TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Festival mobieltje
Festival mobieltje
| quote: |
| Nokia brengt komende zomer een mobiele telefoon op de markt waarmee je korte, vijftien tekens grote teksten drie-demensionaal in de lucht kan weerspiegelen. Voor deze 3220 moet je nog wel een speciaal apparaatje kopen die het projecteren mogelijk maakt. Met de nieuwe telefoon slaat de Finse gsm-fabrikant weer een nieuwe weg in. Met de telefoon kun je 'praten' met mensen aan de andere kant van een kamer of een festivalterrein. In het daglicht zijn de berichten ongeveer zes meter ver te zien, in het donker is dat veel verder. bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/42379 |

)
zal wel een gat in de markt zijn he...
Wat een kansloos apparaat!!
Ik denk echt dat daar totaal GEEN markt voor is.
Stel dat 50 man zo'n ding heeft, weet je toch totaal niet welk bericht voor wie is? Plus op privacy hoef je niet te rekenen. Telefoonsex is een no met dit ding 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Telefoonsex is een no met dit ding |

Ben wel benieuwd hoe groot dat "apparaatje" is.
Maar alles is beter dan op TIC een sms te versturen naar Jappio .....
Smirnoff : Waar hang jij uit ???
Jappio : Op de tribune 
Laten die mafkezen maar eerst eens zorgen dat je NORMAAL bereik heb op een feest, dan praten we verder. Hoe moeilijk kan het zijn een goede antenne te ontwikkelen?
Overigens vind ik Nokia een vrouwenmerk, echte mannen kopen een Siemens of Ericsson 
In Amerika verkopen ze GSM's die je als walkie talkie kunt gebruiken, dat is ideaal op Dance Valley & Co 
| quote: |
| Originally posted by jp In Amerika verkopen ze GSM's die je als walkie talkie kunt gebruiken, dat is ideaal op Dance Valley & Co |
Vraag me gewoon wat het nut is om met iemand te smsen als je in dezelfde kamer zit 
Om die tekens in de lucht te krijgen moet je dat ding als een debiele josti heen en weer zwaaien.. 
| quote: |
| Originally posted by jp Laten die mafkezen maar eerst eens zorgen dat je NORMAAL bereik heb op een feest, dan praten we verder. Hoe moeilijk kan het zijn een goede antenne te ontwikkelen? |
| quote: |
| Originally posted by jp In Amerika verkopen ze GSM's die je als walkie talkie kunt gebruiken, dat is ideaal op Dance Valley & Co |
Heel TA aan de walkietalkie
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Nokia gaat dat binnekort ook in Europa lanceren en dat gaat Push-to-Talk heten. Gaat op de Nokia 5140 zitten De 3220 gaat er overigens zo uitzien Telefoons gaan binnen een aantal jaar vele andere markten overnemen. De eerste 1 Megapixel camera zit er al aan te komen in een telefoon en het toevoegen van een camera aan een telefoon kost 30 euro. Ik denk dat over een jaar of 2 a 3 op vrijwel elke telefoon een camera zit en die een goede kwaliteit heeft om foto's mee te maken. |
| quote: |
| Originally posted by Smirnoff Ben wel benieuwd hoe groot dat "apparaatje" is. Maar alles is beter dan op TIC een sms te versturen naar Jappio ..... Smirnoff : Waar hang jij uit ??? Jappio : Op de tribune |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Bij de Lidl hadden ze bvorige week walkie talkies voor 20 eurie ofzo. Heel TA aan de walkietalkie |
beam me up scotty..
btw lijkt me best grappig hoor maar niet echt nodig die extra shit.. ik hoef eigenlijk alleen de bellen en smsjes kunnen ontvangen (sturen doe ik zelf toch niet
)
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.