TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אם שותים לא נוהגים-כנסו ותראו
אם שותים לא נוהגים-כנסו ותראו
http://www.fresh.co.il/dcforum/dcbo...ewmode=threaded
תראו מה זה עולם...פחד אלוהים
ישן אש...
ראיתי את זה ביומיים האחרונים מאה פעם
לא ידוע למה כל שנה בתקופה כלשהי נזכרים בזה...
דוחה רצח ד"א...
אל תאכלו לפני שאתם רואים את זה...
אלוהים יישמור














| quote: |
Originally posted by eXeTik ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
זה באמת ממש מפחיד...
אני ממש מפחד לנסוע אני לא צוחק
גם האוטו\גרוטאה שלי אין בו את כל המנגונים האלה כמו
ABS
וקריות אוויר
ומצד שני הוא אוטו טנק כזה אם אני נתקע במישהו יכול לקרות לו מה שקרה לזאתי בלינק
ביום שבת למשל חבר שלי שתה איזה חצי בירה
וידע שזזים מהר,
ובכל זאת שתה ואמרתי לו שזה לא בסדר, אבל הוא נהג לבית שלו בכל זאת,
אולי הייתי צריך ממש להתעצבן עליו או משהו
בלעעעע
אנשים פשוט לא שמים זין זה כל כך מגעיל
לא קולטים שהם לא מסכנים רק את עצמם.
באמת תמונות קשות
אבל זה לא חדש ראיתי את זה כבר נראה לי שפירסמו את זה אפילו פה בפורום

יא רבאק.... איזה חיים.......... זה יותר גרוע ממוות מה שקרה לה...
מסכנה.... ))))))))))))))))))))))): כבר עדיף למות מאשר לחיות ככה...
| quote: |
| Originally posted by Black-Dragon זה אייקון חדש? |
וואיי פרסמתי את זה לפני ממש ממש מלא זמן
http://www.tranceaddict.com/forums/...%E5%E4%E2%E9%ED
וואו...
תמונות ממש קשות...
ממש קשות
ממש קשות
לא לבעלי לב חלש...
אשכרה תוך כדיי הסתכלות הזלתי דמעות..
בעיקר כי אני מכירה מישהו שעכשיו נהרג בתאונת דרכים
הם היו כבר 5 דקות מהבית.. והנהג איבד שליטה ונתקעו בעמוד
הם ניצלו במכונית שעלתה באש..
זה היה בדרך הביתה ממסיבה ביום שישי, בשבת לפנות בוקר, לפני שבוע וחצי.
זה היה בעיתון עמוד ראשי...
נורא

| quote: |
| Originally posted by LA© וואו... תמונות ממש קשות... ממש קשות ממש קשות לא לבעלי לב חלש... אשכרה תוך כדיי הסתכלות הזלתי דמעות.. בעיקר כי אני מכירה מישהו שעכשיו נהרג בתאונת דרכים הם היו כבר 5 דקות מהבית.. והנהג איבד שליטה ונתקעו בעמוד הם ניצלו במכונית שעלתה באש.. זה היה בדרך הביתה ממסיבה ביום שישי, בשבת לפנות בוקר, לפני שבוע וחצי. זה היה בעיתון עמוד ראשי... נורא |
| quote: |
| Originally posted by Eitan E את מתכוונת לתאונה עם הבחורה הזאת שלא היה לה רשיון והיא איבדה שליטה על המכונית ונכנסה בעמוד חשמל ? |
ואלה לא היה לי מושג שזה ישן
חבר שלי שלח לי את זה באייסי אז חשבתי להראות גם פה בפורום עד כמה זה מסוכן הכבישים הארורים האלה...לא יודע מה איתכם אבל אני בכל פעם שאני נכנס לאוטו אני נזכר בתמונות האלה,וזה בהחלט סיבה לנסוע כמו בנאדם ולא כמו בתצוגת ראווה של אוטומוטור
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.