TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ט'רד העבודות
Pages (2): [1] 2 »


Posted by yaman on Jun-03-2004 11:10:

ט'רד העבודות

טוב חבר'ה :

רובנו מריחים את החופש הגדול וזה הזמן למצוא עבודות

אני אישית עובד במלצרות יש טיפים ודי סבבה אבל קריעת תחת חבל"ז

כול אחד מוזמן לכתוב איפה הוא עובד ובמה היה רוצה לעבוד אם זה היה מזדמן לו

תודה על שיתוף הפעולה

יאמן


Posted by eXeTik on Jun-03-2004 12:10:

Re: ט'רד העבודות

quote:
Originally posted by yaman
כול אחד מוזמן לכתוב איפה הוא עובד ובמה היה רוצה לעבוד אם זה היה מזדמן לו


לא הייתי מתנגד לעשות שבוע שבוע עם טייסטו ככה


Posted by Segev on Jun-03-2004 12:42:

גם עם רוברט גיטלמן לא הייתי מתנגד לא צריך להגזים...

אני יכול להיות יעבוד בגננות נוו זה העבודות שמצעים אצלנו במושב 22 שקל שעה כל יום 10 שעות עבדוה שלוש שעות מתוך זה בדרך כלל על נסיעות ושעה אוכל
אהה ועוד 25 שקל כל יום על אוכל...
ופעם בשבועיים יום שישי אחד חופש שאני מקבל עליו כסף נשמע טוב אבל עבודה קשה...


Posted by Sniper on Jun-03-2004 12:51:

ואני בצבא עושה 420 שקלים
בחודש!!! ועובד 14 שעות ביממה
כולל הפסקות ו6 שעות שיינה


Posted by Elior on Jun-03-2004 13:15:

אין עבודה
וזה מבאס


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-03-2004 13:46:

ביום שני הזה בדיוק התפטרתי בגלל בעיות בראותיות ברגליים אז כרגע אני מובטל!!!

מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כן!!!


Posted by DJ Alex E. on Jun-03-2004 14:45:

אין לי עבודה לצערי...למרות שאני ממש צריך...חרשתי כבר על כל חיפה אבל אין בשום מקום עבודה


Posted by cluBBer on Jun-03-2004 19:25:

Arrow

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ביום שני הזה בדיוק התפטרתי בגלל בעיות בראותיות ברגליים אז כרגע אני מובטל!!!

מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כן!!!



אחי במה הייתה עובד?


Posted by eXeTik on Jun-03-2004 20:06:

quote:
Originally posted by cluBBer
אחי במה הייתה עובד?


תכלס רוב העבודות זה לעמוד כל היום על הרגליים...


Posted by markfeldman on Jun-03-2004 20:59:

quote:
מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כ


חבל....

כבר בניתי עליך לאירופה הקיץ...


Posted by taltul on Jun-03-2004 21:15:

quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
ביום שני הזה בדיוק התפטרתי בגלל בעיות בראותיות ברגליים אז כרגע אני מובטל!!!

מה שאומר שירדו לי עוד יותר האחוזים להגיע לברלין חודש הבא סעמק גם כן!!!


shit..its hard to believe u did it man...
its a great job as it seems to be and as i know its dificult to get to work there...
u need kombinot...

after u quited maybe u can tell us how much they payed?

and what happend to your legs man? too much dancin!!!! too much

ps:im sorry for postin' in english - i just need to finish to update my windows + installin all the fu*** drivers now!!!!
shit...i hate to start all from the "0"...


Posted by markfeldman on Jun-03-2004 21:19:

quote:
and what happend to your legs man? too much dancin!!!! too much


אין דבר כזה יותר מידי !

כל המרבה במלאכת הריקוד הרי זה משובח !


