TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?
Pages (2): [1] 2 »


Posted by websley on Jun-02-2004 08:01:

Love is in the air Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?

Natuurlijk hebben jullie al de geweldige track: "Love comes again" gehoord, maar met "Force Of Gravity" en andere recente tracks lijkt het erop dat we een nieuw fenomeen krijgen, wat vinden jullie?

Verder kende ik BT alleen van "Mercury and Solace", dus het kan zijn dat er al vaker over gesproken wordt


Posted by Wildfir3 on Jun-02-2004 08:11:

zolang ze niet in elke samenwerking van die elektro-vocals gaan steken is het allemaal goed voor mij


Posted by Dj Lex on Jun-02-2004 08:45:

Had er een poll van gemaakt Webster!
Ik vind dit overigens niet de "beste" combi van het jaar


Posted by Valhalla on Jun-02-2004 08:58:

vind het nummer love comes home helemaal niet zo goed


Posted by basd on Jun-02-2004 09:14:

Nieuw fenomeen my ass.


Posted by eXos on Jun-02-2004 09:36:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik vind dit overigens niet de "beste" combi van het jaar


Wie dan?


Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 09:42:

Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?

quote:
Originally posted by websley
Natuurlijk hebben jullie al de geweldige track: "Love comes again" gehoord, maar met "Force Of Gravity" en andere recente tracks lijkt het erop dat we een nieuw fenomeen krijgen, wat vinden jullie?

Verder kende ik BT alleen van "Mercury and Solace", dus het kan zijn dat er al vaker over gesproken wordt


Sorry dat ik dit nu 'bot' ga zeggen, maar:

Heb je een stuk gewapend beton voor je hoofd??

Volgensmij snap je een paar dingen niet... Heb je je eigen oude topic gelezen??? Lijkt me handig om eerste de reacties te lezen op je vorige topic voordat je op POST NEW THREAD drukt.

Je posts druipen van de 'dit is echt het vetste ooit' gehalte, terwijl het hier (waar je je onder 'kenners' begeeft) behoorlijk dom overkomt omdat BT natuurlijk al HEEL LANG bekend is, en hij echt niet nieuw is. OfteweL: verdiep je meer in de muziek


Posted by Hitman on Jun-02-2004 10:02:

go SnuggLe, go SnuggLe!!!


Posted by Ding Chavez on Jun-02-2004 10:04:

Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?

quote:
Originally posted by websley
en andere recente tracks


En welke mogen dat dan zijn? Volgens mij had je zojuist de enige recente samenwerken wel opgesomt. En nieuw fenomeen? Volgende maand is er weer een andere samenwerking, net als twee maanden ervoor, niks speciaals aan als je het mij vraagt...

[edit] btw force of gravity was een bt track geremixed door ti�sto, dus dat kun je volgens mij al niet eens een samenwerking noemen[/edit]


Posted by Chicane on Jun-02-2004 10:11:

helemaal toppie! Beste duo ooit sinds Mark Norman!



BTW: +1


Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 10:27:

Oh, moet ik overigens hierbij vermelden dat ik ook geen verstand van trance heb, voordat mensen daar over beginnen te zeiken

+1


Posted by Valhalla on Jun-02-2004 10:28:

niemand heeft verstand van trance, alleen een mening

+26893259


Posted by Teknikol on Jun-02-2004 10:45:

Vind je fenomeen niet een btje erg overdreven geformuleerd? Trance bestaat al langer dan een week, ik raad je aan je wat meer "in te luisteren", voordat de vlammen je weer om de oren vliegen.


Posted by DjRV on Jun-02-2004 10:55:

ik sla het ricky lake niveau even over








maar force of gravity is teh shIt!




+1


Posted by Nook on Jun-02-2004 11:42:

ja het is best een ok nummer. de mark norman mix is wel veel beter. klinkt gewoon lekkerder. heb je 2 duo's in 1. wat wil je nog meer.


