TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vraagje...
Vraagje...
Bestaat die hub nog en hoe werkt die ook alweer??? ik heb me er ooit een keer voor aangemeld en het programma heb ik nog op mijn computer staan, maar ik heb geen flauw idee meer hoe ik er op moet komen?
kan iemand me dit uitleggen?
senks!!
Bedoel je deze?
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=44748
Je hebt geloof ik ook emc.mine.ru (zo effe uit mijn hoofd, heb dat ding ook al een jaar niet gebruikt, poortnr weet ik ook niet maar er zijn vast genoeg mensen die je kunnen helpen)
*Edit* omdat anders iedereen hier zijn 0-day releases misloopt
En in Oostzaan heb je de Huppeldepub 

Hoeveel users zitten daar gemiddeld? 
Aan de lege snowseals in de wc te zien toch al gauw een stuk of 8 
| quote: |
| Originally posted by Original **wacht op "tranceaddict does not support filesharing" smiley |
)
| Originally posted by Original Je hebt de EMC Hub (alleen voor tranceaddict) (600 users ofzo meestal) |
iedereen zit toch op
[eSsEnTialSets][�] (dc.essentialsets.net)
| Originally posted by Original Je hebt de EMC Hub (alleen voor tranceaddict) (600 users ofzo meestal) En dan nog die essentailsets hub: www.essentialsets.net (rond de 2000 users) **wacht op "tranceaddict does not support filesharing" smiley |
Connecting Problems
Ik heb eindelijk weer kabel na 2 jaar, maar in navolging van deze thread wil ik vragen waarom ik niet kan connecten??
Kan iemand me helpen???
Thnx alvast!
* edit **hub adres * is tijdelijk down omdat een of andere asswipe (of meerdere asswipes) er mee hebben zitten te kloten (soort van floodaanval ofzo)
Ben niet zo pc-technisch dus kan het niet precies uitleggen maar hij is dus al een week ofzo niet operationeel en ze (Oldo's en consorten) weten nog niet in welke vorm zij het voort gaan zetten
| Originally posted by total woot Wat dacht je van de: in-alle-andere-threads-zijn-de-adressen-weggehaald-omdat-anders-iedere-jan-boeren-lul-hier-de-adressen-weg-kan-halen-met-als-gevolg-dat-wij-er-zelf-niet-meer-op-komen-omdat-de-hub-vol-zit-smiley....? (muv. emc natuurlijk ) |
Thnx
maar ik bedoel eigenlijk deze--> *PIEP*
De eigen Trance Addict hub. Kan ik niet op connecten, ik wil er zo graag op! Weet iemand waarom ik niet kan connecten?????
| Originally posted by TranceZoner Thnx maar ik bedoel eigenlijk deze--> *PIEP* De eigen Trance Addict hub. Kan ik niet op connecten, ik wil er zo graag op! Weet iemand waarom ik niet kan connecten????? |
Misschein wordt ik nu irritant, en lijk ik op een keutel met een intelligentie-quotient van -120.54, maar hoe kom ik aan dit password??
Wederom thnx
Anders mag je het me ook heel lief via PM vertellen
( +4 ik weet het, Excuses daarvoor)
| Originally posted by tijs08 amen!! en gasten er bestaat ook zoiets als PM! leipoos!! |
| Originally posted by Original /Had die andere post ge-edit maarja kan de quotes niet editen. |
| Originally posted by Original sjonge jonge wat de fak maakt t uit, die paar nederlanders die hier op het forum komen. |