TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NOG iemand zin vrijdag naar PvD & Sasha in Berlijn te gaan? (Magik54, JP & ...)
Pages (3): [1] 2 3 »
Verslag Vandit Night met Sasha & PvD
VERSLAG:
http://www.tranceaddict.com/forums/...817#post2836817

Deze keer begeeft je auto het niet? 
Ziet er erg verleidelijk uit maar ik moet zaterdag ochtend werken om 9 uur
Ik moet zaterdag denk ik al genoeg moeite doen om eerder weg te mogen voor Strike One...
Wel jammer, dit lijkt me een mooi feestje
herkansing voor Snuggle en Ding?
| quote: |
| Originally posted by HiGH_NrG Deze keer begeeft je auto het niet? |


als ik kon was ik weer mee gegaan, damnit! 
| quote: |
| Originally posted by Optimus herkansing voor Snuggle en Ding? |
gewoon geen zin?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe kan geen geldige reden verzinnen om niet mee te gaan (ook niet om wel mee te gaan) |

| quote: |
| Originally posted by Optimus gewoon geen zin? |
Jullie zijn net een stel 
Oehhh.. zou hier ook best wel heen willen.
Moet alleen werken vrijdag, maar daar zou ik op zich wel eerder van weg kunnen. Maar ik ga dan weer vliegen op zaterdag en volgens mij ga ik rond het middaguur de lucht in, dus dat schiet ook weer niet op.
Nou ja, helaas dan maar 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Jullie zijn net een stel |

Tijd om te slapen, ik hoor wel wie er interesse heeft 
oooh zin heb ik wel, moet alleen zaterdag om half 7 's ochtends werken 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ja klopt, alleen durf ik er niet voor uit te komen.... not yet ![]() Jappi0 aapje had het ook al door. Niet Sjineeseponnetje? |
Zie PM 
JP man! kom hier volgende keer eens wat eerder mee!
dan had ik vrijdag vrij genomen en had ik mij zooi voor zaterdag af gezegd!

| quote: |
| Originally posted by Jappio nou nog een hoge flat zoeken voor alstie toch hetero blijkt te zijn |
dat komt omdat je dat elke dag vraag snuggle! denk dat hij er gewoon een keer moe van word, en de gevoelens die jij voor hem voelt dus helaas voor jou niet wederzeids zijn!
| quote: |
| Originally posted by franzelare dat komt omdat je dat elke dag vraag snuggle! denk dat hij er gewoon een keer moe van word, en de gevoelens die jij voor hem voelt dus helaas voor jou niet wederzeids zijn! |
Het is niet dat ik je auto niet meer vertrouw
maar ook ik heb arbeidsverplichtingen waar ik nu niet meer onderuit kom :/
mwhehehe

Wat een feestje zeg! Zeker eens naar Berlijn om zo'n avondje mee te pakken. Zijn die Duitsers ook van die feestgangers net als in Birmingham?
Ok eerst effe kijken hoe Magik zit 
Edit: Ok auto is vol 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.