Posted by websley on Jun-02-2004 14:04:

Re: Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?

quote:
Originally posted by SnuggLe
Sorry dat ik dit nu 'bot' ga zeggen, maar:

Heb je een stuk gewapend beton voor je hoofd??

Volgensmij snap je een paar dingen niet... Heb je je eigen oude topic gelezen??? Lijkt me handig om eerste de reacties te lezen op je vorige topic voordat je op POST NEW THREAD drukt.

Je posts druipen van de 'dit is echt het vetste ooit' gehalte, terwijl het hier (waar je je onder 'kenners' begeeft) behoorlijk dom overkomt omdat BT natuurlijk al HEEL LANG bekend is, en hij echt niet nieuw is. OfteweL: verdiep je meer in de muziek


Als je nou eens zou LEZEN, dan heb je begrepen dat ik BT ook wel kende van "Mercury and Solace" (1999, nota bene!) Ik heb het over de combinatie met Tiesto, jongen!


Posted by Hitman on Jun-02-2004 14:08:

Re: Re: Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?

quote:
Originally posted by websley
Als je nou eens zou LEZEN, dan heb je begrepen dat ik BT ook wel kende van "Mercury and Solace" (1999, nota bene!) Ik heb het over de combinatie met Tiesto, jongen!


Ja, jongen... Bram jongen...


Posted by Cosmic on Jun-02-2004 15:44:

quote:
Originally posted by Chicane
helemaal toppie! Beste duo ooit sinds Mark Norman!



BTW: +1


Jij staat nog steeds op mijn ignore lijst door die actie van je, maar hoe krijg ik je ervanaf?

on-topic: Ik vind Mark Norman dan een betere combinatie, die gasten hebben heel wat kwaliteitstracks afgeleverd afgelopen jaar


Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 16:12:

Re: Re: Re: Re: Tiesto ft. BT, de beste combinatie van het jaar?

quote:
Originally posted by Hitman
Ja, jongen... Bram jongen...


Sorry meneer Websley! Sorry man!
Ik zal het nooooit meer doen!



+1


Posted by Chicane on Jun-02-2004 16:47:

quote:
Originally posted by Cosmic
Jij staat nog steeds op mijn ignore lijst door die actie van je, maar hoe krijg ik je ervanaf?

on-topic: Ik vind Mark Norman dan een betere combinatie, die gasten hebben heel wat kwaliteitstracks afgeleverd afgelopen jaar


Effe in je profile rommelen dacht ik, waar ook je buddy list staat


Posted by robin on Jun-02-2004 17:18:

bt ken in zn eentje goeie tracks maken en tiesto ook, daar hebben ze elkaar niet voor nodig. love comes again vind k niet bijzonder en *naar mijn weten* is het enige wat beeteej gedaan heeft zingen en heeft hij het produceren aan tiestow over gelaten. gouden duo.. nee dus.


Posted by robin on Jun-02-2004 17:19:

quote:
Originally posted by Cosmic
Jij staat nog steeds op mijn ignore lijst door die actie van je, maar hoe krijg ik je ervanaf?

on-topic: Ik vind Mark Norman dan een betere combinatie, die gasten hebben heel wat kwaliteitstracks afgeleverd afgelopen jaar


[profile] > edit buddy list (tab blad) en dan gewoon die naam weghalen


Posted by Glaniskanis on Jun-02-2004 17:54:

Mick Parks, Mick Wilson & Andy Moor AKA Tilt
met de track The World Doesn't Know

beste combi van het jaar tot nu toe hands down


Posted by HiGH_NrG on Jun-02-2004 21:10:

Trouwens...hebben jullie die vette producties op www.websley.tk al beluisterd?


Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 21:17:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Trouwens...hebben jullie die vette producties op www.websley.tk al beluisterd?


Oh nee he, dit wordt toch niet net zo'n Siesta-thread?


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.