TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Festival mobieltje


Posted by BaRTeZ on Jun-03-2004 14:54:

Festival mobieltje

quote:
Nokia brengt komende zomer een mobiele telefoon op de markt waarmee je korte, vijftien tekens grote teksten drie-demensionaal in de lucht kan weerspiegelen. Voor deze 3220 moet je nog wel een speciaal apparaatje kopen die het projecteren mogelijk maakt.

Met de nieuwe telefoon slaat de Finse gsm-fabrikant weer een nieuwe weg in. Met de telefoon kun je 'praten' met mensen aan de andere kant van een kamer of een festivalterrein. In het daglicht zijn de berichten ongeveer zes meter ver te zien, in het donker is dat veel verder.

bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/42379


Dat zou ideaal zijn zeg, ipv elkaar te bellen (kansloos, want je verstaat elkaar in 9 van de 10 gevallen niet) of je een smsduim aan berichtjes te versturen kun je gewoon met elkaar "seinen"

Leuk idee en grappige gadget voor de diehard feestgangers

(Moet natuurlijk niet iedereen met zo'n mobieltje gaan zwaaien, anders heb je een dubbele lasershow )


Posted by Valhalla on Jun-03-2004 14:57:

zal wel een gat in de markt zijn he...


Posted by SnuggLe on Jun-03-2004 15:37:

Wat een kansloos apparaat!!
Ik denk echt dat daar totaal GEEN markt voor is.
Stel dat 50 man zo'n ding heeft, weet je toch totaal niet welk bericht voor wie is? Plus op privacy hoef je niet te rekenen. Telefoonsex is een no met dit ding


Posted by BaRTeZ on Jun-03-2004 16:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Telefoonsex is een no met dit ding


hahaha, overal telefoongangbangengde-breezers op straat


erg makkelijk trouwens om een plaatje aan te vragen bij de DJ, hoef je niet meer met je telefoon voor zijn neus te gaan staan


Posted by Smirnoff on Jun-03-2004 19:27:

Ben wel benieuwd hoe groot dat "apparaatje" is.

Maar alles is beter dan op TIC een sms te versturen naar Jappio .....

Smirnoff : Waar hang jij uit ???

Jappio : Op de tribune


Posted by jp on Jun-03-2004 19:37:

Laten die mafkezen maar eerst eens zorgen dat je NORMAAL bereik heb op een feest, dan praten we verder. Hoe moeilijk kan het zijn een goede antenne te ontwikkelen?

Overigens vind ik Nokia een vrouwenmerk, echte mannen kopen een Siemens of Ericsson

In Amerika verkopen ze GSM's die je als walkie talkie kunt gebruiken, dat is ideaal op Dance Valley & Co


Posted by Dj Lex on Jun-03-2004 22:06:

quote:
Originally posted by jp

In Amerika verkopen ze GSM's die je als walkie talkie kunt gebruiken, dat is ideaal op Dance Valley & Co


Nokia gaat dat binnekort ook in Europa lanceren en dat gaat Push-to-Talk heten. Gaat op de Nokia 5140 zitten

De 3220 gaat er overigens zo uitzien


Telefoons gaan binnen een aantal jaar vele andere markten overnemen. De eerste 1 Megapixel camera zit er al aan te komen in een telefoon en het toevoegen van een camera aan een telefoon kost 30 euro. Ik denk dat over een jaar of 2 a 3 op vrijwel elke telefoon een camera zit en die een goede kwaliteit heeft om foto's mee te maken.


Posted by Wildfir3 on Jun-03-2004 22:26:

Vraag me gewoon wat het nut is om met iemand te smsen als je in dezelfde kamer zit


Posted by Chicane on Jun-04-2004 05:52:

Om die tekens in de lucht te krijgen moet je dat ding als een debiele josti heen en weer zwaaien..


Posted by Opti on Jun-04-2004 09:00:

quote:
Originally posted by jp
Laten die mafkezen maar eerst eens zorgen dat je NORMAAL bereik heb op een feest, dan praten we verder. Hoe moeilijk kan het zijn een goede antenne te ontwikkelen?


Komt omdat er op die plekken gewoon geen antennes zijn en er dan hulpantennes komen, die ook nog eens overbetlast worden omdat zoveekl mensen er gebruik van maken (gevolg: je komt het netwerk niet op, omdat het aantal mensen die via die antenne erop ztten al aan de max zt.


Posted by New Wave on Jun-04-2004 19:42:

quote:
Originally posted by jp

In Amerika verkopen ze GSM's die je als walkie talkie kunt gebruiken, dat is ideaal op Dance Valley & Co


Bij de Lidl hadden ze bvorige week walkie talkies voor 20 eurie ofzo. Heel TA aan de walkietalkie


Posted by magrec on Jun-04-2004 19:55:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Nokia gaat dat binnekort ook in Europa lanceren en dat gaat Push-to-Talk heten. Gaat op de Nokia 5140 zitten

De 3220 gaat er overigens zo uitzien


Telefoons gaan binnen een aantal jaar vele andere markten overnemen. De eerste 1 Megapixel camera zit er al aan te komen in een telefoon en het toevoegen van een camera aan een telefoon kost 30 euro. Ik denk dat over een jaar of 2 a 3 op vrijwel elke telefoon een camera zit en die een goede kwaliteit heeft om foto's mee te maken.


die 1 megapixel camera is er al geloof ik. Ik hoorde zelfs al iets van 1.3 megapixel...maar goed ik las op id&y dat er nu ook al chips waren voor in bepaalde telefoons. Met die chips kun je dan je telefoon als gps navigatie systeem gebruiken....als umts goed gaat lopen en betaalbaar gaat worden dan zullen er nog vele andere toepassingen op telefoons volgen..


Posted by Jappio on Jun-04-2004 21:30:

quote:
Originally posted by Smirnoff
Ben wel benieuwd hoe groot dat "apparaatje" is.

Maar alles is beter dan op TIC een sms te versturen naar Jappio .....

Smirnoff : Waar hang jij uit ???

Jappio : Op de tribune


haha das nog beter dan die maat van mij op 4 elements; he steek ff allemaal je handen in de lucht, kan ik zien waar jullie zijn


Posted by eieregooie on Jun-05-2004 04:15:

quote:
Originally posted by New Wave
Bij de Lidl hadden ze bvorige week walkie talkies voor 20 eurie ofzo. Heel TA aan de walkietalkie


Posted by TimeportE on Jun-05-2004 17:34:

beam me up scotty..

btw lijkt me best grappig hoor maar niet echt nodig die extra shit.. ik hoef eigenlijk alleen de bellen en smsjes kunnen ontvangen (sturen doe ik zelf toch niet )



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.