TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- NOG iemand zin vrijdag naar PvD & Sasha in Berlijn te gaan? (Magik54, JP & ...)
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by jp on Jun-02-2004 20:23:

Thumbs up Verslag Vandit Night met Sasha & PvD

VERSLAG:

http://www.tranceaddict.com/forums/...817#post2836817



Posted by HiGH_NrG on Jun-02-2004 20:33:

Deze keer begeeft je auto het niet?


Posted by Hitman on Jun-02-2004 20:37:

Ziet er erg verleidelijk uit maar ik moet zaterdag ochtend werken om 9 uur
Ik moet zaterdag denk ik al genoeg moeite doen om eerder weg te mogen voor Strike One...
Wel jammer, dit lijkt me een mooi feestje


Posted by Opti on Jun-02-2004 20:39:

herkansing voor Snuggle en Ding?


Posted by jp on Jun-02-2004 20:41:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Deze keer begeeft je auto het niet?


2000 Euro en 2 versnellingsbakken verder zal het wel niet

Chavez, wakker worden!


Timetable (tbc)

PvD 23:00 - 24:00
Sasha 24:00 - 03:00
PvD 03:00 - 09:00

Na 06:00 speelt PvD meestal classics (BBE) en harde techno


Posted by sndh on Jun-02-2004 20:59:

als ik kon was ik weer mee gegaan, damnit!


Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 21:04:

quote:
Originally posted by Optimus
herkansing voor Snuggle en Ding?


I know i know, JP heeft het al 10x gevraagd, maar ik sla toch even over. Heb wel tijd etc, zou wel kunnen, maar doe het toch maar niet. Waarom weet ik eigenlijk niet precies...kan geen geldige reden verzinnen om niet mee te gaan (ook niet om wel mee te gaan), maar ik sla even over. Komt nog wel .......


Posted by Opti on Jun-02-2004 21:08:

gewoon geen zin?


Posted by jp on Jun-02-2004 21:13:

quote:
Originally posted by SnuggLe
kan geen geldige reden verzinnen om niet mee te gaan (ook niet om wel mee te gaan)


Powerzone ervaring?

Je hebt grote kans dat net als vorig jaar (Sander K ging er helemaal bezopen van de Jagermeister plaatjes draaien) de buiten area open gaat en Sasha daar wat kunstjes gaat vertonen bij opkomende zon


Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 21:14:

quote:
Originally posted by Optimus
gewoon geen zin?


Geen idee..... wel zin, maar ook weer niet super. Beetje wispelturig, net een vrouw die ongestelt moet worden.
En ik heb eigenlijk al wat dingen staan voor vrijdag, maar die zouden eventueel afgezegd kunnen worden.

(...kom ff online op MSN..)


Posted by Miss Proximus on Jun-02-2004 21:20:

Jullie zijn net een stel


Posted by Djeebie on Jun-02-2004 21:21:

Oehhh.. zou hier ook best wel heen willen.

Moet alleen werken vrijdag, maar daar zou ik op zich wel eerder van weg kunnen. Maar ik ga dan weer vliegen op zaterdag en volgens mij ga ik rond het middaguur de lucht in, dus dat schiet ook weer niet op.

Nou ja, helaas dan maar


Posted by SnuggLe on Jun-02-2004 21:30:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Jullie zijn net een stel


Ja klopt, alleen durf ik er niet voor uit te komen.... not yet
Jappi0 aapje had het ook al door. Niet Sjineeseponnetje?


Nu nog wachten op de Kolkiewolkie standaard reply, althans: een jaar geleden was dat standaard van "Oeh ohe oeh Ik wil wel maaaaaaaaaaaaar......."


Posted by jp on Jun-02-2004 21:36:

Tijd om te slapen, ik hoor wel wie er interesse heeft


Posted by dj_spare on Jun-02-2004 23:09:

oooh zin heb ik wel, moet alleen zaterdag om half 7 's ochtends werken


Posted by Jappio on Jun-02-2004 23:10:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja klopt, alleen durf ik er niet voor uit te komen.... not yet
Jappi0 aapje had het ook al door. Niet Sjineeseponnetje?


nou nog een hoge flat zoeken voor alstie toch hetero blijkt te zijn


Posted by MaGiK54 on Jun-03-2004 05:13:

Zie PM


Posted by franzelare on Jun-03-2004 05:47:

JP man! kom hier volgende keer eens wat eerder mee!

dan had ik vrijdag vrij genomen en had ik mij zooi voor zaterdag af gezegd!


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 06:01:

quote:
Originally posted by Jappio
nou nog een hoge flat zoeken voor alstie toch hetero blijkt te zijn


Ah, ik woon 2 hoog, is dat ook genoeg??

En ik vroeg het Sjinees, offie homo was, maar hij antwoordde niet!


Posted by franzelare on Jun-03-2004 06:11:

dat komt omdat je dat elke dag vraag snuggle! denk dat hij er gewoon een keer moe van word, en de gevoelens die jij voor hem voelt dus helaas voor jou niet wederzeids zijn!


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 06:31:

quote:
Originally posted by franzelare
dat komt omdat je dat elke dag vraag snuggle! denk dat hij er gewoon een keer moe van word, en de gevoelens die jij voor hem voelt dus helaas voor jou niet wederzeids zijn!



Posted by Ding Chavez on Jun-03-2004 07:19:

Het is niet dat ik je auto niet meer vertrouw maar ook ik heb arbeidsverplichtingen waar ik nu niet meer onderuit kom :/


Posted by Opti on Jun-03-2004 07:36:

mwhehehe


Posted by Tim81 on Jun-03-2004 11:45:

Wat een feestje zeg! Zeker eens naar Berlijn om zo'n avondje mee te pakken. Zijn die Duitsers ook van die feestgangers net als in Birmingham?


Posted by jp on Jun-03-2004 16:58:

Ok eerst effe kijken hoe Magik zit

Edit: Ok auto is vol


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.