TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vraagje...


Posted by AlFerox on Jun-02-2004 07:36:

Question Vraagje...

Bestaat die hub nog en hoe werkt die ook alweer??? ik heb me er ooit een keer voor aangemeld en het programma heb ik nog op mijn computer staan, maar ik heb geen flauw idee meer hoe ik er op moet komen?

kan iemand me dit uitleggen?


senks!!


Posted by basd on Jun-02-2004 07:44:

Bedoel je deze?

http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=44748

Je hebt geloof ik ook emc.mine.ru (zo effe uit mijn hoofd, heb dat ding ook al een jaar niet gebruikt, poortnr weet ik ook niet maar er zijn vast genoeg mensen die je kunnen helpen)


Posted by Original on Jun-02-2004 15:47:

*Edit* omdat anders iedereen hier zijn 0-day releases misloopt


Posted by jp on Jun-02-2004 15:56:

En in Oostzaan heb je de Huppeldepub


Posted by Ding Chavez on Jun-02-2004 16:42:

Hoeveel users zitten daar gemiddeld?


Posted by jp on Jun-02-2004 16:44:

Aan de lege snowseals in de wc te zien toch al gauw een stuk of 8


Posted by total woot on Jun-02-2004 17:01:

quote:
Originally posted by Original
**wacht op "tranceaddict does not support filesharing" smiley


Wat dacht je van de: in-alle-andere-threads-zijn-de-adressen-weggehaald-omdat-anders-iedere-jan-boeren-lul-hier-de-adressen-weg-kan-halen-met-als-gevolg-dat-wij-er-zelf-niet-meer-op-komen-omdat-de-hub-vol-zit-smiley....? (muv. emc natuurlijk )


Posted by MaGiK54 on Jun-02-2004 17:08:

quote:
Originally posted by Original
Je hebt de EMC Hub (alleen voor tranceaddict) (600 users ofzo meestal)


Meestal niet meer als 120 a 130 tegenwoordig hoor (nu precies 130).


Posted by eXos on Jun-02-2004 17:11:

iedereen zit toch op

[eSsEnTialSets][�] (dc.essentialsets.net)


Posted by AlFerox on Jun-02-2004 17:13:

quote:
Originally posted by Original
Je hebt de EMC Hub (alleen voor tranceaddict) (600 users ofzo meestal)

En dan nog die essentailsets hub: www.essentialsets.net (rond de 2000 users)


**wacht op "tranceaddict does not support filesharing" smiley



thnx!!


Posted by AirPole on Jun-10-2004 16:06:

Question Connecting Problems

Ik heb eindelijk weer kabel na 2 jaar, maar in navolging van deze thread wil ik vragen waarom ik niet kan connecten??

Kan iemand me helpen???

Thnx alvast!


Posted by emre on Jun-10-2004 16:11:

* edit **hub adres * is tijdelijk down omdat een of andere asswipe (of meerdere asswipes) er mee hebben zitten te kloten (soort van floodaanval ofzo)
Ben niet zo pc-technisch dus kan het niet precies uitleggen maar hij is dus al een week ofzo niet operationeel en ze (Oldo's en consorten) weten nog niet in welke vorm zij het voort gaan zetten


Posted by tijs08 on Jun-10-2004 16:13:

quote:
Originally posted by total woot
Wat dacht je van de: in-alle-andere-threads-zijn-de-adressen-weggehaald-omdat-anders-iedere-jan-boeren-lul-hier-de-adressen-weg-kan-halen-met-als-gevolg-dat-wij-er-zelf-niet-meer-op-komen-omdat-de-hub-vol-zit-smiley....? (muv. emc natuurlijk )


amen!!

en gasten er bestaat ook zoiets als PM! leipoos!!

hubs zijn nu al down door jullie ge-eikel!


Posted by AirPole on Jun-10-2004 16:14:

Question

Thnx

maar ik bedoel eigenlijk deze--> *PIEP*


De eigen Trance Addict hub. Kan ik niet op connecten, ik wil er zo graag op! Weet iemand waarom ik niet kan connecten?????


Posted by HiGH_NrG on Jun-10-2004 16:26:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Thnx

maar ik bedoel eigenlijk deze--> *PIEP*


De eigen Trance Addict hub. Kan ik niet op connecten, ik wil er zo graag op! Weet iemand waarom ik niet kan connecten?????


Daar heb je een login/password voor nodig...


Posted by AirPole on Jun-10-2004 16:52:

Misschein wordt ik nu irritant, en lijk ik op een keutel met een intelligentie-quotient van -120.54, maar hoe kom ik aan dit password??

Wederom thnx


Posted by AirPole on Jun-10-2004 17:51:

Anders mag je het me ook heel lief via PM vertellen



( +4 ik weet het, Excuses daarvoor)


Posted by Original on Jun-10-2004 18:09:

quote:
Originally posted by tijs08
amen!!

en gasten er bestaat ook zoiets als PM! leipoos!!


sjonge jonge wat de fak maakt t uit, die paar nederlanders die hier op het forum komen.
Die rotzooi ligt trouwens om andere redenen plat. en anders ga je toch gewoon naar de EMC of die andere trance hub.

/Had die andere post ge-edit maarja kan de quotes niet editen.


Posted by eieregooie on Jun-11-2004 04:30:

quote:
Originally posted by Original
/Had die andere post ge-edit maarja kan de quotes niet editen.

Ik wel


Posted by total woot on Jun-11-2004 09:03:

quote:
Originally posted by Original
sjonge jonge wat de fak maakt t uit, die paar nederlanders die hier op het forum komen.


Wat de fak t uitmaakt??

Is het je misschien opgevallen dat sinds de vorige thread die over dc-hubs ging, oldo regelmatig vol is... dat maakt het dus de fak uit.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.