אביב-יפו.

רשימת המציגים:
קפה: עלית – קפה נמס עלית - קפה תורכי
בירה: מבשלות בירה ישראל - משווקת בירות קרלסברג, טובורג
משקאות קלים: החברה המרכזית למשקאות - דיאט קוקה-קולה לימון
תקשורת סלולרית: סלקום
יין ואלכוהול: תימקו בירה – משווקת רד בול, קורונה יקבי כרמל ארבינגר נתיב היין בע"מ בר טנדר ברקן הרי הגליל שקד ניצן מותגי מזון רקאנטי בנימינה בר מאסטר הכרם י.ד. עסקים
תנובה חלב: יופלה השף הלבן קרלו קולאז'
תנובה בשר: מאמא עוף
גלידות: ויקטורי היידיס בראנץ'
קפוטו מבשלים: יוניליוור - קנור ראקוטו קאסיי צ'יקן ביס פאבליק ניו יורק ניו יורק טוק טוק אינדירה מקסיקני המכולת הסינית שחרזאד פיצה מטר כרמים Wings R` Us אל גאוצ'ו למון גראס מפגש הסטייק
פירות וירקות: פטל טוב משדה יעקב
מיצים: ג'וס לנד הדבר האמיתי בבל דרינקס שייקספרי
עוגות ועוגיות: עוגות דה לה פה מתוקה בן עמי רולדין איילה בר
מתוקים: הנריס - הקרפ התרפתי הפנקייק ההולנדי מנצ'יס מתוק וטעים
שוקולד: קינוחים Dori`s Schakolad
קפה: דרך הקפה (מבית לנדור) קופי טו גו
שמן זית: שמנא וזיתא חלוצה
עשבי תיבול: תבליני תבל
שונות אוכל: עלית - דוריטוס לחמעג'ון - בורקס פופקורן פקטורי ילדודס ריקו אמפנדס שערות סבתא תותים וקצפת
שונות: מפעל הפיס לוטו נט חגי אופנועים סודה קלאב בלון שמח עיתונים
ירחונים ואתרים: הארץ גלובס על השולחן דרך האוכל רסט
2eat
כרטיסי אשראי: תשלובת ישראכרט



בקשר למוסיקה!
יש במה של גלגלץ' של כל הילדודס והמוסיקה המבחילה!

ויש את המתחם הקטן של הרד-בול ששנה שעברה ניגן שם סהר.ז שלושה ימים וביום האחרון ניגן אם אני לא טועה זידן!

אין לי מושג מה יהיה שם השנה אבל שווה להגיע למרות הכל!
ויאללה יא שמממנניייםםםם תתחילו לטחון!!!!!!!!!!!


Posted by DJ-BON_v2 on May-29-2004 19:13:

Re: טעם העיר 9 (31.05-03.06) פארק הירקון תל-אביב!

אני כל כך
אבל כל כך
כל כך שם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

טעם העיר זה אחד ההפנינגים היותר טובים..

מי בא??


Posted by coby on May-29-2004 19:24:

כעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע !!!


אוכללללל !!!!!!!!!!


חייב ללכת לשם !!!!@^!$%


Posted by eXeTik on May-29-2004 22:23:

אוכל = אני!!

עושים מפגש?


Posted by Eitan E on May-30-2004 00:23:

ההורים שלי היו שנה שעברה אמרו לי היה אחושרמוטה המוני ומפוצץ


Posted by DJ-BON_v2 on May-30-2004 16:54:

quote:
Originally posted by Eitan E
ההורים שלי היו שנה שעברה אמרו לי היה אחושרמוטה המוני ומפוצץ


נכון באמת מפוצץ שם, כל שנה.. אבל שווה את זה!
מלא אוכל
מלא מלא מלא מלא מלא אוכל
כל מקום יש לך אנשים אוכלים


Posted by yaman on May-30-2004 16:58:

שירותים יש שם?


Posted by THE_BLUE_DRAGON on May-30-2004 17:04:

יש שירותים אבל עדיף להביא מהבית חחחחחחחחחחחחחחח...!!!!!!!!


Posted by yaman on May-30-2004 17:33:

אז אני בא!


Posted by DJ-BON_v2 on May-30-2004 17:39:

quote:
Originally posted by yaman
אז אני בא!


תבואו רעבים!!


Posted by markfeldman on May-30-2004 19:43:

quote:
תבואו רעבים


ושבעים בכסף...


Posted by yaman on May-30-2004 19:45:

רגע האוכל בחינם?


Posted by DJ-BON_v2 on May-30-2004 19:52:

quote:
Originally posted by yaman
רגע האוכל בחינם?


חחחחחחחחחחחחחחח אתה שוכח אחי את המדינה בה אתה נמצא

מה פתאום חינם...

אבל במחירים שטוענים שהם נמוכים...


