TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
Pages (2): [1] 2 »
Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
Natuurlijk hebben jullie al de geweldige track: "Love comes again" gehoord, maar met "Force Of Gravity" en andere recente tracks lijkt het erop dat we een nieuw fenomeen krijgen, wat vinden jullie?
Verder kende ik BT alleen van "Mercury and Solace", dus het kan zijn dat er al vaker over gesproken wordt
zolang ze niet in elke samenwerking van die elektro-vocals gaan steken is het allemaal goed voor mij 
Had er een poll van gemaakt Webster!
Ik vind dit overigens niet de "beste" combi van het jaar
vind het nummer love comes home helemaal niet zo goed
Nieuw fenomeen my ass.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Ik vind dit overigens niet de "beste" combi van het jaar |
Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
| quote: |
| Originally posted by websley Natuurlijk hebben jullie al de geweldige track: "Love comes again" gehoord, maar met "Force Of Gravity" en andere recente tracks lijkt het erop dat we een nieuw fenomeen krijgen, wat vinden jullie? Verder kende ik BT alleen van "Mercury and Solace", dus het kan zijn dat er al vaker over gesproken wordt |
go SnuggLe, go SnuggLe!!! 
Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
| quote: |
| Originally posted by websley en andere recente tracks |
helemaal toppie! Beste duo ooit sinds Mark Norman!
BTW: +1

Oh, moet ik overigens hierbij vermelden dat ik ook geen verstand van trance heb, voordat mensen daar over beginnen te zeiken 
+1 
niemand heeft verstand van trance, alleen een mening
+26893259
Vind je fenomeen niet een btje erg overdreven geformuleerd? Trance bestaat al langer dan een week, ik raad je aan je wat meer "in te luisteren", voordat de vlammen je weer om de oren vliegen.
ik sla het ricky lake niveau even over
maar force of gravity is teh shIt!
+1 
ja het is best een ok nummer. de mark norman mix is wel veel beter. klinkt gewoon lekkerder. heb je 2 duo's in 1. wat wil je nog meer.
Re: Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Sorry dat ik dit nu 'bot' ga zeggen, maar: Heb je een stuk gewapend beton voor je hoofd?? Volgensmij snap je een paar dingen niet... Heb je je eigen oude topic gelezen??? Lijkt me handig om eerste de reacties te lezen op je vorige topic voordat je op POST NEW THREAD drukt. Je posts druipen van de 'dit is echt het vetste ooit' gehalte, terwijl het hier (waar je je onder 'kenners' begeeft) behoorlijk dom overkomt omdat BT natuurlijk al HEEL LANG bekend is, en hij echt niet nieuw is. OfteweL: verdiep je meer in de muziek |
Re: Re: Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
| quote: |
| Originally posted by websley Als je nou eens zou LEZEN, dan heb je begrepen dat ik BT ook wel kende van "Mercury and Solace" (1999, nota bene!) Ik heb het over de combinatie met Tiesto, jongen! |
| quote: |
| Originally posted by Chicane helemaal toppie! Beste duo ooit sinds Mark Norman! BTW: +1 |
Re: Re: Re: Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
| quote: |
| Originally posted by Hitman Ja, jongen... Bram jongen... |
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Jij staat nog steeds op mijn ignore lijst door die actie van je, maar hoe krijg ik je ervanaf? on-topic: Ik vind Mark Norman dan een betere combinatie, die gasten hebben heel wat kwaliteitstracks afgeleverd afgelopen jaar |
bt ken in zn eentje goeie tracks maken en tiesto ook, daar hebben ze elkaar niet voor nodig. love comes again vind k niet bijzonder en *naar mijn weten* is het enige wat beeteej gedaan heeft zingen en heeft hij het produceren aan tiestow over gelaten. gouden duo.. nee dus.
| quote: |
| Originally posted by Cosmic Jij staat nog steeds op mijn ignore lijst door die actie van je, maar hoe krijg ik je ervanaf? on-topic: Ik vind Mark Norman dan een betere combinatie, die gasten hebben heel wat kwaliteitstracks afgeleverd afgelopen jaar |
Mick Parks, Mick Wilson & Andy Moor AKA Tilt
met de track The World Doesn't Know
beste combi van het jaar tot nu toe hands down
Trouwens...hebben jullie die vette producties op www.websley.tk al beluisterd? 
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Trouwens...hebben jullie die vette producties op www.websley.tk al beluisterd? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.