TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מחפש יחצנים חזקים....
מחפש יחצנים חזקים....
כיתות י'
ט'
אם אתם חושבים שאתם תותחים רוצים לעבוד
בתנאים רצחניים
אתם מוזמנים לפנות אליי
אני מקים צותת באזור השרון
לעבוד עם הפקה קבועה באמת בתנאים טובים
105586900
זה האי סי קיו
משם נמשיך לטלפון.
אחי לא חבל שיתלו אותך פה?
חבל מאוד שאתה נכנס סתם לפורום בלי לקרוא את החוקים שלו
עד מחר ההודעה הזו שלך תיעלם, וכנראה שגם ההודעה השנייה ששמת...
צעיר..

| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine צעיר.. |
אני עכשיו מסיים ט'
ואני מכפר-סבא
ואין לי בעיה לסדר לך מפה אנשים דבר איתי..
פלצן!
אתה גונב את כל השיחרורים של הקבוצות
מפיץ אותם באתר שלך על שמך
מרמה ומדרדר את כל העולם עם האתר הזה
ועוד עושה על זה כסף עם פירסומים ואפ טי פי בתשלום
מעצבן את כל הסצנה
ואת הפורום...
ואתה מצפה שאנשים יעבדו אצלך?
הייתי שם לך 3 איקסים ביצאת צדיק...
צודק!
| quote: |
| Originally posted by YoraY אתה גונב את כל השיחרורים של הקבוצות מפיץ אותם באתר שלך על שמך מרמה ומדרדר את כל העולם עם האתר הזה ועוד עושה על זה כסף עם פירסומים ואפ טי פי בתשלום מעצבן את כל הסצנה ואת הפורום... ואתה מצפה שאנשים יעבדו אצלך? הייתי שם לך 3 איקסים ביצאת צדיק... |
אם אתה צריך יחצנים מחיפה אז יש לך אותי...
שמע אלכס חברי :)
אם אתה מחיפה ואתה מסוגל
להביא אנשים למסיבה בשרון אתה באמת מלך בייחצנות
| quote: |
| Originally posted by Rising צודק! אבל מה הקשר בין ליחצן להורדת שירים? והאתר שהוא מייצג..? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.