TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט'רד העבודות
Pages (2): [1] 2 »
ט'רד העבודות
טוב חבר'ה :
רובנו מריחים את החופש הגדול וזה הזמן למצוא עבודות
אני אישית עובד במלצרות יש טיפים ודי סבבה אבל קריעת תחת חבל"ז
כול אחד מוזמן לכתוב איפה הוא עובד ובמה היה רוצה לעבוד אם זה היה מזדמן לו
תודה על שיתוף הפעולה
יאמן
Re: ט'רד העבודות
| quote: |
| Originally posted by yaman כול אחד מוזמן לכתוב איפה הוא עובד ובמה היה רוצה לעבוד אם זה היה מזדמן לו |
גם עם רוברט גיטלמן לא הייתי מתנגד לא צריך להגזים...
אני יכול להיות יעבוד בגננות נוו זה העבודות שמצעים אצלנו במושב 22 שקל שעה כל יום 10 שעות עבדוה שלוש שעות מתוך זה בדרך כלל על נסיעות ושעה אוכל
אהה ועוד 25 שקל כל יום על אוכל...
ופעם בשבועיים יום שישי אחד חופש שאני מקבל עליו כסף נשמע טוב אבל עבודה קשה...
ואני בצבא עושה 420 שקלים
בחודש!!! ועובד 14 שעות ביממה
כולל הפסקות ו6 שעות שיינה
אין עבודה
וזה מבאס 
ביום שני הזה בדיוק התפטרתי בגלל בעיות בראותיות ברגליים אז כרגע אני מובטל!!!
מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כן!!!

אין לי עבודה לצערי...למרות שאני ממש צריך...חרשתי כבר על כל חיפה אבל אין בשום מקום עבודה
| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON ביום שני הזה בדיוק התפטרתי בגלל בעיות בראותיות ברגליים אז כרגע אני מובטל!!! מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כן!!! |
| quote: |
| Originally posted by cluBBer אחי במה הייתה עובד? |
| quote: |
| מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כ |
| quote: |
| Originally posted by THE_BLUE_DRAGON ביום שני הזה בדיוק התפטרתי בגלל בעיות בראותיות ברגליים אז כרגע אני מובטל!!! מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כן!!! |
...

| quote: |
| and what happend to your legs man? too much dancin!!!! too much |
יענו הוא עבד ב"לילה" ושילמו לו על זה
לא נראה לי
אני עובד במכונת שטיפה בבאר שבע
מנגב מכוניות שהם יוצאות מהשטיפה
כמו שחלק מכם כבר יודע, אני מוכר בגדים ב"לי קופר"
קצת קריעת תחת העבודה הזאת כי אני עובד בחנות עודפים והיא ע-נ-ק-י-ת!!!
ולהתרוצץ בה במשך משמרת של 6 שעות זה לא הדבר הכי סימפטי.....
אבל בתאכל'ס זאת אחלה עבודה.
אני מרוויח מינימום... 18 לשעה באמצע השבוע, 27 לשעה בשבתות.
משלמים לי נסיעות, יש לי הנחות על אוכל בכל מתחם ביל"ו סנטר.... יעני איפה שנמצא הסניף שבו אני עובד...
יש לי שם גם הנחות עובד משהו דה בסט על בגדים 
וכל היום להלביש כוסיות...... ואללה זה כיף
ואגב, אתמול קיבלתי מספר טלפון מאחת הלקוחות
ככה שאני בכלל מת על העבודה שלי עכשיו 
לא מ"לילה" פרשתי!
"לילה"
זאת לא עבודה!
זה תחביב!
ממכירת סנדויצים בין משרדים וחנויות פרשתי!
כאילו זה לא פרטי זה של עסק ברמת השרון!
אבל זה חרא דבר!
בקיצר אם למישהו יש עבודה בשבילי וואלה אלי לפרטי דחוף חייב
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

...
מנקה בלונה פארק 
נשמע מצחיק אבל מה לא עושים בשביל כסף
גם איזה 15 חברים שלי שם עובדים איתי
וגם לא כזה קשה
אני בן 15מובטל כמו מסכן
מחפש עבודה בתקווה למצוא...
מלצרות אח שלי תיהיה מלצר
מלצרות זה הג'וב הכי טוב
רק שברוב המקומות זה רק מגיל 18 ומעלה
בעסה ...
| quote: |
| Originally posted by -CosmicFire- אני בן 15מובטל כמו מסכן מחפש עבודה בתקווה למצוא... |
| quote: |
| Originally posted by KrazyDJs לך ללשכת התעסוקה אנאערף חבר שלי הלך, אבל הוא לא נרשם שם כי אין לקטינים ביטוח אבל אם לא אכפת לך, תלך... |
אח שלי במלצרות הכול אבל הכול שחור!!!!!!!
מעשסיקים בני 14 אפילו מה לעשות שכר האמאמא של המינימום
| quote: |
| Originally posted by yaman אח שלי במלצרות הכול אבל הכול שחור!!!!!!! מעשסיקים בני 14 אפילו מה לעשות שכר האמאמא של המינימום |
80 שקל לארוע זה לא הכי מספיק
ובוא נגיד ארוע הוא בערך 6-8 שעות
ככה שאם יש טיפים אז זה עוזר
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.