Posted by cluBBer on Jun-03-2004 22:48:

Arrow

יענו הוא עבד ב"לילה" ושילמו לו על זה

לא נראה לי


Posted by ZetLAW on Jun-27-2004 09:53:

אני עובד במכונת שטיפה בבאר שבע
מנגב מכוניות שהם יוצאות מהשטיפה


Posted by HyPeRSoNiC on Jun-27-2004 10:24:

כמו שחלק מכם כבר יודע, אני מוכר בגדים ב"לי קופר"

קצת קריעת תחת העבודה הזאת כי אני עובד בחנות עודפים והיא ע-נ-ק-י-ת!!!
ולהתרוצץ בה במשך משמרת של 6 שעות זה לא הדבר הכי סימפטי.....
אבל בתאכל'ס זאת אחלה עבודה.
אני מרוויח מינימום... 18 לשעה באמצע השבוע, 27 לשעה בשבתות.
משלמים לי נסיעות, יש לי הנחות על אוכל בכל מתחם ביל"ו סנטר.... יעני איפה שנמצא הסניף שבו אני עובד...
יש לי שם גם הנחות עובד משהו דה בסט על בגדים

וכל היום להלביש כוסיות...... ואללה זה כיף

ואגב, אתמול קיבלתי מספר טלפון מאחת הלקוחות
ככה שאני בכלל מת על העבודה שלי עכשיו


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Jun-27-2004 10:57:

לא מ"לילה" פרשתי!
"לילה"
זאת לא עבודה!
זה תחביב!
ממכירת סנדויצים בין משרדים וחנויות פרשתי!
כאילו זה לא פרטי זה של עסק ברמת השרון!
אבל זה חרא דבר!

בקיצר אם למישהו יש עבודה בשבילי וואלה אלי לפרטי דחוף חייב
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$


Posted by sh33p on Jun-27-2004 11:53:

...

מנקה בלונה פארק
נשמע מצחיק אבל מה לא עושים בשביל כסף
גם איזה 15 חברים שלי שם עובדים איתי
וגם לא כזה קשה


Posted by -CosmicFire- on Jun-27-2004 13:18:

אני בן 15מובטל כמו מסכן
מחפש עבודה בתקווה למצוא...


Posted by yaman on Jun-27-2004 13:23:

מלצרות אח שלי תיהיה מלצר


Posted by DJ Alex E. on Jun-27-2004 13:35:

מלצרות זה הג'וב הכי טוב
רק שברוב המקומות זה רק מגיל 18 ומעלה
בעסה ...


Posted by Elior on Jun-27-2004 16:11:

quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אני בן 15מובטל כמו מסכן
מחפש עבודה בתקווה למצוא...


לך ללשכת התעסוקה אנאערף
חבר שלי הלך, אבל הוא לא נרשם שם כי אין לקטינים ביטוח

אבל אם לא אכפת לך, תלך...


Posted by -CosmicFire- on Jun-27-2004 18:52:

quote:
Originally posted by KrazyDJs
לך ללשכת התעסוקה אנאערף
חבר שלי הלך, אבל הוא לא נרשם שם כי אין לקטינים ביטוח

אבל אם לא אכפת לך, תלך...



יש כזה מקום בכפר-סבא שאתה הולך מוציא רשיון עבודה
ואז הם מוצאים לך עבודה לחופש
לנוער
אני ילך מחר יראה מזה


Posted by yaman on Jun-27-2004 22:13:

אח שלי במלצרות הכול אבל הכול שחור!!!!!!!

מעשסיקים בני 14 אפילו מה לעשות שכר האמאמא של המינימום


Posted by cluBBer on Jun-27-2004 22:33:

quote:
Originally posted by yaman
אח שלי במלצרות הכול אבל הכול שחור!!!!!!!

מעשסיקים בני 14 אפילו מה לעשות שכר האמאמא של המינימום


במלצרות עובדים על טיפים בלבד
לא?


Posted by yaman on Jun-27-2004 22:39:

80 שקל לארוע זה לא הכי מספיק

ובוא נגיד ארוע הוא בערך 6-8 שעות

ככה שאם יש טיפים אז זה עוזר


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.