TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- אם שותים לא נוהגים-כנסו ותראו


Posted by DJ Alex E. on Jun-01-2004 12:31:

אם שותים לא נוהגים-כנסו ותראו

http://www.fresh.co.il/dcforum/dcbo...ewmode=threaded

תראו מה זה עולם...פחד אלוהים


Posted by Elior on Jun-01-2004 13:53:

ישן אש...
ראיתי את זה ביומיים האחרונים מאה פעם
לא ידוע למה כל שנה בתקופה כלשהי נזכרים בזה...

דוחה רצח ד"א...
אל תאכלו לפני שאתם רואים את זה...


Posted by yaman on Jun-01-2004 13:55:

אלוהים יישמור


Posted by eXeTik on Jun-01-2004 14:10:


Posted by Black-Dragon on Jun-01-2004 14:22:

quote:
Originally posted by eXeTik



וואו איזה מפחיד.... צמרמורותתת


זה אייקון חדש?


Posted by Flotser on Jun-01-2004 18:13:

זה באמת ממש מפחיד...

אני ממש מפחד לנסוע אני לא צוחק
גם האוטו\גרוטאה שלי אין בו את כל המנגונים האלה כמו
ABS
וקריות אוויר

ומצד שני הוא אוטו טנק כזה אם אני נתקע במישהו יכול לקרות לו מה שקרה לזאתי בלינק


ביום שבת למשל חבר שלי שתה איזה חצי בירה
וידע שזזים מהר,
ובכל זאת שתה ואמרתי לו שזה לא בסדר, אבל הוא נהג לבית שלו בכל זאת,
אולי הייתי צריך ממש להתעצבן עליו או משהו
בלעעעע

אנשים פשוט לא שמים זין זה כל כך מגעיל
לא קולטים שהם לא מסכנים רק את עצמם.


Posted by Eitan E on Jun-01-2004 22:03:

באמת תמונות קשות
אבל זה לא חדש ראיתי את זה כבר נראה לי שפירסמו את זה אפילו פה בפורום


Posted by Mr. Perfect on Jun-02-2004 07:12:

יא רבאק.... איזה חיים.......... זה יותר גרוע ממוות מה שקרה לה...
מסכנה.... ))))))))))))))))))))))): כבר עדיף למות מאשר לחיות ככה...


Posted by eXeTik on Jun-02-2004 08:56:

quote:
Originally posted by Black-Dragon
זה אייקון חדש?


לא... זה ייבוא אישי


Posted by BlueHawk on Jun-02-2004 10:18:

וואיי פרסמתי את זה לפני ממש ממש מלא זמן
http://www.tranceaddict.com/forums/...%E5%E4%E2%E9%ED


Posted by LA© on Jun-02-2004 19:07:

וואו...

תמונות ממש קשות...

ממש קשות

ממש קשות

לא לבעלי לב חלש...
אשכרה תוך כדיי הסתכלות הזלתי דמעות..

בעיקר כי אני מכירה מישהו שעכשיו נהרג בתאונת דרכים
הם היו כבר 5 דקות מהבית.. והנהג איבד שליטה ונתקעו בעמוד
הם ניצלו במכונית שעלתה באש..
זה היה בדרך הביתה ממסיבה ביום שישי, בשבת לפנות בוקר, לפני שבוע וחצי.
זה היה בעיתון עמוד ראשי...

נורא


Posted by Eitan E on Jun-02-2004 22:39:

quote:
Originally posted by LA©
וואו...

תמונות ממש קשות...

ממש קשות

ממש קשות

לא לבעלי לב חלש...
אשכרה תוך כדיי הסתכלות הזלתי דמעות..

בעיקר כי אני מכירה מישהו שעכשיו נהרג בתאונת דרכים
הם היו כבר 5 דקות מהבית.. והנהג איבד שליטה ונתקעו בעמוד
הם ניצלו במכונית שעלתה באש..
זה היה בדרך הביתה ממסיבה ביום שישי, בשבת לפנות בוקר, לפני שבוע וחצי.
זה היה בעיתון עמוד ראשי...

נורא


את מתכוונת לתאונה עם הבחורה הזאת שלא היה לה רשיון והיא איבדה שליטה על המכונית ונכנסה בעמוד חשמל
?


Posted by LA© on Jun-03-2004 07:29:

quote:
Originally posted by Eitan E
את מתכוונת לתאונה עם הבחורה הזאת שלא היה לה רשיון והיא איבדה שליטה על המכונית ונכנסה בעמוד חשמל
?


לא...

שני נהגים, שניהם בנים
ממיתר, ישוב פה בדרום...


Posted by DJ Alex E. on Jun-03-2004 22:17:

ואלה לא היה לי מושג שזה ישן
חבר שלי שלח לי את זה באייסי אז חשבתי להראות גם פה בפורום עד כמה זה מסוכן הכבישים הארורים האלה...לא יודע מה איתכם אבל אני בכל פעם שאני נכנס לאוטו אני נזכר בתמונות האלה,וזה בהחלט סיבה לנסוע כמו בנאדם ולא כמו בתצוגת ראווה של אוטומוטור



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.