Posted by LA© on May-30-2004 20:07:

Re: טעם העיר 9 (31.05-03.06) פארק הירקון תל-אביב!

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON

מחיר מנה : 20 ש"ח



אני כנראה באה...

נראה לי יהיו מלאאאא אנשים השנה


Posted by markfeldman on May-30-2004 20:08:

quote:
אבל במחירים שטוענים שהם נמוכים


ממש לא.

המחירים פרופורציונלים ברמה מפתיעה לגודל המנה אותה אתה מקבל.


Posted by LA© on May-30-2004 20:09:

אהה...
ואני לא יודעת אם המידע שגיל (בלו דרגון)כתב נכון...
אני רק זכרתי שקראתי את זה אצלו...

אבל יש מצב טוב לדעתי שמנה באמת עולה 20 ש"ח


Posted by DJ-BON_v2 on May-30-2004 20:17:

quote:
Originally posted by LA©
אהה...
ואני לא יודעת אם המידע שגיל (בלו דרגון)כתב נכון...
אני רק זכרתי שקראתי את זה אצלו...

אבל יש מצב טוב לדעתי שמנה באמת עולה 20 ש"ח


המחירים הם בסדר גודל 20 ש"ח לא באמת 20 ש"ח...

הרי סך הכל זה כמה עשרות מסעדות שלכל אחת דוכן לכל אחד מחירים אחרים..
אבל באמת זה סדר גודל 20 שקל


Posted by yaman on May-30-2004 21:08:

למסקנה:
יש כוסיות - יש
יש אוכל - יש
יש מוזיקה - יש

אני בא!


Posted by LA© on May-31-2004 09:04:

quote:
Originally posted by DJ-BON_v2
המחירים הם בסדר גודל 20 ש"ח לא באמת 20 ש"ח...

הרי סך הכל זה כמה עשרות מסעדות שלכל אחת דוכן לכל אחד מחירים אחרים..
אבל באמת זה סדר גודל 20 שקל


זה באמת כבר לא משנה...

הכמה שקלים לא עושים את ההבדל


Posted by DJ-BON_v2 on May-31-2004 17:05:

אני הולך לשם עכשיו =))))
מתרגש!!!!!!


Posted by markfeldman on May-31-2004 19:05:

quote:
אני הולך לשם עכשיו =))))
מתרגש


בתיאבון !

ספר איך היה...


Posted by DJ-BON_v2 on May-31-2004 20:43:

quote:
Originally posted by markfeldman
בתיאבון !

ספר איך היה...


אז ככה קודם כל מפוצץ!!
דבר שני - שווה!!
דבר שלישי - באמת רוב המנות עולות 20 בדיוק, לפעמים 15 (תלוי בגודל).. מדהים!!

יש ייצוג מכל מיני מסעדות - וייטהול ברוהאוס למון-גראס אדוארדו וינגס'נ'ציפס מיקה פפגאיו אל-גאוצ'ו טנדורי ועוד המון המון המון דברים

אישית אכלתי בוייט-הול כנפיים היה נחמד מאד
אכלתי צ'וריסוס בפאפאגאיו והיה נחמד..

אה ויש שם בירות - שני העיקריות שאני ראיתי זה דוכן גדול מאד של קרלסברג/טובורג שאתה יכול לקנות חצי ליטר בכוס פלסטיק בעשר שקל או כוס זכוכית חצי ליטר שאפשר למלא עוד פעם ז"א סה"כ ליטר ב25 שקל או כוס זכוכית של ליטר שאפשר למלא פעם אחת (ז"א ליטר) גם ב25 שקל

אני אישית הלכתי לדוכן של בק'ס וקניתי בעשרים שקל כוס חצי ליטר שאפשר למלא עוד פעם... אבל הייתי כבר מלא אז לא מיליתי אז עדיין יש לי את הקופון פעם הבאה אני פשוט אביא את הכוס והקופון ואקח עוד חצי ליטר =)

יש עוד מלא דוכנים שלא הספקתי לטעום...

במילה אחת - שווה!!!!!!!


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-01-2004 13:38:



הייתה חרא מוסיקה בדוחן של הרד-בול הפעם מוסיקה מסחרית
MTV
ראפ
וכל החרא הזה...!!!

מקווה שזה היה רק יום אחד ולא יחזור עליו שוב!


Posted by yaman on Jun-01-2004 16:46:

למסקנה:

אוכל היה? - היה
כוסיות היו? - ?
מוזיקה היתה? - היתה


Posted by DJ-BON_v2 on Jun-01-2004 19:37:

quote:
Originally posted by yaman
למסקנה:

אוכל היה? - היה
כוסיות היו? - ?
מוזיקה היתה? - היתה



למרות שחברה שלי הכי כוסית בעולם היו עוד כמה חביבות שם....


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.