TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בהצלחה מחר לכולם!


Posted by chico266 on Jun-02-2004 18:11:

בהצלחה מחר לכולם!

טוב רציתי לאחל לעצמי ולכוווולם בהצלחה מחר בבגרות במתמטיקה!
אני ברוך השם עושה 4 יחידות אז ככה לא ממש קשה!!

בהצלחה לכולם!! יהיה מה שיהיה.....
אוהב אותכם!


Posted by DJ-BON_v2 on Jun-02-2004 18:51:

חחחחחחח
בגרויות =)

בהצלחה חבר'ה


Posted by yaman on Jun-02-2004 19:28:

בהצלחה לכולם



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.