TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בהצלחה מחר לכולם!
בהצלחה מחר לכולם!
טוב רציתי לאחל לעצמי ולכוווולם בהצלחה מחר בבגרות במתמטיקה!
אני ברוך השם עושה 4 יחידות אז ככה לא ממש קשה!!
בהצלחה לכולם!! יהיה מה שיהיה.....
אוהב אותכם!
חחחחחחח
בגרויות =)
בהצלחה חבר'ה
בהצלחה לכולם
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.